×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Укргазбанку на сьогодні
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.200 | 41.700 |
EUR | 43.550 | 44.200 |
PLN | 9.500 | 10.500 |
Всі курси банку |
Погашення кредиту
Оформляли кредит на машину. Частину кредиту сплачено і вирішили закрити увесь кредит. Менеджер відправила знімати готівку в банкомат, в якому встановлено дуже малий ліміт. Безготівковий розрахунок менеджер не запропонувала. Коли ми звернулися до неї з проханням зробити безготівковий розрахунок, то вона байдуже подивилася на нас і продовжила писати смс в своєму телефоні. Було враження, що ми їй заважаємо.
Шановні українці, поважайте себе! Не користуйтеся послугами тих установ, де зневажливо ставляться до клієнтів.
Найгірший банк України. Не рекомендую.
Коментарі (1)
Нововведення, які тільки заважають
На момент приходу в банк було три вільні оператори для фізичних осіб. Прибуло троє відвідувачів, яким сказали зареєструватися в черзі. Ми намагалися зробити це самостійно, але не виходило. Потім на допомогу прийшов один із операторів. Вона допомогла двом клієнтам, я ж продовжував спроби самостійно, але потім покинув і пішов до вільного оператора. Вона сама через комп’ютер зареєструвала мене у черзі. Після вирішення питання з оператором підійшов до однієї з трьох вільних кас і мене вже почали обслуговувати. В цей час до іншої вільної каси підійшла клієнтка, але їй сказали що згідно з чергою вона повинна йти до каси де обслуговували мене.
Такі покращення лише затягують час, змушують нервувати клієнтів. Не всі мають смартфони, які допоможуть зареєструватись у черзі, та й не зобов’язані відвідувати банк із телефоном. Такі нововведення не мають нічого спільного з покращенням роботи банку з клієнтами. Прошу відмінити ці нововведення
Написати коментар
Шахраї
Коментарі (1)
Шахрайські дії з допомогою співробітників банку
Коментарі (4)
Укргазбанк допомагає шахраям обкрадати людей!
Саме Укргазбанк обрали шахраї, що б відкрити багаточисельні картки для отримання грошей від обманутих ними людей. Суми доходять до мільйонів. Всі знають, що щоб відкрити картковий рахунок в банку потрібно прийняти з документами, але, схоже, що Укргазбанк відкриває рахунки і без документів закриваючи на їх відсутність очі. Цікаво, який відсоток від вкрадених грошей отримує Укргазбанк, як «тіньовий» партнер афери — 50/50, чи менший.
Коментарі (4)
Щира дяка Шевчук Людмилі
Банками-партнерами єОселі є багато банків, але було обрано саме Укргазбанк (відділення на Лук’яненка, 21, корп.4) через високий професійний рівень та особисті якості Шевчук Людмили. Окремо хочеться відзначити готовність Людмили знайти найкраще рішення для клієнта, її уважність до деталей, компетентність та доброзичливість. Угода відбулась швидко та комфортно. Щиро дякую Людмилі за позитивні емоції при вирішенні складних питань.
Написати коментар
Дистанційне закриття рахунку — жах!
Отже, було це отак: подав на сайті заявку про дистанційне закриття непотрібного мені рахунку. Дистанційно, бо служу, перебуваю у зоні бойових дій. І замість того, щоб зосередитись на задачах, то ще маю пам’ятати, що треба на картку закидати щомісячну плату за користування. Мені скинули на електронну пошту інструкцію. Наче все просто та легко: робиш по інструкції, відправляєш лист-відповідь і все. Ні! Не все! Не так: байдуже, що заява підписана електронним ключем, треба ще обов’язково з підписом фізичним (хоча в інструкції чітко вказано було, що не потрібно). Та й не кожен документ окремим файлом треба надсилати, а виключно одним архівом. Тому прислали УТОЧНЕННЯ до інструкції. Відпрашуюсь в командира, їду за 20 км до найближчого принтера, друкую, підписую, роблю знову все по інструкції (з уточненням), відправляю. Хух, все! НІ — не все! Не так. Треба окремо архів із заявою, і окремо архів з додатками. А ввечері був обстріл, потім виконання задачі — нерви вже не ті. Що робити? — Написав листа, а в ньому нахамив. Дивно, але вже не треба окремими архівами. Вже домовляємось про дату й час відеоверифікації. Знаходжу час, можливості. Зідзвонились по відео. Показав документи, на камеру сказав, що треба було. Ну, все. Все? — Нє, не все! «На відеозаписі були підвисання, тому треба все наново» — отакий лист мені надійшов. І, головне, відео тобі ніхто не покаже, щоб ти сам перевірив. Отак, вір на слово!
Коротше, дуже не раджу з цим «бАНКОМ» зв’язуватись. Коли банку щось треба (типу — поновити дані, заповнити якийсь запитальник, подати відомості про доходи), то ти хоч лопни, хоч все покинь, але дай. А от як тобі треба, то це твій клопіт. Бач, що надумав — рахунок закрити. Це ж нечувана нахабність! Пофіг, що ти там воюєш, когось-там захищаєш. Вони, бачте, бАНК. Не раджу мати будь-яких справ із ним.
Написати коментар
Закриття рахунку
Написати коментар
Предостережение! Выдача валюты в кассе банка.
Делюсь своей историей о снятии наличной валюты через кассу банка.
Была необходимость, снять Валюту в кассе банка. Заранее (за три дня), необходимо позвонить на гарячую линию и заказать необходимое количество денег в кассу (стандартная процедура во всех банках). За день до снятия мне перезвонили из отделения и предупредили что будут доллары на выдачу старого образца. Я этому не придал особого значения, но как позже оказалось зря … В назначенный день, получив на руки заказанную сумму, к нескольким банкнотам возникли сомнения (была видна легкая потертость) но на кассе, пропустив банкноты через проверочный аппарат (счетную машину, кстати она их пропустила на «УРА») меня заверили что банкноты нормальные и согласно распоряжению НБУ их должны были принимать. Далее уйдя из банка поехал в обменный пункт менять доллары на гривны (курс обычно выше чем в банке). Приехав в обменный пункт, у меня взяли не все купюры на обмен, как раз те самые потертые вовсе отказались принимать. Я начал ссылаться на то самое распоряжение НБУ о котором мне говорили в банке, мне в ответ мило улыбались и говорили, мы можем принять у Вас эти «потёртые купюры», а в конце смены выкупим их себе из своего кармана. Тут Я понял что попал не хило. В двух других обменниках мне также отказали в обмене. Еще в двух предложили обмен с дисконтом в 10% от номинала (естественно не в мою пользу). Романтический вечерний квест у меня был еще тот, бегал от обменника к обменнику со скоростью света. На счастье мне удалось найти обменники в которых приняли купюры, правда и сумму пришлось разделить чтобы не придрались.
По итогу этой истории хочу предостеречь:
— не берите в кассе банка доллары старого образца, с ними нужно очень трепетно возится. Даже если они на вид как новые. Трение купюры об купюру сбивает слои краски — это уже ветхие деньги.
Не понятно, почему банки не списуют такого рода деньги из обихода, а далее пускают в оборот?
— прежде чем принимать доллары старого образца — очень хорошо думайте! Это мои 2-е «грабли» на которые Я наступил. Для себя вывод уже сделал. Всем добра!
Коментарі (2)
Заблокована карта Польського банку.
Коментарі (2)
Картка польського банку заблокована місцевим відділенням.
Коментарі (2)
шахраї, покупка в магазині онлайн Softmax
Іншим користувачам, будьте обережні та не перераховуйте кошти на цю карту.
Коментарі (2)
Помилка проведення транзакції
Коментарі (1)
Отримання картки (Питання вирішене, 05.04.2024)
Сиджу один і на думку спадає совок все по блату))))
Коментарі (2)
Термін дії картки
Написати коментар
Банк с**!
Написати коментар
Необґрунтована вимога
Коментарі (1)
Не банк, а шахраї
Написати коментар
Не дають вивести кошти (Питання вирішене, 16.02.2024)
Коментарі (8)
Укргазбанк
Але для ще більшого прогресу, і задля покращення роботи Укргазбанку кожен клієнт повинен за місяць обслуговування приносити по одній коробці цукерок менеджеру. Також для покращення роботи банку працівники мають кожному клієнту казати «Вітаємо в Укргазбанку», «До зустрічі в Укргазбанку», — тому що відсутність такої традиції погано виглядає на фоні деяких інших банків.
Також не надто зрозуміла «екологічна спрямованість» банку. Багатьом клієнтам може здатися, що банк просто економить на поліетиленових файликах, раз на рік віддаючи договори в фірмовій паперовій обгортці, а решту часу і без файликів, і без неї
Коментарі (1)