×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Укрсиббанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.5 | 44.45 |
USD | 41.35 | 41.95 |
Всі курси банку |
Категорично не рекомендую Цей банк.
Коментарі (1)
Категорично не рекомендую даний банк
З мене досить, перевів виплату ЗП на інший банк.
Мені цей мазохізм не потрібен.
P. S. У відділені під час проходження ідентифікації вдруге за 2 місяці мені дуже агресивно продавали кредитну картку, страхування та інші послуги.
Написати коментар
Обман при відкритті рахунку
Коментарі (3)
Відмова у онлайн онбордингу
Буду вдячна за вашу відповідь/роз'яснення.
Написати коментар
Притомна служба підтримки, надійність
Відкрив картку «NEW CARD» коли по ній ще були кешбеки до 500 грн в місяць (зараз не знаю). Це був топ.
Картка закінчилась. Переоформив на «віртуальну». Для транзакцій мене банк повністю влаштовує. Перекази по iban без комісії, підтримка в чаті (зручно) достатньо корисна, обслуговування картки безкоштовне, банк дуже надійний.
Із мінусів: мала кількість банкоматів кеш-ін (але плюсик за зони самообслуговування); немає розгалуженої мережі терміналів, як у великих банків; низькі % по депозитам (+комісії), але це компенсується надійністю.
Авансом ставлю 5 бо надійність банку і підтримка для мене — суттєві аргументи.
Написати коментар
Не умеют отменить автоконвертацию
Коментарі (1)
Неможливо замовити, зняти валюту
Написати коментар
Проблеми із поверненням депозитів!
Написати коментар
Укрсиббанк Н Е ПОВЕРТАЄ депозити!
Коментарі (1)
більше 10 дзвінкив зі спамом з різних номерів
Написати коментар
Банк знущається з людей
В мене батько інвалід першої групи, який підписав на мене нотаріальну довіреність, щоб отримати пенсійну картку у якої закінчився строк дії, та керування всіми рахунками. Гроші за документ та виїзд на дім нотаріуса витрачено, а в цьому банку нотаріуси не діють, як виявилось.
Картку не дають (бо правила в них такі), гроші також (бо відділення не те) в онлайн банкінг зайти не можна (бо в довіреності нема слова інтернет банкінг)
На Хрещатику, взагалі одні пенсіонери працюють і між ними застрягли дві дівчини, яким би я порадила тікати з цього неадекватного банку.Тільки для дівчат поставила зірку, бо вони намагались допомогти
Так би ні однієї не було.
Зараз складаю офіційну скаргу в НБУ
Коментарі (2)
Не закривають рахунок
Написати коментар
Самий тупий банк
Написати коментар
Дискримінаційні лії
Школа, що працівники банку дозволяють собі принижувати честь і гідність клієнтів, порушуючи їх конституційні права. Обурена, що правила банківського обслуговування грубо порушені, внаслідок чого я була обмежена в користуванні послугою, на яку маю право, як клієнт.
Написати коментар
Зняття валютного депозиту під 2 % комісії
Коментарі (4)
Обходите его 10 дорогой
Коментарі (1)
Підримка просто бреше на не намагається щось вирішити
Написати коментар
Абсолютно неконкурентний банк
Все дуууже повільно та незручно для клієнта. Щоб відкрити, або закрити рахунки, треба фізично йти у відділення. Якщо ти в іншому місті, треба створювати запит на переведення обслуговування своїх рахунків у відділення того міста, в якому ти знаходишся та чекати до 3-х бізнес днів.
Я хочу закрити всі свої рахунки. В моно я можу це зробити менш ніж за хвилину безпосередньо із застосунку. В укрсибі моє флоу було таке, та воно ще не завершене:
1. Пішов у відділення закрити всі рахунки (ФОП та особисті).
2. Там дізнався, що так як, вони створені у Києві, а я звернувся у Франківське відділення, то тре або йти у конкретне відділення у Києві, або створити запит на переведення рахунків до цього відділення у Франківську. Ще є варіант, створити запит через систему business ukrsibbank
3. Запит я створив. Почекав добу. Ніякої відповіді.
4. Я сам телефоную на гарячу лінію, там мене знов переадресують на мого менеджера. Дякую.
5. Телефоную менеджеру. Менеджер мені розповідає те саме про переведення рахунків або створення листа. Я кажу, що вже створив листа добу тому і не отримав досі відповіді. Мій власний менеджер (а я начебто платінум клієнт) сказав, що тре чекати коли лист буде оброблено.
6. Ось я чекаю.
Чи звернусь я хоча б ще раз до цього банку? Ні.
Якщо цей мій комент читає client service банку, то я одразу допоможу вам відкорегувати ваш показник NPS. Вірогідність, що я пораджу Укрсиббанк друзям та знайомим (від 1 до 10) = 1.
Дякую за увагу)
Коментарі (5)
позитивний відгук
Бажаю Володимиру ХЛИНОВУ та в його особі Вашій компанії успіхів й процвітання, міцного здоров’я, оптимізму, благополуччя, цікавих задумів та їх успішних втілень!
З повагою, Алла Боровець
Написати коментар
Найгірший банк
Написати коментар