Я думала що це дно, але хтось знизу постукав…і ось це про Юнекс банк!!! огидно все! починаючи з «гарячої лінії» яка ніколи нічого вирішити не може, продовжуючи їхніми менеджерами які сидять в магазинах та луплять в кредитні договори ВСЕ що вас не стосується, та за це все ви ще будете платити!!! ставки облікові просто жах!!!
Читайте уважно, що ці шахраї вам будуть підсовувати в договорах!
Відділення Юнекс Банку: Одеса, вул. Буніна, 29
Адреса:
Одеса, вул. Буніна, 29
Час роботи:
Пн-Чт: 09:00-18:00, Пт: 09:00-17:00, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
18 липня 2024, 12:23
Вітаємо! Банк отримав повідомлення від кіберполіції щодо проведення шахрайських дій. Крім того, службі безпеки стало відомо, що аналогічні випадки мають місце і в інших банках. Через наявність такої інформації наразі ми не можемо розблокувати вашу картку та рахунок. Ми рекомендуємо вам звернутись до нашого чату: https://t.me/UnexBank_support_botі та подати заяву на закриття рахунку.
Ответ банка
20 червня 2024, 12:31
Розуміємо, що можливо для вас це виходить дорожче, але детальні умови ми надаємо до оформлення. Завжди надаємо можливість ознайомитись з кредитним договором і чітко показуємо графік платежів.
Сподіваємось, що після нашої взаємодії в чаті всі питання врешті-решт вирішені.
Адже ми детально розібрали, що оформлений Вами ліцензійний договір HELPSERVICE — це юридичний супровід для клієнта на термін 12 місяців з моменту оформлення, який забезпечує підтримку у разі будь-яких подій.
Заява-приєднання (акцепт) до Ліцензійного договору про використання комп’ютерної програми «HELPSERVICE» йде разом з товаром чи послугою, що купується, згідно з рахунком, отриманим від продавця.
У пункті 1.19 Кредитного договору вказано, який саме пакет придбав клієнт. Оформлення програми не є обов’язковим, це рішення клієнта в момент придбання товарів у кредит.
22.08.2023 було підписано КД №*******, що підтверджує Вашу обізнаність з умовами користування.
Сподіваємось, що після нашої взаємодії в чаті всі питання врешті-решт вирішені.
Адже ми детально розібрали, що оформлений Вами ліцензійний договір HELPSERVICE — це юридичний супровід для клієнта на термін 12 місяців з моменту оформлення, який забезпечує підтримку у разі будь-яких подій.
Заява-приєднання (акцепт) до Ліцензійного договору про використання комп’ютерної програми «HELPSERVICE» йде разом з товаром чи послугою, що купується, згідно з рахунком, отриманим від продавця.
У пункті 1.19 Кредитного договору вказано, який саме пакет придбав клієнт. Оформлення програми не є обов’язковим, це рішення клієнта в момент придбання товарів у кредит.
22.08.2023 було підписано КД №*******, що підтверджує Вашу обізнаність з умовами користування.
Пробував оформити он лайн карту Юнекс Смарт. Це жах. Після ідентіфікації через Дію включають додатково свою відео ідентифікацію, яка реально не працює. З 10 проб проскакує 1−2. Який сенс в ній, після ідентифікації через Дію? Но і це ще не все. При оформлені договору, знову помилки, так і пишуть «У нас якась халепа»..
З більше чим 10 спроб ні одна успішно не закінчилась.
А технічна підтримка — ще курям на посміховище. Ні одно звернення не фіксується, база не ведеться. При наступному зверненні підтримка не знає про попереднє.
Більш того, 3 роки тому розпрощався з ними, написавши заяву про закриття ВСІХ рахунків.
Зараз бачу, що валютні рахунки НЕ закриті!
Як це так, вельми не шановні?
Банк Н Е РЕКОМЕНДУЮ
Написати коментар
З більше чим 10 спроб ні одна успішно не закінчилась.
А технічна підтримка — ще курям на посміховище. Ні одно звернення не фіксується, база не ведеться. При наступному зверненні підтримка не знає про попереднє.
Більш того, 3 роки тому розпрощався з ними, написавши заяву про закриття ВСІХ рахунків.
Зараз бачу, що валютні рахунки НЕ закриті!
Як це так, вельми не шановні?
Банк Н Е РЕКОМЕНДУЮ
Ответ банка
28 березня 2024, 12:59
Дякуємо за зворотній зв'язок! Нам дуже шкода, що залишилися негативні враження від роботи з банком. Ми обов'язково врахуємо цей відгук, щоб не допускати такого надалі.
Предложили реструктуризацию кредита по одим расценкам, а по факту вышло все иначе.
Я отдала банку больше 16000 гривен. Пропустила лишь один платеж.
16000 гривен как и не платила в банк!
Написати коментар
Я отдала банку больше 16000 гривен. Пропустила лишь один платеж.
16000 гривен как и не платила в банк!
Чудове обслуговування, залишилась задоволена, отримувала грошовий переказ, через Вестерн, все швидко знайшли, видали, ніяких затримок, консультанти ввічливі посміхаються, така дружня атмосфера, запропонували розмістити депозит, курс на валютообмін також гарний, була здивована наскільки приємними можуть бути співробітники банків (тепер хочеться ходити за переказами лише туди) класно, буду рекомендувати!
Написати коментар
Дуже професійні працівники банку
Завжди на зв’язку, навіть після робочого дня і на вихідних, коли виникає питання, швидко реагують і допомагають.
Завжди можу розраховувати на Одеське відділення Юнекс Банку та його персонал.
Написати коментар
Завжди на зв’язку, навіть після робочого дня і на вихідних, коли виникає питання, швидко реагують і допомагають.
Завжди можу розраховувати на Одеське відділення Юнекс Банку та його персонал.
Гарне обслуговування, доброзичливі співробітники, професійні фахівці відділення. Дуже позитивне враження після відвідування відділення м. Одеси. Буду рекомендувати своїм знайомим.
Написати коментар
Дуже професійні працівники банку
Завжди на зв’язку, навіть після робочого дня і на вихідних, коли виникає питання, швидко реагують і допомагають.
Завжди можу розраховувати на Одеське відділення Юнекс Банку та його персонал
Написати коментар
Завжди на зв’язку, навіть після робочого дня і на вихідних, коли виникає питання, швидко реагують і допомагають.
Завжди можу розраховувати на Одеське відділення Юнекс Банку та його персонал
Банк дає гарні відсоткові ставки по вкладам. Персонал привітний, оперативне обслуговування. Професіонали своєї справи.
Рекомендую!
Коментарі (1)
Рекомендую!
Вчера был в Одесском отделении, Юнекс Банка которое находиться на Бунина 29, был приятно удивлён атмосферой и дизайном отделения, очень современно и уютно (пока что самый крутое оформление отделение и зоны для клиентов, среди всех банков Одессы).Весь персонал от Директора Отделения -Анны, кассира Александры, Мария и Екатерина показали высокий уровень профессионализма и сплочённую работу, все старались помочь мне с вопросом, искренне переживали (что мне как клиенту, было весьма приятно) и что самое главное помогли решить!!! Мой вопрос по карте.Я остался очень доволен обслуживанием, буду оставаться клиентом банка в дальнейшем и рекомендовать этот банк. Круто что появляются такие банки! молодцы!!! так держать!
Коментарі (1)
Звонишь оператором ответ всегда один — мы ничего не знаем ничего не можем вам подсказать
Заблокировали все мои деньги на то время и до сих пор их удерживают у себя
никакой информации не запрашивают и в ответ не дают
просто заблокировали деньги
3 месяца 22 тысячи гривен просто лежит у черт пойми кого