×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Укрсиббанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.65 | 45.65 |
USD | 41.05 | 41.75 |
Всі курси банку |
Укрсиббанк - мошенники
Написати коментар
Они уважать себя заставили.
Дорогое Париба желаю тебе всего самого наилучшего, чтобы уже сняли ограничения и название грозной страны исчезло из обычного договора.
Написати коментар
Жуткое хамство и невежество работника кассы
Написати коментар
21 отделение, г. Киев
Написати коментар
Жахливий сервіс
Коментарі (3)
Хамство и непрофессионализм
Коментарі (3)
Коли не прийду, не працює в банку програма Гімно- сервіс- УкрСиббанк.
В даному банку (УкрСиббанк) взяв кредит на техніку, дівчинка в магазині повідомила що останній платіж потрібно треба буде здійснити безпосередньо у відділенні. — Відповідаю їй — Ок.
Отже, приходжу в банк 28.12.18 щоб провести останній платіж, а вних не працює програма, тобто закрити сьогодні кредит вони не можуть. Це при тому що тиждень тому, я також приходив і в них аналогічно не працювала програма.
Потратив свій робочий час, так і не заплативши за кредит.
Гімно — сервіс — УкрСиббанк (відділення у якому постійно не працює програма — м.Львів вул.Наукова 64)
Користувач не надав документи за запитом адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами банку.
Написати коментар
дозвониться не возможно,тупо включен факс и все
Написати коментар
Заблокировали счета юр лица с деньгами
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Коментарі (1)
погане обслуговування
прошу зафіксувати скаргу на роботу відділення №397 у м.Запоріжжя. 20.12.2018 я була вимушена провести майже годину в черзі, щоб сплатити рахунок в кассі. це було пов'язано з тим, що в данному відділенні працювала лише одна каса і незважаючи на живу чергу, касир позачергово обслуговував юридичних осіб. при цьому жодного оголошення, що юридичні особи обслуговуються поза чергою не було. навіть, якщо юридичні особи мають для банку особливе значення, то зробіть для їх обслуговування окрему касу, бо в іншому випадку, людина може провести пів дня в черзі, пропускаючи перед собою юридичних осіб. на мою думку, банк, як і будь-яка установа, повинен цінувати кожного клієнта, незалежно від операції, яку він хоче здійснити, чи розміру сумми, яку він залишає у банку.
я фізична особа-підприемець, яка повинна закрити магазин на невизначений час, щоб простояти в черзі у вашому банку. це зовсім не клієнтоорієнтовно з вашого боку.
також, хочу відмітити, що у керівника відділення не знайшлося навіть бланків встановленого зразка, щоб я могла залишити відгук та отримати належну відповідь на свою скаргу.
Написати коментар
Банк обманює клієнта
Написати коментар
Открытие счета для ФОП
— Были небольшие проблемы с получение ключа. Нужен был старый браузер с поддержкой java аплетов. Потратил пол дня на это.
В вообще доволен банком. Специально выбирал частный банк (не хотел Приват или Ощадбанк)
Пользователь предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написати коментар
Время обеда нет!!!
Написати коментар
Работа отделения Укрсиббанка
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Коментарі (1)
Банк не для юридических лиц
Написати коментар
Блокування рахунків
27.11.18 відвідав відділення й надав документи. Залишив відділення банку з відчуттям виконаного бюрократичного обов'язку.
01.12.18 (субота) отримав від постачальника повідомлення, що в зв'язку з неоплатою регламентного платежу автоматично отримую санкції.
03.12.18 (понеділок) з'ясовується, що рахунки заблоковані по причині проходження процедури ідентифікації й будуть блокування буде десь до 10-12.11.18.
Ніякої інформації про ліміт строку ідентифікації і тим більше блокування рахунків не отримували ні листом, ні по телефону, ні при наданні документів (могли б хоч завчасно провести платежі).
На спроби вирішити проблему у відділенні отримано: «не переживайте, це стандартна процедура».
Вирішили звернутись у підтримку банку.
У підтримці пояснили, що всі звернення та скарги по проботі відділення розглядаються самим відділенням (!).
Ідеальний бізнес-процес для зменшення кількості скарг.
Зрозумів, що скарга не допоможе. Мало того, тепер не впевнений, що 12.11.18 буде можливість працювати, так як рішення знову на розсуд відділення.
Розчарований рівнем сервісу й клієнт орієнтованості банку такого рівня, який рекламує європейські стандарті та «позитивні зміни».
Тому вирішли терміново відкривати новий рахунок в іншому банку, вносити додаткові фінанси для того, щоб можна було б працювати.
Відповідно бути клієнтом банку, для якого зупинення діяльності його клієнтів на 2 тижні є «нормою» бажання не має.
Написати коментар
З днем народження!
Написати коментар
Блокировка счета и требование закрыть счет.
2. Я предоставил все документы (договор, счет, акты, отчет ...)
3. «Фин мониторинг» Банка посчитал, что этого недостаточно
4. Я потратил много времени и много энергии и нервов на предоставление объяснений по моей деятельности, отвечая на абсурдные порой вопросы.
5. Банк без предупреждения заблокировал мои счета (как фоп, так и личны)
6. Я не имеею доступа к своим деньгам на личном счету и счету ФОП более месяца
7. Банк требует написать заявление о закрытии счета и обещает после этого перевести остаток на мой счет в другом Банке
Прошу порекомендовать что делать в этой ситуации — когда Банк фактически препядствует предпринимательской деятельности и создал мне массу неудобств, заблокировав доступ к счетам…
Что делать? Закрывать счет? Если так- нет ли рисков, что Банк не переведет мне мои деньги после закрытия счетов?
Пользователь предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написати коментар
Не повага до клієнтів
Якщо ви зібралися відкрити рахунки в цьому банку або і далі з ним працювати, прочитайте уважно цей відгук, особливо тим хто хоче відкрити рахунок.
Нашому підприємству заблокували рахунок, в зв«язку з тим що вчасно не подали документи на індентифікацію. Ця процедура відбувається кожного року і як подобається співробітники банку повинні про це повідомити підприємство. Але не в нашому випадку. Відділенню 141, на Діхтяревський,32 м. Києва це зробити було „западло“, набагато краще попити кров у клієнтів. Вони зіслалися на те, що телефонували керівнику, а їм не відпов.
Не вірю. Всі телефони, вказані в картках дійсні і навіть якщо по якійсь причині клієнт не відповів, потрібно повідомити письмово. Це не треба відправляти на електронну почту, а просто написати в клієнтбанк і все.
Ну коли це таке було, „вони ж банкіри“, це ми раби.
Тільки Ви шановні забули, не буде нас, а Вас. Це ми вам даємо свої кошти, а не беремо у вас.
Ну це була ремарка.
Після заблокування рахунку, вірніше як тільки ми зрозуміли що рахунок заблоковано, документи були подані.
Але й тут банк був на висоті. Начальника 141 відділення м. Києва на роботі не було. Касир взяла документи і сказала що вони будуть на обробці 6 банківських днів, так як немає начальника відділу і прискорити не можливо, прада номер телефону її дала. В телефонній розмові ( розпечатку розмови можливо заказати у оператора) начальник відділу повідомила, що її не буде цілий тиждень і замісника у неї не має, так що нам придеться чекати.
Це було 19.11.2018р.
Я 20.11.2018р. зателефонувала на горячу лінію. Без результатно.
Тоді написала відгук, про роботу банку, не вказуючи конкретно яке відділення. Написала голу правду. Банк відреагував миттєво. Звонили, виясняли, але нічого не було зроблено,. Одна пиль в очі.
Ну напевно начальника відділу все таки потурбували. Вийшовши на роботу в понеділок, це шостий банківський день (26.11.2018р.) пані начальник рішила красиво попити кровушки даль у підприємства.
До наданиї документів потребувався код доступу до Статуту ( 2 роки він був правильний, а цього разу номер реєстратора їй не сподобався і весь час спираючись на постанови Нацбаку). Надали.,,, при телефонній розмові запитала чи все що потрібно, кажіть зразу все надамо.
Відповідь — не знаю.
Таки да, не знала. На слідуючий день потребувала сканкопію паспорта і індетифікаційного коду. Попросила вислати сканкопії.
Дальше ще гірше. Потрібно скани завірені привезти до банку. Це ще не все.
Дальше потрібна Довідка про доходи директора і це все спираючись на накази Нацбанку.
Скажіть будь-ласка, а в постановах того ж нацбанку не має такої статті для співробітників банків як працювати з клієнтами.
А як банк працював раніше з нашими документами, якщо через 2 роки виясняється що не видно в свідоцтві реєстраційного номеру, а копії паспорта директора і його індетифікаційний номер не читаємі. А де ви були пане начальник рік тому, коли вам подавали очередний раз документи на індентифікацію? (Тут більше запитань чим відповідей)
Просто, ГАНЬБА БАНКУ.
Невже це політика Уксобанку.
Невже Керівнику банку не цікаво, як працюють його відділення.
Цей відгук написала не тому що в мене „крик душі“, а для тих людей, клієнтів які хочуть прийти до цього банку і відкрити рахунки або з ним працюють.
Будьде обережні. І мільон разів подумайте чи потрібен Вам такий банк.
Думаю, що начальник відділення це робить навмисне, Кінець місяця, рахунок заблоковано, а це все податки і не малі.
ГАНЬБА 141 ВІД. УКРСИББАНКУ м. Києва.
Написати коментар
Пополнив кредит на сумму для полного погашения, остался должен
Платил все вовремя.
26.10.2018 было принято решение полностью закрыть кредит.
Перед оплатой специально посмотрел в приложении банка какая сумма для полного закрытия кредита(там писалось сумма для примера — 16397)
Совершил два платежа 1) 26.10.2018 и 2) 27.10.2018 общим платежом на 16400
Деньги были зачислены на счет кредита 29.10.2018 В приложении писалось что деньги находятся в обработке 16400(Как потом выяснилось деньги обрабатываются до контрольной даты)
Сумма в 16400, писалась даже если выбираешь функцию в приложении «Погасить досрочно»
В итоге в контрольную дату 21.11.2018 оплаты смотрю Не оплаченно 568 грн + ежемесячные проценты!!!
Почему в приложении не было информации что вы не оплатили такую то сумму? Зачем оно тогда надо?
Почему в СмС после внесения суммы не пишется остаток?
Почему за несколько дней до контрольной даты не пишется сумма для полного погашения??
Интерфес приложения плохой!!!
Деньги обрабатываются долго — первый банк в котором все так хреново!!!
Служба поддержки не может ответить не на один вопрос!!!
Не в приложении не на сайте не пишется полная сумма для погашения кредита!!!
Не связывайтесь с этим банком, лучше берите кредит в любом другом банке но не в УКРСИБ!!!
Самый плохой банк в Украине!!!
Написати коментар