×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Следить за новыми комментариями
Коментарі
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
20 і 22 січня на картку переводилися гроші з БК. Раніше гроші скидалися за кілька хвилин, а зараз до цього часу немає. Звязувався з техпідтримкою БК, там сказали що гроші переведені і проблема є в банку. Скинули мені два номери ARN і сказали що по них я можу отримати інформацію по транзакції та кошти. Почитавши форуми дійсно є таке, що гроші зависають і їх можна отримати звернувшись до банку, але зателефонувавши на гарячу лінію Unicredit, мені скзали що не в курсі що це таке і що вони в таких питаннях не можуть мені допомогти. Підкажіть будь ласка в чому причина і як я можу зняти кошти