Хамлять клієнтам
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Подзвонивши клієнту, щоб нагадати про щомісячний платіж працівниця банку почала хамити і погрожувати. Наскільки я знаю, якщо невчасно внести щомісячний платіж банк має право нарахувати пеню, але ніяк не хамити і в результаті втрачати клієнтів на залучення яких директор установи витрачає багато коштіа. Рекомендую керівнику банку провести роз'яснювальну бесіду з працівниками, щодо їх культури спілкування.
Відповідь банку
22 лютого 2018, 13:04
Доброго дня, Valer83. Вкажіть, будь ласка, Ваш ІПН в особистому повідомленні. Перевіримо чому така ситуація відбулась.
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар