Посередній банк
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 6
- +
- +2
- Kryvodupenko
- 12 жовтня 2016, 6:20
- #
Детальніше про процес закриття карток.
1. Слід особисто прийти у відділення (бажано з паспортом), підписати заяву і здати картку (її мають розрізати у вашій присутності).
2. Потім почекати трохи більше місяця, поки йде процес закриття рахунку.
3. Знову прийти у відділення (з паспортом): працівник вашого відділення оформить електронний запит на видачу залишку коштів (якщо такий залишився).
4. Потім слід зачекати годинку (або кілька годин, або навіть днів): запит на видачу коштів проходить підтвердження центральним офісом банку, який має загадковий режим роботи (що може не збігатися з графіком роботи вашого відділення). Тому бажано звертатися за поверненням залишку на початку робочого дня відділення (і не перед вихідними).
5. Якщо ви дочекалися підтвердження, вам видадуть паперове розпорядження на видачу коштів, з яким вам слід звернутися до каси.
6. Прямуєте до каси і отримуєте свої кошти. (Не хвилюйтеся, якщо ви хочете забрати залишок по валютній картці, а у касі нема купюр відповідного номіналу: всю суму або її частину можна отримати не тільки в іноземній валюті, а й у гривні, за комерційним обмінним курсом банку).
1. Слід особисто прийти у відділення (бажано з паспортом), підписати заяву і здати картку (її мають розрізати у вашій присутності).
2. Потім почекати трохи більше місяця, поки йде процес закриття рахунку.
3. Знову прийти у відділення (з паспортом): працівник вашого відділення оформить електронний запит на видачу залишку коштів (якщо такий залишився).
4. Потім слід зачекати годинку (або кілька годин, або навіть днів): запит на видачу коштів проходить підтвердження центральним офісом банку, який має загадковий режим роботи (що може не збігатися з графіком роботи вашого відділення). Тому бажано звертатися за поверненням залишку на початку робочого дня відділення (і не перед вихідними).
5. Якщо ви дочекалися підтвердження, вам видадуть паперове розпорядження на видачу коштів, з яким вам слід звернутися до каси.
6. Прямуєте до каси і отримуєте свої кошти. (Не хвилюйтеся, якщо ви хочете забрати залишок по валютній картці, а у касі нема купюр відповідного номіналу: всю суму або її частину можна отримати не тільки в іноземній валюті, а й у гривні, за комерційним обмінним курсом банку).
- +
- +2
- Kryvodupenko
- 12 жовтня 2016, 6:21
- #
Якщо ви подали заяву про закриття картки незадовго до дати чергового списання комісії за обслуговування — цілком можливо, що банк таки спробує її списати; якщо ваша картка дебетна (з нульовим кредитнии лімітом), а на рахунку не буде потрібної суми — не хвилюйтеся, при закриття рахунку дана операція анулюється.
В будь-якому разі, якщо не вдалося стягнути комісію за обслуговування протягом 6 місяців, то картка автоматично закривається.
В будь-якому разі, якщо не вдалося стягнути комісію за обслуговування протягом 6 місяців, то картка автоматично закривається.
- +
- +10
- Kryvodupenko
- 12 жовтня 2016, 6:23
- #
Також дуже цікава ситуація виникає, якщо інтернет-магазин поверне вам кошти за покупку на картку, яку ви вже закрили (тобто, більше, ніж через місяць після подачі заяви про закриття).
Через інтернет-банкінг, напевно, ви цю картку вже не побачите.
У call-центрі, скоріш за все, вам повідомлять про нульовий залишок (і в режимі автовідровідача, і вживу), а операції повернення не побачать.
Працівник віділення, ймовірно, вам відповість аналогічно.
Поради.
1. Передусім, зачекайте 1 тиждень і уточніть у магазину суму й дату завершення операція повернення коштів.
2. Зверніться до менеджера вашого відділення з конкретною інформацією щодо операції (номер картки, сума повернення, дата). Якщо пощастить, вам видадуть розпорядження на отримання коштів через касу.
3. Якщо не вдалося — спробуйте звернутися до банку електронною поштою (див. на сайті банку).
Можливо, спілкування з банком займе кілька тижнів.
Через інтернет-банкінг, напевно, ви цю картку вже не побачите.
У call-центрі, скоріш за все, вам повідомлять про нульовий залишок (і в режимі автовідровідача, і вживу), а операції повернення не побачать.
Працівник віділення, ймовірно, вам відповість аналогічно.
Поради.
1. Передусім, зачекайте 1 тиждень і уточніть у магазину суму й дату завершення операція повернення коштів.
2. Зверніться до менеджера вашого відділення з конкретною інформацією щодо операції (номер картки, сума повернення, дата). Якщо пощастить, вам видадуть розпорядження на отримання коштів через касу.
3. Якщо не вдалося — спробуйте звернутися до банку електронною поштою (див. на сайті банку).
Можливо, спілкування з банком займе кілька тижнів.
- +
- 0
- Kryvodupenko
- 20 жовтня 2016, 5:02
- #
Забув згадати один позитив у цьому відділенні — воно (включно з касами) працює за дуже зручним графіком (порівняно з деякими іншими банками):
пн-пт 09:00-19:00 (після 16:00 — тільки одна каса), сб 10:00-15:00, без перерв.
«Цілодобовим залом самообслуговування» (2 банкомати + термінал) не користувався.
пн-пт 09:00-19:00 (після 16:00 — тільки одна каса), сб 10:00-15:00, без перерв.
«Цілодобовим залом самообслуговування» (2 банкомати + термінал) не користувався.
- +
- 0
- Kryvodupenko
- 10 листопада 2016, 17:58
- #
> «Цілодобовим залом самообслуговування» (2 банкомати + термінал) не користувався.
Уточнюю: не користувався в «неробочий» час :)
Уточнюю: не користувався в «неробочий» час :)
- +
- 0
- Kryvodupenko
- 20 жовтня 2016, 5:16
- #
І ще раз нагадаю, що треба слідкувати за змінами тарифів на сайті банку.
Тарифи і комісійні за обслуговування можуть відчутно змінюватися в будь-яку сторону.
Читайте тут:
http://www.unicredit.ua/operating_changes/
http://www.unicredit.ua/download_center/
Тарифи і комісійні за обслуговування можуть відчутно змінюватися в будь-яку сторону.
Читайте тут:
http://www.unicredit.ua/operating_changes/
http://www.unicredit.ua/download_center/
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Центральне відділення (м. Вінниця).
Досить адекватні тарифи (особливо картки Visa Virtual для інтернет-розрахунків: валюта UAH / EUR / USD на вибір, без комісії за обслуговування, за умови використання хоча б 1 раз на 3 місяці).
Непоганий інтернет-банкінг (з можливостями переказів по Україні, відкриття депозитів і керування картками); для підключення треба мати хоча б одну пластикову (не віртуальну) картку від цього банку.
Персонал відділення не дуже обізнаний з актуальними тарифами;
краще консультуватися по телефону (або електронною поштою, якщо нікуди поспішати), але ще краще — читати документи на сайті самостійно.
Одного разу касир нав'язливо намагався продати якусь «страховку для ключів та документів» (під час поповнення власного рахунку власними коштами!)
Користувачам карток Visa в EUR: навіть при покупках в євро, по картці блокується сума, що на кілька процентів більша, ніж сума покупки (але потім списує коректно). Треба бути завбачливим і мати на рахунку кошти з запасом.
Закриття карток — дуже довга й бюрократизована процедура.
Порада: щоб не чекати більше місяця на видачу залишку коштів по закритому карткового рахунку — виведіть перед закриттям всі кошти з картки (та, можливо, прив'язаних до неї депозитів).
І ще, слід нагадати: цей банк, що певний час був українсько-італійським, зараз перебуває в процесі поглинання російською групою «Альфа» («Альфа-банк»).
Підсумкова оцінка: 3/5 (особисто не рекомендую).