Укрсоцбанк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Написати коментар
Скажите, пожалуйста, как у вас с возвратом депозита в долларах и какой порядок, какие ограничения? Спасибо!
Написати коментар
Написати коментар
Коментарі (1)
Более детально об услуге Выписка на e-mail и ее подключении Вы можете узнать, обратившись в Контакт-центр по телефону 0800500020.
Для регистрации в системе UniCredit Online Вам достаточно получить банкоматные одноразовые пароли в банкомате ПАО «Укрсоцбанк» по активной карте и перейти по ссылке: регистрация.
Написати коментар
Коментарі (5)
Написати коментар
Коментарі (1)
Если в гривне, то комиссия зависит от тарифного пакета, а если в валюте, то сначала необходимо деньги переводить на текущий счет, и сумма будет сниматься с текущего счета (и тогда уже при снятии можно получить эквивалент 15 000 грн. по ограничению НБУ и без комиссии).
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
График работы отделения можете посмотреть на нашем официальном сайте: www.unicredit.ua/branch/params/
Написати коментар
Коментарі (4)
Написати коментар
Написати коментар
Маріупольське відділення (№ 215), розташоване за адресою: м Маріуполь, вул. Грецька, 43, працює за обмеженим графіком роботи та надає клієнтам послуги з поповнення рахунків та обслуговування кредитів.
www.unicredit.ua/news/view/981/
Написати коментар
Я наполягатиму на повернені коштів, оскільки рахунок мені виставили в гривні, оплата здійснювалась в гривні і банк жодним чином не попередив про можливі додаткові витрати!!! Це — грабіж!!! Ви поводитесь з клієнтами як шахраї. Скажіть, куди я маю звернутися із скаргою?
Коментарі (4)
Коментарі (1)
Написати коментар