Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
PolAnd199 17 квітня 2023, 19:31
В связи с военными действиями на территориях юга и востока Украины отсутствует украинская мобильная связь. Но для доступа в приложение у банка существует один единственный способ — через СМС на финансовый номер украинских мобильных операторов. Поэтому сотни тысяч клиентов банка на юге и востоке Украины остались без СВОИХ средств к существованию! Другие банки уже давно решили эту проблему через альтернативные способы входа в банковские приложения. Этот же банк застрял в каменном веке.
Auftraggeber 14 квітня 2023, 23:21
Після використання цього банку протягом деякого часу, я зіткнувся з деякими неприємними особливостями, які ускладнюють подальше перебування в якості клієнта на даний момент.

Почну з недоліків:
1. Мобільний додаток UKRSIB Online: Дизайн інтерфейсу застарілий, чат зі службою підтримки постійно блимає та зависає, а картковий курс обміну незрозумілий, що ускладнює оцінку реальної вартості транзакцій. Загалом, додатку бракує оптимізації, що може зробити його використання неприємним.
2. Преміум-обслуговування клієнтів: Хоча банк пропонує преміум-обслуговування клієнтів, воно часто не відповідає очікуванням. На вирішення простих запитів у чаті може знадобитися до двох годин, а на більш складні задачі — ще більше. Персональний менеджер може не виконати усі поставлені завдання, що розчаровує. Крім того, каси, призначені для преміум-клієнтів, часто обслуговують усіх клієнтів, а це означає, що очікування в черзі може бути необхідним, незважаючи на оплату «преміум-обслуговування». Принаймні така ситуація склалася в моєму відділені.
3. Тарифи, комісії та інше: хоча я погодився на обовʼязкове медичне та майнове страхування, що входить в частину мого пакету, я був розчарований, коли щомісячний платіж підвищили без попередження. Цей досвід залишив у мене відчуття невпевненості, щодо прозорості та надійності банку.
Дослідивши інші банки, я знайшов більш доступні та цікаві варіанти аналогічного пакету послуг, особливо у прямих конкурентів з іноземним капіталом.
4. А при порівнянні карткового курсу USD/EUR, EUR/USD з іншими банками, стає зрозумілим, що банк не завжди ставить на перший план задоволення своїх клієнтів.

Серед переваг можу виділити:
1. Ввічливі співробітники: Співробітники банку завжди були ввічливими та поважними у спілкуванні зі мною.
2. Доступність та якість відділень: Банк має достатню кількість відділень, і вони, як правило, добре доглянуті та обладнані.
3. Програма лояльності та акції: Існують програма лояльності та акції, якими можуть скористатися клієнти.

Підсумовуючи, можна сказати, що хоча цей банк має деякі позитивні сторони, недоліки є значними і впливають на загальний досвід. Я сподіваюся, що цей відгук допоможе банку покращити свої послуги та краще задовольняти потреби своїх клієнтів.
Gunya2008 14 квітня 2023, 19:24
Відділення за адресою: Одеса, вул. Генерала Бочарова, 53
Надійний банк. Маю рахунок в ньому вже богато років. Особих питань не було, треба лише звикнути до їх стилю обслуговування.
На жаль не має можливості отримати картку по довіренності, хоча це дозволено НБУ і немає ніякого бажання цього робити з боку банка.
nastyacidtrip 11 квітня 2023, 22:00
Банк закрив рахунок без попереднього повідомлення посилаючись на правила обслуговування клієнтів, через те, що картка не використовувалася. В цих же правилах зазначено, що вони зобов’язані відправити письмове повідомлення.

При цьому, більшість часу, який картка не використовувалася, було призупинене використання кредитних коштів, без ніякого інформування, до речі. Хоча в договорі пише, що вони повинні повідомляти про доступний ліміт використання кредиту. Брешуть, що усі банки заблокували кредитні ліміти, коли почалася війна.

Довідку про те, що вони закрили рахунок, і про відсутність заборгованості, надсилати відмовляються.

Довідку про закриття
Сергей Капусник 8 квітня 2023, 12:05
Переводил деньги с карты УкрСиббанк на карту ПриватБанка в сумме 1700 грн на карту деньги списали и списали комиссию за перевод 20 грн! Деньги не зачисли в поддержке Привата по предявленому чеку сказали такого перевода нет, а УкрСиббанк поддержка пищит что перевод успешно
Yura02081988 6 квітня 2023, 12:59
Знімав кошти з банкомату Укрсіббанку, картка була приватбанку, під час зняття коштів в сумі 4000 грн, операційна система банкомату почала перезагрузку, і кошти не видало, а з картки списались!!! Після подання заявки на повернення коштів: відповіли, через два місяці, що кошти були зняті, і залишку в банкоматі не виявлено!!! Такого ще в мене не було, щоб банк так в «тупу» кидав людей!!!
rostislavN 28 березня 2023, 12:15
Доброго дня. 22.03.2023 я відкривав картку в пакеті smart за адресою м. Київ, просп. Берестейський (Перемоги), 71/2. Менеджер не повідомила, що в цей день буде списана щомісячна плата в розмірі 38 грн. Картка виготовляється на протязі 10 робочих днів. Тобто, не маючи фактично картки на руках, я вже винен Вашому Банку.
Тому прошу розглянути моє прохання про анулювання комісії
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Qwerty2715 21 березня 2023, 7:24
Це просто самий жахливий банк, яким я будь-коли користувалася.
maxandrey 14 березня 2023, 14:46
Відділення за адресою: Харків, вул. Бекетова, 12/15
Максимально ненадежный, неудобный и не клиентоориентированный банк. Была открыта зарплатная карта в Укрсиббанке, счет к которой должен был быть социальным, во всяком случае, так утверждали банковские работники. Оказалось, что этот зарплатный счет обычный текущий, и банк по требованию исполнительной службы мне его заблокировал и более того, одобрил списание моих денежных средств, заработной платы, в пользу исполнительной службы. То есть, клиент никак не защищен банковской тайной. Отдельный разговор служба поддержки Укрсиббанка, такое впечатление что там работают только некомпетентные сотрудники, на элементарные вопросы не могут дать вразумительный ответ. От сотрудничества с Укрсиббанком остались только негативные воспоминания, надеюсь, что в будущем не придется пользоваться услугами этого банка.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Sv5724 7 березня 2023, 8:19
Доброго дня.
Даний недобанк, просто в змові з роботодавцем, де працює людина, відкривають вам договори, не узгодивши жодним чином бажання людини.
Недобанк про який іде мова, відкриває з/п карти, за домовленістю з роботодавцем. Мені поставили умови, при відкритті рахунку, що я не буду отримувати з/п, якщо не підпишу договір. Тобто підпис отримано методом шантажу. Відвязатись від непотрібного банку неможливо, вони підключають самовільно послуги, якими не користуються користувачі, та самовільно знімають за них гроші.
Так даний недобанк, відкрив на моє прізвище собі, дві карти, судячи з усього, таке зловживання викликано корисними мотивами, щоб отримати винагороду за відкриття карток, працівники недобанку, йдуть на такі дії.
Банк отримує комісію за поповнення моєї карти, комісія стягається з моєї зарплати. Я щоб користуватись своїми грошима, та унеможливити розголос з сторони недобанку, про свої витрати, переводжу свою зарплату на карту Приват банку, клієнтом якого я є багато років, та довіряю цьому банку.Як можна позбутись нав’язаних карток даного недобанку, не оплачувати нав’язані послуги, якими я не користуюсь, та не згоден щоб з моєї карти мародерили гроші за незамовлені послуги? Як отримувати з/п, працювати, та відвязатись від такого лиха?
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Katerina2020 3 березня 2023, 16:16
Банк выдал банковскую тайну клиента!

На запрос суда, который содержал четкий запрос с датами, с предметом запроса —!!! банк выдал сверху данные, которые судом не запрашивались!!!
Этим действием банк нарушил закон о банковской тайне, подверг клиента риску со стороны недобросовестного использования заполученной информации.
Это говорит о сотрудниках банка, которые некомпетентны, не соблюдают закон, не ценят клиента и рушат репутацию банка.

Клиент пользуется услугами банка более 10 лет!

Отправлена жалоба официально в нацбанк. И локально управлению банка.
Nata0509 1 березня 2023, 13:01
Я знаходжусь на окупованій території України, банк заблокував мою зарплатну картку, не кредитну, а зарплатну, зв'язалася з ними через вайбер, бо відсутній зв’язок, щоб пояснили причину, на що відповіли, що не мають права розголошувати причину.Доступу до укрсіб онлайн немає, знову через відсутність зв’язку, обіцяли, що працюють над цим питанням, але ось уже пів року, а результату нуль! Чому я не можу скористатися своїми коштами? Чому інші банки зробили цю можливість, а цей не може? Як тільки нас деокупують відразу перейду в інший банк.
0980411366 24 лютого 2023, 14:21
Відділення за адресою: Одеса, вул. Софіївська, 32
25.08.2022 року було накладено арешт на мій картковий рахунок у зв’язку з тим що надійшла постанова від приватного виконавця на підставі виконавчого напису приватного нотаріуса про якусь заборгованість перед не відомою мені організацією з повернення боргів з якою навіть не має можливості зв’язатись тому що номери телефонів не є дійсними, так я маю проблемний кредит але не згоден з сумою та мав намір звернутись до суду, але не маю поки такої можливості так як знаходжусь в лавах ЗСУ та дуже обмежений в своїх діях!!! Сума до стягнення за виконавчим документом становить приблизно 12000 грн., а приватний виконавець своїм рішенням заарештував весь рахунок, на підставі рішення КМУ від 02.03.2022 #198-Р я звернувся до банку з проханням дозволити видаткові операції з мого рахунку тому що як зазначено в рішенні КМУ сума стягнення не перевищує 100000 грн але банк мені відмовив тому що вони не розуміють що таке сума до стягнення, а що таке сума заарештованих коштів і кажуть що так як арешт накладено на всі кошти вони не чим не можуть допомогти!!! Далі більше, так як сума на рахунку в банку значно більша за суму боргу, мною було прийнято рішення сплатити борг, після закриття виконавчого провадження і отримання інформації через ДІЮ, упевневшись що приватний виконавець надіслав в банк усі необхідні документи я знов звернувся до банку з проханням зняти арешт, але спочатку мені відповіли що документи знаходяться на опрацюванні а потім сказали що документи взагалі не надходили!!! Хоча приватний виконавець направив їх двічі і перевіряючи статус впевневся що вони доставленні але не опрацьовуються банком!!! Отаке ставлення до клієнтів банку! Робіть висновки!
14502962 13 лютого 2023, 23:00
В приложении пишет курс списания при конвертации гривна-доллар 36.93. В реальности — 38.3. Это как вообще?
Был в отделении банка в Харькове на Гагарина, перед тем как класть деньги на счет — спрашиваю — курс как в приложении будет? Ответ — не знаем, там курс конверации виза/мастеркард?
А почему в остальных банках все четко?
Kyrylo Milevskyi 13 лютого 2023, 19:18
Був клієнтом банку 12 років. Завжди подобалось мати рахунок і ставлення до клієнтів. В даний момент у моєї картки в банку закінчився строк дії і використовувати її не є можливим. Я знаходжусь закордоном і підтримка банку повідомила що передати мені картку поштою чи віддати комусь з родичів навіть з довіренністю вони не можуть. Я маю преміум тариф і так само просив перевести на дешевший тариф обслуговування але в цьому так само було відмовлено. Тепер по факту я не маю доступу до рахунку і не можу ним користуватись. І я мовчу про найгірший з усіх банків курс конвертації. Дуже прикро бачити таке ставлення банку до клієнтів.
Lussi19 2 лютого 2023, 21:17
Перед Новим роком отримала смс про ГАРАНТОВАНУ винагороду в 500 грн. за 20 транзакцій картою з 27 по 31 грудня. Ніколи не велася ні на які акції, але перед Новим роком завжди мала більше покупок, тому чому б не спробувати, а заодно і зрозуміти наскільки порядний мій банк. Я виконала умови акції, але кошти так і не були нараховані. Звернулася за роз’ясненнями до працівників банку через чат. Спочатку мені пояснили, що знімання готівки у відділенні їхнього банку, не рахується. На мою відповідь, що я і не рахувала цю транзакцію, менеджер відповів, що й поповнення мобільного тепер теж не рахується. Добре, не рахуйте й поповнення, хоча це вже порушення, про яке не йдеться в умовах акції. Кожного разу при спілкуванні з’являлися нові причини відмови, і коли вони вичерпалися мені змінили менеджера. Який надсилає мені виписку, де начебто й переказ на карту іншого банку теж не зараховується, бо це в них рахується не транзакція, а переказ на карту, й закриває чат зі мною. Шановний банк! Справа ж не стільки у винагороді, а у вашій порядності. Ви весь час знаходили нові причини відмови, використовували підміну понять. Втім, переглянувши тут відгуки про УкрСиббанк, тепер все зрозуміло про вашу порядність. Це був мій перший і останній досвід участі в будь-яких акціях. Не рекомендую.
Тамара Абдуллаева 29 січня 2023, 0:54
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Березинська, 26-Б
11.07.2022 года мне на мою дебетную карту было совершено 3 перевода с карты на карту клиентом Укрсиббанка на общую сумму 47000гр. Я получила соответствующие оповещения, в приложении сумма высветилась как доступная. Деньгами я воспользовалась, никаких проблем не возникло. По прошествии 10 дней, я обнаружила что на моем счету отрицательный счет -47000гр. Я обратилась в чат поддержки и там мне заявили о том, что эта ситуация вызвана тем, что человек приславший мне деньги отозвал их обратно и мне просто нужно обратиться к нему за разъяснениями. При этом утверждали что данных о личности этого отправителя они не имеют, и что отзыв произошел по инициативе другого банка. Я обратила их внимание на то, что перевод был внутри банка. На что после, некоторой заминки мне ответили, что да, действительно, так и есть. И что в качестве жеста доброй воле они предоставляют мне ФИО, этого человека, чтобы я к нему обратилась с разъяснениями, хотя этого «они не имеют право делать». На мой вопрос, как можно отозвать уже осуществленный перевод с карты на карту через 10 дней ответили, что это невозможно. Но как это сделал тот человек, отказались объяснить, т.к «не имеют право раскрывать подробности финансовых взаимотношений с клиентом третьим лицам». В очередной раз посоветовав обратиться к отправителю за разъяснением ситуации с формулировкой — «если по каким-то причинам вы это не можете сделать сейчас, то вы можете это сделать позже»
Я начала смотреть банковскую выписку в которой должны были быть данные о переводах и соответственно об их отмене, но не обнаружила ни того, ни другого. Я опять обратилась в службу поддержки за разъяснениями, на что мне там ответили, что действительно, все данные о этих транзакциях были ими удалены, т.к отправитель отменил платеж и сохранять их в записях нет никакого смысла. И вновь посоветовали обратиться к отправителю. Так как я уже находилась за границей, то лично прийти в свое отделение не могла, я позвонила туда, объяснила ситуацию, на что мне было однозначно было заявлено что такая ситуация невозможна в принципе, и что если она таки произошла, то мне нужно обратиться в киберполицию и написать заявление о несогласии и расследовании ситуации в электоронном виде на сайте банка. Я написала, мне пришел ответ о том, что я не имею права на такое заявление, т.к никаких оснований для этого нет, с перевод был отменен и записей не осталось, но остался мой долг в 47000гр, взявшийся из ниоткуда, согласно банковским выпискам с формулировкой — «не предусмотренная договором задолженность», которую мне нужно вернуть. Позже мне пришло сообщение, что данные по моему долгу была передана некому коллекторскому агенству, после чего мой телефон стал звонить каждый час с неизвестных номеров. Его пришлось в итоге отключить, т.к в роуминге нет никакого смысла заниматься переговорами с коллекторами, да еще в такой ситуации. Так вот, господа, скажите, разве это не признаки мошенничества?
p.s Отправитель естественно на связь не вышел…
natashaGra 28 січня 2023, 17:22
Ничего невозможно закрыть дистанционно- счёт в отделение, карту тоже. Открыть можно, а вот закрыть нет. То что света не бывает, в стране война год идёт — пофиг. В отделение. График работы совпадает с графиком работы отделения — все равно в отделение. В отделении очередь, на каждого клиента полчаса минимум. Работает 2е менеджеров. Операторы в чате просто некомпетентные и иногда даже не соображающие, просто так пишут, только письмо на quality@ukrsibbank.com, более-менее решает проблемы. Dreams счёт это просто нечто, неизвестно ни к какой карте открывается, ни откуда деньги на него будут заходить. Ничего не понятно. Сами операторы в чате не могут решить эти проблемы. 3х отрицательных сторон очень мало
agapova 24 січня 2023, 23:31
Відділення за адресою: Київ, вул. Раїси Окіпної, 4-А
Крайне не рекомендую данное отделение. Зашла в отделение открыть карту. 2 менеджера были заняты с клиентами. Одна из них быстро освободилась. Но меня принять не спешили. Ответили ждите, Девушка освободится и примет вас. Но у девушки сидела пожилая женщина со стопкой платежек.подождав минут 15, Я обратилась в отдельный кабинет, где были ещё 2 сотрудницы, ни одна из них не проявила доброжелательности и сказали, что только та девушка может открыть вам карту. На мое возражение, что она ещё долго будет занята, а время близится к закрытию отделения, было 16.30., мне ответили что ничем помочь не могут.
motherf 16 січня 2023, 14:30
Намагався зарееструватися через додаток банку. Зупинився на 7 робочих днів на етапі: перевірка документів. Підтримка реагує лише стандартними відписками: перевірка документів займає 1−2 дні не враховуючи дату подачі заявки

Курс валют в Укрсиббанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.5 44.45
USD 41.35 41.95
Всі курси банку

Курс валют в Укрсиббанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.5 44.45
USD 41.35 41.95
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Укрсиббанк / Відгуки про Укрсиббанк 📝