Депозити і настирливість співробітників банку.
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Відкрито декілька депозитів у банку.Так ось перед закінченням строку депозита, а буває що і після закінченнія строку, шо дивно, постійно дзвонить співробітник банку.Дзвонить завжди в незручний час, бувало що і у вихідний день! Мета дзвінка, це дізнатися, що ви надалі будете робити зі своїми грошима.Дуже дратує.Відмовитись від таких дзвінків неможливо, при зверненні на гарячу лінію відрегували відмовою та роз’яснили, що це така політика банку.Я дуже нервово реагую на дзвінки з банку, а тут такий терор.Жах!!! Заспокоює те, що співробітник завжди дзвонить з одного номеру і його можна занести в чорний список.
Відповідь банку
Unex Bank
21 березня 2024, 15:59
Вітаємо! Дякуємо за відгук! Звісно, нам дуже прикро за саме такий досвід із нашим банком. Будь ласка, напишіть свій номер телефону і ми видалимо його зі списку.
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар