Некомпетентність працівників банку зашкалює!
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того, щоб зареєструватись в інтернет банкінгу треба пройти 10 кругів пекла! Вони просять оновити пароль дуже часто, тому коли я неправильно ввела пароль в інтернет банкінгу, він заблокувався. Для того, щоб його розблокувати можна було подзвонити на гарячу лінію, що я і зробила. АЛЕ вони запитали мене контрольні запитання, номер телефону (тоді я і дізналась, що він був введений невірно працівником банку), а також кодове слово, яке, як виявилось, не співпадає з кодовим словом, яке я використовую зазвичай. Коли я попросила сказати мені запитання, відповідь на яке, могло бути кодове слово, консультант відмовився і сказав прийти з паспортом у відділення банку, а цих відділень у Львові всього пару штук і то вони закриваються з шаленою швидкістю. Через те, що графік роботи відділень банку співпадає з моїм графіком роботи і на обіді я б не встигла добратись в інший кінець Львова, піти і розблокувати я не мала змоги. Коли одного разу мене з'єднали з колл-центром, то оператор задала мені питань 10 перед тим, як таки сказати, скільки грошей у мене на рахунку.
Дуже незадоволена роботою цього банку, тому сьогодні-завтра таки знайду час, щоб поїхати у відділення і закрити картку з ними!