«Нежданчик» від Укрсоцбанку
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Звертаюся за допомогою у вирішенні такої ситуації: я являюсь клієнтом Укрсоцбанку з 2012 року, у цьому (2018) році з огляду на злиття з Альфа-Банком і відсутності довгострокових депозитних програм став також і клієнтом Альфа-Банку. Після переведення основної маси коштів до Альфа-Банку у мене залишилась картка Укрсоцбанку з деяким (290грн.) залишком коштів. І ось коли сьогодні 14.12.2018 року я вирішив звернутися до відділення Укрсоцбанку з метою закриття картки по
причині непотрібності (є картка Альфа-Банку) я ВИПАДКОВО(!) дізнався, що Черкаське відділення Укрсоцбанку (в якому я обслуговувався) припинило свою роботу, а також з 01.11.18 припинив роботу інтернет-банкінг. На «гарячій» ліні отримав інформацію про те, що тепер це відділення Альфа-Банку, і картки Укрсоцбанку не обслуговує, а на моєму рахунку залишилась 1 копійка. На запитання про отримання виписки по рахунку мені було сказано, що тепер виписку можна отримати лише у Вінницькому відділенні Укрсоцбанку, або за індивідуальним
запитом (за ціною 80грн.). З приводу списаних з рахунку коштів повідомили, що кошти було знято за обслуговування неактивного рахунку. Прохання до представників банку:
1. Пояснити ЧОМУ мене не було повідомлено про припинення бслуговування карток Укрсоцбанку та припинення роботи системи інтернет-банкінгу? (хоча оператори «гарячої» лінії казали про здійснення розсилки SMS-повідомлень близько тижня тому, мені повідомлень ні про припинення обслуговування карток ні про припинення роботи інтернет-банкінгу не надходило)
2. Зважаючи на відсутність інформування з боку банку про зміни в роботі і через це відсутність у мене можливості отримати виписку через систему інтернет-банкінгу надіслати таку виписку на мою електронну адресу безкоштовно.
3. Пояснити чому, попри підключену послугу SMS-банкінгу, мене не було повідомлено ні про переведення моєї карти в стан неактивної, ані про зняття коштів з карти.
1. Картки АТ « Укрсоцбанк» не блокувались. Як і раніше, картками АТ « Укрсоцбанк» Ви можете користуватись. Про припинення системи інтернет-банкінгу повідомлялось на сайті та в автоматичному режимі IVR при зверненні до Контакт-Центру Банку.
2. Комісія за неактивний рахунок почала зніматись з Вашого рахунку з вересня місяця, тобто, коли інтернет-банкінг працював, і Ви мали можливість відслідковувати витрати за рахунком.
3. Комісія за неактивний рахунок списувалась згідно тарифів Банка: https://www.ukrsotsbank.com/download_center/
Карта Ваша не заблокована, тому смс повідомлення не надходили. Тобто, фактично карта не є діючою, і Ви маєте можливість в будь-який час почати користуватись до кінця її дії.