Мінфін - Курси валют України

Встановити

комиссия

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Marixa 4 серпня 2011, 14:33
При снятии наличности через банкомат Донгорбанка (банк-партнер!) удержана комиссия, которая не отображена в чеке. Узнала о ее существовании только по изменишемуся балансу (пришла SMS). Очевиден сбой, это признают и работники CALL-центра, и отделения. Однако, для возврата денег необходимо лично явиться в отделение, подать заявление-претензию и т.д. и т.п. Почему создавшиеся неудобства клиенту, даже в какой-то мере — неисполнение договорных обязательств, в перспективе возможно устранить «за его же счет»? Вопрос скорее риторический… PS произошедшее — в г. Мариуполе…

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися