Мінфін - Курси валют України

Встановити

Некомпетентність працівників банку зашкалює!

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
В. Кордо 6 лютого 2018, 10:32
Працівники банку надзвичайно некомпетентні. Почалось все з того, як вони оформлювали картку і їм не вдалось ввести коректно мій номер телефону, тому мені не приходять сповіщення про операції.

Для того, щоб зареєструватись в інтернет банкінгу треба пройти 10 кругів пекла! Вони просять оновити пароль дуже часто, тому коли я неправильно ввела пароль в інтернет банкінгу, він заблокувався. Для того, щоб його розблокувати можна було подзвонити на гарячу лінію, що я і зробила. АЛЕ вони запитали мене контрольні запитання, номер телефону (тоді я і дізналась, що він був введений невірно працівником банку), а також кодове слово, яке, як виявилось, не співпадає з кодовим словом, яке я використовую зазвичай. Коли я попросила сказати мені запитання, відповідь на яке, могло бути кодове слово, консультант відмовився і сказав прийти з паспортом у відділення банку, а цих відділень у Львові всього пару штук і то вони закриваються з шаленою швидкістю. Через те, що графік роботи відділень банку співпадає з моїм графіком роботи і на обіді я б не встигла добратись в інший кінець Львова, піти і розблокувати я не мала змоги. Коли одного разу мене з'єднали з колл-центром, то оператор задала мені питань 10 перед тим, як таки сказати, скільки грошей у мене на рахунку.

Дуже незадоволена роботою цього банку, тому сьогодні-завтра таки знайду час, щоб поїхати у відділення і закрити картку з ними!
Укрсоцбанк
Відповідь банку
6 лютого 2018, 10:46
Доброго дня, В.Кордо. Приносимо вибачення за ситуацію, що склалася. Для того, щоб більш детально розібратись — вкажіть, будь ласка, Ваш ІПН в особистому повідомленні.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Укрсоцбанк 💰 / Відгуки про Укрсоцбанку 📝 / Некомпетентність працівників банку зашкалює!