Мінфін - Курси валют України

Встановити

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
45019689
45019689
19 серпня 2015, 17:36
Ірина, Фастів
Співробітники банку відмовили видати кошти спадкоємцю з поточного рахунку померлої клієнтки, відповідно до свідоцтва про спадщину. Пояснення: згідно з внутрішніми положеннями банку необхідно відкрити поточний рахунок спадкоємцю і лише звідти можливо знімати кошти.
Порушення: інструкція НБУ 492, п.7.3.
Як діяти спадкоємцю в такій ситуації? Куди звертатися, щоб отримати успадковані кошти без оформлення додаткових послуг банка, які нав'язують.
0663540368 Ірина.
Завчасно дякую.

Укрсоцбанк
Відповідь банку
26 серпня 2015, 12:11
Добрый день,

Ирина, ПАО «Укрсоцбанк» не нарушает законодательство Украины и дает возможность получения средств наследнику на основании подтверждающих документов. Для получения средств банк открывает счет на имя наследника, на который и производится выплата наследства.

Коментарі - 1

+
0
45019689
45019689
26 серпня 2015, 21:45
#
Прошу повідомити, згідно з яким нормативним документом спадкоємцю відмовили видати кошти з поточного рахунку померлої клієнтки, що йому належать відповідно до свідоцтва про спадщину. Окрім того, кошти з одного поточного рахунку були перекинуті на інший без відома клієнта. На якій підставі?
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися