Не зацікавлені допомогти клієнту!
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
На Жилянській, 75 здійснювала транзакцію на поповнення своєї картки. Після цього на банкоматі з’явилося вікно про помилку і про те що банкомат не працює. Я зателефонувала на гарячу лінію і мені створили заявку. Через 2 дні мені прийшла відмова, типу з банкоматом все ок. Потім я звернулася в сам банк, але дівчина відповіла, що нічим не можу допомогти, що телефонуйте, мовляв, знову на гарячу лінію. І так по 10 колу… І вже не пам’ятаю на який раз, картка поповнилася… Не хочу більше мати справу з Юнекс Банком!!!
Відповідь банку
Unex Bank
20 березня 2024, 15:52
Вітаємо! Щиро дякуємо за такий чесний фідбек! Звісно, нам дуже прикро за саме такий досвід із нашим банком. Будь ласка, напишіть свій номер телефону та коли сталась ситуація, — це допоможе нам якнайшвидше розібратись у ситуації, що склалася, та знайти найкраще рішення. Дякуємо за небайдужість — це важливо для нас, адже допомагає ставати краще.
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар