Перше знайомство і перший негатив
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Укрсиббанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49.15 | 50.05 |
| USD | 42 | 42.59 |
| Всі курси банку | ||
У банку передбачено дві послуги СМС-інформування клієнтів — «Star Inform» (безкоштовна) та «Star Inform+» (платна, 15 грн./міс).Знаючи про «традицію» деяких банків «автоматично» підключати клієнтам платні послуги, вирішив перевірити, чи не підключено якусь з таких послуг мені.Так і є — мені підключили платний «Star Inform+». Звернувся у чат на гарячу лінію з вимогою пояснити, чому мені без мого відома і згоди підключили платну послугу.Консультант відповів, що це передбачено договором, але так і не зміг сказати, яким саме пунктом договору — запропонував мені перечитати договір самому або звернутись у найближче відділення.Що тут скажеш, високий клас онлайн-обслуговування — зверніться за інформацією у відділення :)). Поміж тим, у договорі сказано: «Банк у відповідності до умов Договору здійснює підключення наступних сервісів: Послуга Star Inform до основної картки Рахунку у національній валюті України». Про послугу Star Inform+ ніде не сказано. У процесі подальшого спілкування послугу було змінено на безкоштовну, але консультант попередив мене, що за поточний місяць буде знято комісію за користування Star Inform+. Я написав звернення у службу якості обслуговування банку з вимогою пояснити, чому мені без моєї згоди було підключено платну послугу і чому банк збирається з мене зняти комісію за послугу, якої я не замовляв і якою не користувався. У відповідь прийшло повідомлення — «звернення прийнято, очікуйте на відповідь на протязі 30 днів». Ну що ж, 10 днів вже пройшло, чекаю далі…
Знаючи про