Банк вкрав в мене 7150 грн.
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
На жаль, в даній ситуації підстав для повернення суми немає.
Згідно правил надання банківських послуг на умовах комплексного банківського обслуговування для клієнтів — фізичних осіб в АТ «Укрсоцбанк» (Пункт 3.4.):
в разі необхідності внесення змін до Договору, Банк не пізніше ніж за 30 (тридцять) календарних днів повідомляє про зміну тарифів на офіційному сайті Банку.
Закриття депозиту було здійснено відповідно до діючих тарифів. 15/11/2018 на сайті УСБ була розміщена інформація про зміну в тарифах за картковими депозитами. Згідно зміни, в разі відсутності операцій за депозитами до запитання (поповнення / зняття) на протязі 3-х місяців поспіль починаючи з 17/12/2019, Банк має право припинити дію договору і перерахувати кошти на рахунок клієнта.
Нові тарифи в частині комісії за неактивній рахунок за картками вступили в силу з 26/11/2018. Інформація про зміни в тарифах була опублікована на сайті 23/10/2018.