Мінфін - Курси валют України

Встановити

Не зацікавлені допомогти клієнту!

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
paliina 11 березня 2024, 11:22
На Жилянській, 75 здійснювала транзакцію на поповнення своєї картки. Після цього на банкоматі з’явилося вікно про помилку і про те що банкомат не працює. Я зателефонувала на гарячу лінію і мені створили заявку. Через 2 дні мені прийшла відмова, типу з банкоматом все ок. Потім я звернулася в сам банк, але дівчина відповіла, що нічим не можу допомогти, що телефонуйте, мовляв, знову на гарячу лінію. І так по 10 колу… І вже не пам’ятаю на який раз, картка поповнилася… Не хочу більше мати справу з Юнекс Банком!!!
Юнекс Банк
Відповідь банку
Unex Bank 20 березня 2024, 15:52
Вітаємо! Щиро дякуємо за такий чесний фідбек! Звісно, нам дуже прикро за саме такий досвід із нашим банком. Будь ласка, напишіть свій номер телефону та коли сталась ситуація, — це допоможе нам якнайшвидше розібратись у ситуації, що склалася, та знайти найкраще рішення. Дякуємо за небайдужість — це важливо для нас, адже допомагає ставати краще.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися