×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Следить за новыми комментариями
Коментарі - 4
- +
- 0
- UniCreditBank
- 11 лютого 2015, 9:40
- #
Ви можете назвати номер своєї картки?
- +
- 0
- UniCreditBank
- 11 лютого 2015, 17:11
- #
Передала інфо колегам для уточнення
- +
- 0
- UniCreditBank
- 12 лютого 2015, 11:05
- #
Описанная Вами ситуация имела место из-за особенностей списания денежных средств.
Отдельные Интернет-магазины (в основном иностранные) декларируют, что счет выставляется ими в гривне, при этом, не уведомляя клиентов, сознательно или бессознательно, о том, что оплата через банки, которые обслуживают Интернет-эквайринг, происходит в иностранной валюте. Банк, который обслуживает магазин, конвертирует гривны в валюту на своей стороне (при этом расчет с украинскими банками происходит в долларах). Поэтому сумма, которая в реальности списывается с карты клиента, может быть выше, чем та сумма, которую клиент видит при оплате в магазине за курсовой разницы.
Отдельные Интернет-магазины (в основном иностранные) декларируют, что счет выставляется ими в гривне, при этом, не уведомляя клиентов, сознательно или бессознательно, о том, что оплата через банки, которые обслуживают Интернет-эквайринг, происходит в иностранной валюте. Банк, который обслуживает магазин, конвертирует гривны в валюту на своей стороне (при этом расчет с украинскими банками происходит в долларах). Поэтому сумма, которая в реальности списывается с карты клиента, может быть выше, чем та сумма, которую клиент видит при оплате в магазине за курсовой разницы.
А банк також «сознательно или бессознательно не уведомляет клиентов» про додаткове списування коштів з рахунку перед тим, як здійснити операцію? Це імідж банку — зробити всі операції прозорими, а не тихенько списати кошти і навіть смс не надіслати. Сюрприз очікує клієнта, коли він перевірить залишок. Чому навіть у виписці з рахунку банк не вказує цю суму? Лише через оператора call center я змогла дізнатися, куди поділися гроші. Я повторюсь — неодноразово здійснювала покупки з цього сайту і ніколи додатково кошти не списувались з рахунку при користуванні карткою Приватбанку. За логікою Вашого банку — Приват бере на себе додаткові витрати по оплаті покупок своїх клієнтів? Щось не клеїться… Вам так не здається? Висновок напрошується сам по собі і він очевидний!
Проте, Ви не відповіли на моє запитання — куди я маю офіційно звернутися зі скаргою?
Проте, Ви не відповіли на моє запитання — куди я маю офіційно звернутися зі скаргою?
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Я наполягатиму на повернені коштів, оскільки рахунок мені виставили в гривні, оплата здійснювалась в гривні і банк жодним чином не попередив про можливі додаткові витрати!!! Це — грабіж!!! Ви поводитесь з клієнтами як шахраї. Скажіть, куди я маю звернутися із скаргою?