×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Укрсиббанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.5 | 44.45 |
USD | 41.35 | 41.95 |
Всі курси банку |
«Відкриття можливе лише у відділенні банку»
Написати коментар
Неможливо опротестувати транзакції по вкраденій карті
Я написав заяву на опротестування циї транзакцій через МПС (мехізм чарджбека), як це і прийнято в цивилізованих країнах.
Я не буду описувати як банк мене 2 місяці ігнорував і просто не повідомив про результат. Відповідь я отримав тільки коли написав скаргу в їхній «Центр якості клієнтського обслуговування». В двох словах, банк відмовився передавати мій запит в МПС. Це при тому що у більшості країн світу цей механізм працює і МПС компенсує ці вкрадені кошти власнику карти за рахунок мерчантів (якщо оплата була здійснена без пін кода, або без двофакторної перевірки для онлайн платежів).
А мені прийшла стандартна відписка. Банк взагалі не парився. З точки зору банка, я мав заблокувати карту до того, як її вкрали. А так це моя проблема.
«…Стосовно порушеного у Зверненні питання зазначаємо, що платіжна картка No 535129******5354 заблокована Вами 05.03.2024 року о 16:53:41. При цьому, зазначимо, що по даній платіжній картці були здійснені транзакції на суму 58,00 грн., 150,00 грн. та 390,00 грн. до блокування картки, через що по даним транзакціям в опротестуванні відмовлено.
Також зазначаємо, що правилами МПС (Міжнародна платіжна система) встановлені чіткі причини, відповідно до яких може бути проведено оскарження транзакції. В даному випадку проведені за Вашою платіжною карткою транзакції не підпадають під жодну причину оскарження згідно даних правил, тому транзакції не можуть бути оскаржені.
Враховуючи вищевикладене, у Банка немає законних підстав для відшкодування грошових коштів, зазначених у Вашому Зверненні. »
Коментарі (2)
Неможливо оновити персональні дані віддалено
На виконання будь яких дій — «звертайтесь до обслуговуючого відділення»
в 2024 році, «Банк для світу, що змінюється» (процитував слоган з головної сторінки сайту) потребує, щоб для оновлення своїх персональних даних, я їхав за 1000 км до відділення.
Навіть старий бюрократичний Приватбанк зробив це віддалено.
Сумарно — 12 років обслуговування у банку, як звичайний та преміум-клієнт перехреслюються неадекватними внутрішними правилами банку.
Коментарі (1)
доступ к счёту
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Коментарі (1)
Якось так
1. Звернулася в технічну підтримку 729 за допомогою, бо несправний банкомат не видав гроші через заклеєне кимось вікно видачі на Андріївській, 7 у м.Києві, але позвонила зі свого телефону з приводу картки чоловіка — але замість допомоги отримала блокування карти через МОЇ шахрайські дії. РІВЕНЬ БЕЗПЕКИ КЛІЄНТІВ ПОНАД УСЕ ;)
2. Окрім того, протягом року обслуговування юридичної особи, в якій я працюю, у цьому банку заробітна плата на карткові рахунки працівників, що мають картку Укрсіб, надходить із значною затримкою у порівнянні з власниками картки Приватбанку. ПРИОРІТЕТ КОМЕЦІЙНОЇ ВИГОДИ ВІД ЗАТРИМКИ НАДХОДЖЕННЯ КОШТІВ НА РАХУНКИ
3. Скарги всіх без виключення працівників офісу з приводу подвійного списання банком сум за оплату через інтернет (квитків на потяг, кінотеатри та ін.) протягом останнього року. Вкрадені (не побоюся цього слова) суми повертають лише після виявлення клієнтом та подання заявки до банку. ОЗНАКИ НЕЗАКОННОГО ЗАВОЛОДІННЯ КОШТАМИ КЛІЄНТІВ?
4. Після втрати мною картки та намагання зняти суму з рахунку у відділенні банку, яке є іншим, ніж те, в якому я отримала картку — протягом ДВОХ ГОДИН очікувала підтвердження заявки на переведення мого рахунку у відділення зняття, з яких більший час вислуховувала всі акції та пропозиції від персонального менеджера, яка в результаті доступ до рахунку НЕ НАДАЛА і тільки після оскарження її дій на гарячу лінію змогла зняти гроші. НАВ’ЯЗУВАННЯ ПОСЛУГ
Написати коментар
Підхід до клієнта
Коментарі (1)
Банк, який ще з вас зробить дурнів!
Коментарі (2)
Укрсіб більше не підтримує ApplePay
На моє зауваження що у тій же постанові у розділі 37 існує пункт 1, де сказано що на транзакції до 2000 грн взагалі нічого не треба вимагати — ніякої уваги, продовжуть казати що є пункт 2.
Для «вирішення ситуації» пропонуть кожну 5 транзакцію робити на якихось сайтах, вводячи туди номер картки, цвв, дату закінчення — щоб спрацював 3д секюр. На моє зауваження що я нікуди не хочу вводити номер картки,і що Епл Пей значно безпечніше — кажуть «ну постанова же».
Це просто вже якийсь перебор що я не можу оплатити каву в 58 грн через додадок Окко пей, або замовити піццу через бот використовуючи Епл Пей. І так вже два тижні.
Є преміум клієнтом вже багато років, у вересні відмовлюсь від обслуговування, перейду на безкоштовний рівень та заберу кошти. В інших банках з Епл Пей ніяких приколів немає
Менеджер каже наче вони збираються це відминити, але ж хто знає коли це станеться, та чи буде взагалі. Підтримка наголошує що всі банки заблокують Епл Пей, у що я не вірю
Написати коментар
Більше немає можливості користуватися додатком
Написати коментар
Не професійне відношення
Коментарі (1)
не плохой офйнйлан банк
Как бы там нибыло, банк меня еще не подводил и я его ставлю на голову выше ощадов, приватов, пумпов и авалей.
Написати коментар
Неадекватна підтримка у Фейсбуці і некоректна робота застосунків банку
До речі, у них два додатки — це ненормально. І жоден з них коректно не працює.
Це лідер мого антирейтингу.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Коментарі (2)
Валюта
Написати коментар
навіщо існує цей розділ?
Коментарі (2)
не можу отримати картку
Коментарі (3)
По Вине банка мои деньги заблокировали!
Коментарі (1)
Не хотят закрывать счёт дистанционно!!!
Коментарі (1)
УКРСІБ бак — Банк аферіст.
УБКІ на офіційний запрос дало відповідь — Є заборгованість в Укр сіб банку у розмірі 4880грн.
Після звоника на горячу лінію виявляється що заборгованості немає і поступає пропозиція від менеджера Юліани на наступний день звернутися у інший банк, а кращє до них для нової попитки…
Звернувся — відмова. Тому що УБКІ оновлює інформацію раз у місяць, а саме кожного 10 чісла…
Як результат:
1, спаплюженна кредитна історія в двох банках.
2.Зіпсований настрій.
А взагалі не раджу нікому цей банк.
Чому?
Керівництво банку за 3 тижні не знайшло часу зателефонувати та вибачітись та багато інших питань є до цого банку…
Чому касири банку переписують особисті данні клієнтів на чеки — а Саме:
а) паспортні данні
б) та ІНН…
Коментарі (3)
Банкомат не додає коштів
Коментарі (2)
УкрСиббанк не зараховує кошти на погашення кредитної заборгованості
В мене є виконавче провадження на примусовому стягненні.20 відсодків з моєї зп примусово відраховує бухгалтерія на погашення (працюю офіційно)Як всі знають при відкритому виконавчому провадженні блокують всі банківські рахунки.Також маю кредитну картку в АТ УкрСиббанк.Планові платежі вносив 2 місяці, але помітив що заборгованість росте, а не зменшується.Сьогодні пішов до відділення розбиратися в чому справа.Відповідь дали таку: На Ваш рахунок накладено арешт через виконавче провадження.Заблоковані операції не тільки на видачу коштів, але і на поповнення рахунку.На питання де тоді мої кошти які я вносив 2 місяці (мінімальні платежи).Відповідь працівника: вони заморожені, простими словами «зависли в воздухе» так по русски мне и ответил))
Кажуть ми не маємо права їх зарахувати на Ваш рахунок бо він заарештований приватним виконавцем.Питаю: Як тоді мені погасити кредит якщо ви не можете зараховувати кошти які я Вам добровільно та своєчасно приношу? Відповідь: погасіть виконавче провадження, щоб Вам зняли арешт з рахунку і тоді ми зарахуємо ваші кошти які ви вносили попередні місяці.
В мене борг за провадженням 100000 тисяч грн, я не маю таку можливість оплати одразу щоб зняти арешт, а УкрСиббанк мене загоняє в нові борги нараховує відсотки і не може зарахувати мої платежі.Що це таке? Що за Беспредел??? Доречі в ПриватБанк теж маю кредитку і все зараховується і не чого в «воздухе не зависает»
Коментарі (2)