Индефикация клиентов банка - отказываются делать!
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 3
Некомпетентные сотрудники есть везде. Нужно было позвонить в контакт-центр сразу же) Можно оставить жалобу на сотрудника и отделение, например.
- +
- 0
- Павел Комаров
- 26 лютого 2016, 10:23
- #
Пускай теперь попробуют заблокировать счет, подам в суд. Поговорил с юристами. Надо наказывать таких через суд, что бы что-то в стране менялось.
+1, просто некомпетентные сотрудники. У меня тоже самое было (не по месту открытия счета) — предложили «перенести счет» на это отделение, я отказался. Дали анкету, взяли сканы паспорта и все!
P.S. Хоть крепостное право и отменили 200 лет назад, но оно так и продолжает действовать, грустно.
P.S. Хоть крепостное право и отменили 200 лет назад, но оно так и продолжает действовать, грустно.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
«Мое имя фамилия просимо Вас звернути увагу на інформацію щодо вимог НБУ, які стосуються ідентифікації клієнтів банків.
Згідно до Постанови НБУ № 417 від 26.06.2015 «Про затвердження Положення про здійснення банками фінансового моніторингу» банк має привести у відповідність до вимог законодавства України ідентифікацію наявних клієнтів / представників клієнтів.
Враховуючи вищевикладене, просимо Вас протягом 10 (десяти) днів з дати отримання письмової вимоги Банку звернутися з паспортом (або іншим документом, що посвідчує особу та відповідно до законодавства України може бути використаний на території України для укладення правочинів) до найзручнішого відділення Банку для проведення працівником Банку додаткового уточнення інформації щодо ідентифікації та вивчення.
Просимо Вас з розумінням поставитись до прохання Банку, що викликане вимогами НБУ, та запевняємо в готовності й далі надавати Вам послуги високої якості з метою подальшої плідної співпраці»
Прихожу в банк, спрашиваю насчет идентификации, у меня спрашивают где регистрировался, у нас мол? Я говорю нет. Они отправляют меня по месту регистрации. Я говорю что регистрировался давно и это было на оккупированной сейчас територии. Они говорят ну тогда вам в Мариуполь (издеваются). Проблема в том что в письме написано: «просимо Вас звернутися з паспортом до найзручнішого відділення Банку для проведення працівником Банку додаткового уточнення інформації щодо ідентифікації та вивчення» То есть по сути я сам пришел что бы сделать идентификацию, а они меня не хотят обслуживать. В общем му… (нехорошие сотрудники банка).
Давно хотел закрыть счет в этом недо банке, теперь пришла пора. Пускай что хотят делают. Но больше я к ним не пойду. Почему я должен тратить свое время на то что мне не нужно? Это вопрос к вам сотрудники банка.
P.S разговор в банке записал на диктофон, что бы потом эти му… (нехорошие сотрудники банка) не отвертелись.