Негативний відгук про обслуговування в банку
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Дві неділі назад, відвідав відділення на Жилянській, м. Київ і написав заяву про ЗМЕНШЕННЯ кредитного ліміту на картці. Менеджера повідомила, що дане питання вирішиться протягом ДВОХ НЕДІЛЬ. Коли вийшов даний термін, а кредитний ліміт так і залишився на тому ж рівні, зателефонував в контакт-цент, де повідомили, що таке питання вирішується протягом 7 днів і що я повинен звернутись за телефонами до даного відділення. Телефонуючи кожен день по надцять разів за вказанами телефонами, жодного разу ніхто не підняв трубку. Вже пройшов майже місяць часу, а зменшувати кредитний ліміт ніхто і не збирається. Звернутись до відділення знову не маю змоги, бо і так брав день відпустки за власний рахунок для написання заяви, так як там все дуже довго проходить. В даному банку взагалі хтось щось робить чи лише роблять вигляд, що працюють?
Написати коментар