Знайома ситуація
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Вперше звернувся 1.07. Готівку видати відмовились і запропонували оформити картковий рахунок, зсилаючись на електронну програму і технічну неможливість отримати кошти через касу без цього оформлення, або ж – депозит, як інший варіант. Відмовився. На «гарячій лінії» відправили вирішувати у відділення. Подав усну скаргу у ФГВФО – пообіцяли зв’язатися з банком протягом двох-трьох днів.
Друга спроба була 7.07. Знову відмова. Про скаргу з Фонду нічого не знають. Пішов до начальника. Результат бесіди – написання заяви на отримання коштів без всіляких карток на ім’я головного економіста відділення (?), яку пообіцяли розглянути на протязі трьох днів і зателефонувати. Чекаю. Гроші так і не отримав…