×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Следить за новыми комментариями
Коментарі
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Касири погоджуються продати мені валюту, але не можуть провести цю операцію по технічних причинах(в компі, працює тільки програма на купівю валюти, а на продаж якби не включається).
Завідуючий відділенням п.Гусєв Т.М., т.067444026 пояснюєпо тел. слідуюче:''В зв'язку з тим що дуже багато проводиться операцій в інших відділеннях на продаж валюти, програма як би може давати збій (зависати).Потрібно постійно, час від часу, пробувати знову під'єднуватись.
На думку інших людей, котрі також приходять в це відділення банку і теж не можуть придбати валюту, ця програма починає працювати тільки для окремих осіб, які мають при собі пачку ксерокопій паспортів, на які оформляють та проводять продаж валюти.
Отже; прошу роз'яснити дану ситуацію, допомогти заввідділенню налагодити роботу технічних засобів.У випадку, якщо спеціаліста-програміста знайти Вам важко, можливо такого можна знайти в НБУ.
Дякую за здалегіть обгрунтовану відповідь.
ПАТ «Укрсоцбанк» приносить Вам вибачення за незручності, які виникли під час Вашого обслуговування в Банку. На сьогоднішній момент ситуація врегульована, просимо Вас звернутися у відділення Банку для проведення даної операції.