Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
andystarrrr 10 грудня 2021, 11:17
Співробітниця банку Вероніка, у відділенні Кам’янець-Подільського банку, була дуже ввічлива, але запевнила мене, що для того що б здійснити платіж на користь суб'єктів господарювання, з якими банком укладено договори, мені обов’язково треба мати рахунок у банку, тобто бути їх клієнтом. Тех. підтримка пише зворотнє: «Платежі можна здійснювати без відкриття рахунку». Кому вірити?
Укргазбанк
Відповідь банку
13 грудня 2021, 19:15
Добрий день!

Банком проаналізовано Ваш візит у відділення м. Кам’янець-Подільський. Проведення касової операції можна здійснювати без додаткового відкриття рахунку (усі інші супутні послуги, які пропонуються банком, не є обов’язковими, а можуть бути придбані клієнтом у разі зацікавленості в момент презентації або у майбутньому). Сподіваємося на подальшу плідну співпрацю. Будемо раді Вас бачити у відділеннях нашого Банку.
Проблема вирішена
Igor250374 7 грудня 2021, 22:31
Відділення за адресою: Полтава, вул. Соборності, 19
Уже 4 года Укргазбанк не возвращает депозит. Автоматически продлевая с минимальными ставками. С 20% годовых на 7% опустили. Общаясь с оператором я отключал пролонгацию, во всяком случае мне так сообщали. Договор от 10 декабря 2015 года. Пришел 7.12 .2021 сказали нужно было 3 дня назад приходить. Пролонгирован. И снятие невозможно. Да и еще на 2 года продлили. Я рассчитывал на этот депозит чтоб погасить хоть часть кредита который был вынужден офрмить. Как его вернуть?
Укргазбанк
Відповідь банку
9 грудня 2021, 17:57
Добрий день.
За результатами здійсненого банком аналізу встановлено, що згідно підписаного Вами депозитного договору, передбачена автопролонгація. Це означає, що продовження строку зберігання коштів відбувається автоматично у випадку не витребування вкладником свого депозиту шляхом подання заяви про витребування депозиту, наданої до відділення банку у письмовому вигляді або за телефоном контакт-центру 0-800-309-00-0, до дня закінчення строку зберігання коштів та за умови, якщо на момент закінчення строку зберігання коштів в Банку діє відповідний вид депозиту з можливістю автоматичного продовження строку зберігання коштів, згідно пп.4.4.3 Публічних правил (https://www.ukrgasbank.com/upload/file/pravyla_111121.pdf).
Також, проведено аналіз отриманої від Вас додаткової інформації, стосовно відсутності фіксації оператором контакт-центру Вашої відмови від автопролонгації депозитного договору. Встановлено, що із зазначених Вами номерів телефонів, за вказаний Вами період, дзвінків на лінії контакт-центру банку не поступало. Таким чином, при продовжені строку зберігання коштів (автопролонгація) за укладеним з Вами договором, банк діяв у рамках умов укладеного з Вами договору.
Додатково повідомляємо, що для врегулювання Вашого питання, Вам необхідно звернутись у відділення банку, для написання заяви про дострокове розірвання депозитного договору.
Проблема вирішена
Andrey11119883 7 грудня 2021, 21:14
Взломали страницу в интсаграм и фейсбук. Просили помочь деньгами.
Позвонил в банк мошенников, и сообщил что ведут мошеннические действия с картой Укргазбанка, и что возможно массовые платежи на эту карт
К сожалению call центр это не интересно, даже провести внутреннюю проверку.
Укргазбанк
Відповідь банку
9 грудня 2021, 11:54
Добрий день! Банком прийнято до відома надану Вами інформацію. Враховуючи текст Вашого звернення, рекомендуємо Вам звернутися до профільного підрозділу правоохоронних органів, а саме до Департаменту кіберполіції Національної поліції України. Зважаючи на режим надзвичайної ситуації в країні та для Вашої зручності, можна оформити звернення стосовно даного питання в електронному вигляді на сайті підрозділу за посиланням https://ticket.cyberpolice.gov.ua/.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
artmol 7 грудня 2021, 12:04
Попалась на стандартной схеме. У знакомой взломали инстаграм, в переписке попросила денег на лечение ребенка. Отправила, через 15 мин выяснилось, что страница взломана, и таких пострадавших было больше 10. Карта мошенников была этого чудного Банка. Позвонили в КЦ, объяснили ситуацию попросили ограничить карту, так как люди продолжали отправлять деньги. Сотрудники К Ц, тупо повторяя одну и ту же фразу «регламент Банка» отказались блокировать карту, на просьбу передать информациюв Инфобез Банка, снова услышал фразу по «регламент Банка», мы не можем по звонку 3го лица блочить карту. По итогу на эту карту перевели около 40 тыс грн.
И вопрос был прост, пжл или заблокирутйе карту или передайте в информационную безопасность Банка. Но…
Я прекрасно понимаю, что лоханулась сама, и не кто не требовал вернуть деньги и т. п. Просто хотелось уберечь хоть немного других людей, но у УКРГАЗА регламент.
Укргазбанк
Відповідь банку
7 грудня 2021, 17:37
Добрий день!
Просимо надати відомі Вам дані отримувача коштів (номер карти, ПІБ отримувача тощо).
Додатково, враховуючи текст Вашого звернення, рекомендуємо Вам звернутися до профільного підрозділу правоохоронних органів, а саме до Департаменту кіберполіції Національної поліції України. Зважаючи на режим надзвичайної ситуації в країні та для зручності для Вас, Ви можете оформити звернення стосовно даного питання в електронному вигляді на сайті підрозділу за посиланням https://ticket.cyberpolice.gov.ua/.
Проблема вирішена
DimaK1982 1 грудня 2021, 17:50
Відділення за адресою: Київ, вул. Саксаганського, 82
Трохи реклами еко Укргазбанк!
Супер еко та на 94,94% державний, тобто контрольний пакет акцій в якому належить державі Україна і який своїми діями сам змушує порушувати мене закони для реалізації прав моєї дитини на житло.
Так ось, у мене іпотечний кредит в Укргазбанк, отриманий ще у 2013 році за державною програмою Молодіжне житло, зменшення вартості іпотечного кредитування.
За 8 років жодного простроченого платежу!
Моїй дитині виповнилося два і постало питання необхідності реєстрації її в квартирі. Для цього реєстратори вимагають дозвіл від іпотекодержателя на реєстрацю, що в моєму випадку не досить законно, оскільки в договорі відсутня ця вимогаб, а кредит брався ще до цих нововведень.
Ну, думаю, не буду ломати систему, піду шляхом «як усі».
Звернувся до відділення Укргазбанку… Так кажуть, можемо надати такий дозвіл, але він коштує 250 гривень.
Здивовано подивився, кажу які 250 гривень, це що банківська послуга? При тому що реєстрація дитини за місцем проживааняя коштує гривень 40, не більше.
Ну ну, в нас такі правила.
Які правила, щоб зареєстровати свою дитину і ви написали якийсь папірець ви з менете берете кошти, що в принципіти, не маєте право робити. Добре, давате заплачу.
Ні, заплатити не можна! Ви повинні відкрити рахунок, покласти на нього 250 гривень, а потім ми з цього рахунку їх спишемо.
Видихаю, кажу гаразд, відкривайте.
Поклав кошти, поїхав додому.
Дзінок з Укргазбанк через два дні, вам потрібно укласти нові договори страхування іпотеки та життя. Незрозумів кажу, ви ж казали що вони ще діють. Ну ось, ось, сказали що дадуть дозвіл, коли укласте нові. Добре, приїхав уклав нові, заплатив ще.
Чекаю, бачу з картки списали 250 гривень в пятницю, о думаю добре, тепер точно дадуть дозвіл.
Дзвінок сьогодні з @УкргазбанкуУкргазбанк. Дмитро Володимировичу все готово, але вам ще потрубно принести нотаріально засвідчений дозвіл що в разі зверненн стягнення на предмет іпотки банком, це не порушуватиме права моєї дитини.
Для тих, хто не розуміє що ця прутня означає, пояснюю, в разі якщо банк вирішить відібрати в мене квартиру та продати її, вони зможуть зробити це без дозволу органу опіки і піклування, і права моєї дитини проживати у ції квартирі їм не заважатимуть.
Кажу добре, з якого дива я повинен це писати? Ну ну в нас такі правила,.
Кажу які правила, змушувати порушувати законні права своїх дітей?
Добре що я не маю прострочки, вчасно сплатив договри страхування та взагалі планую погасити достроково закрити цей кредит.
Але це не суть! Суть в тому що мене як батька обурює те, чим займається державний Укргазбанк.
Стягнувши з мене 250 гривень, за те, що в принципі повинно просто видаватись без будь-яких коштів в залежності від того чи добросовісно виконуєш свої зобовязання, з мене ше й вимагають порушити права своєї дитини в порушення в порушення вимог Закону.
ч. 3 ст. 17 Закону від 26 квітня 2001 року № 2402-III «Про охорону дитинства» — батьки або особи, які їх замінюють, не мають права без дозволу органів опіки і піклування, наданого відповідно до закону, укладати договори, які підлягають нотаріальному посвідченню та/або державній реєстрації, відмовлятися від належних дитині майнових прав, здійснювати поділ, обмін, відчуження житла, зобов’язуватися від імені дитини порукою, видавати письмові зобов’язання.
Я звичайно знайду шлях зареєструвати дитину, але висвітлити діяльність еко Укргазбанк буде не зайвим, можливо хтось подумає декілька разів, перед тим я мати з нимим справу
Укргазбанк
Відповідь банку
2 грудня 2021, 18:53
В першу чергу дякуємо за вибір АБ «УКРГАЗБАНК» як Вашого фінансового партнера. Банком проаналізовано описану Вами ситуацію. Встановлено, що 29.11.2021 дозвіл підготовлено Банком, за підготовку дозволу банком утримано 250 грн. (згідно тарифів за посиланням https://www.ukrgasbank.com/upload/file/tko_(1).pdf). Дозвіл Ви можете отримати у відділенні №34 (м. Київ, вул. Саксаганського, буд. 82), при собі необхідно мати нотаріально засвідчену заяву про те, що реєстрація дітей не порушує інтереси малолітніх/неповнолітніх дітей (форму заяви можна отримати у будь-якому відділенні банку).
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Tanya3006 1 грудня 2021, 11:47
Я, ФОП — Жарова Раїса Андріївна, працюю з Оболнським відділенням № 52 АБ «Укргазбанк» більше 15 років. Дуже вдячна працівникам за оперативну інформацію, своєчасну допомогу та консультації, за уважне обслуговування і як підприємця, і як фізичної особи. Я завжди почуваю себе впевнено, довіряю їх порадам. Особлива подяка співробітникам відділу рознічного бізнесу — Городечній Євгенії та відділу обслуговування юридичних осіб — Гулько Олені та Бруй Ганні.
Укргазбанк
Відповідь банку
1 грудня 2021, 18:18
Добрий день! Висловлюємо Вам подяку за позитивний відгук та обрання саме АБ «УКРГАЗБАНК» в якості фінансового партнера.
Проблема вирішена
Valeri1088 30 листопада 2021, 14:53
Есть решение суда в мою пользу, но не хотят разблокировать счёта, удерживают личные средства. А за вас страдают люди. Потому что деньги нужны срочно на личение, а не можем снять из-за вас
Укргазбанк
Відповідь банку
1 грудня 2021, 18:24
Добрий день. В першу чергу дякуємо за вибір АБ «УКРГАЗБАНК» як Вашого фінансового партнера. Запевняємо, що Банк у своїй діяльності з повагою та розумінням ставиться до кожного клієнта, чітко дотримується вимог чинного законодавства України та нормативно-правових актів Національного банку України.
За результатами аналізу Вашого звернення встановлено, що неможливість зняти арешт з Вашого рахунку пов'язана з ненадходженням до банку відповідних документів від приватного виконавця, яким ініційовано арешт коштів. Для пришвидшення надання документів до банку приватним виконавцем, рекомендуємо Вам звернутися до приватного виконавця.
Проблема вирішена
yarik49 27 листопада 2021, 8:37
З еко кредитки зняв 1000 грн. процент за зняття кредитних коштів 2.9%, зняло 60грн. Питання, які 2.9%? Якщо ви приховуєте інформацію для своїх клієнтів то ви банк шахрай
Укргазбанк
Відповідь банку
29 листопада 2021, 13:02
Добрий день. В першу чергу дякуємо за вибір АБ «УКРГАЗБАНК» як Вашого фінансового партнера. Запевняємо, що Банк у своїй діяльності з повагою та розумінням ставиться до кожного клієнта, чітко дотримується вимог чинного законодавства України та нормативно-правових актів Національного банку України.

Відповідно до тарифів, видача з Еко-кредитки готівки за рахунок кредитних коштів (з використанням картки) становить:

0,01-100,00 грн. – 6,00 грн.
100,01-500,00 грн. – 35,00 грн.
500,01-1000 грн. – 60,00 грн.
>1000,00 грн. – 2,99%

Більш детельно з діючими тарифами по обслуговуванню платіжних карток можна ознайомитись за посиланням https://www.ukrgasbank.com/private/card_and_current_accounts/cards/tariffs/.

З повагою
АБ «УКРГАЗБАНК»
Проблема вирішена
PORTUA 24 листопада 2021, 20:27
Відділення за адресою: Харків, пр-т Олександрівський, 91
Почти год как являюсь клиентом Укргазбанка. Не скажу, что активный пользователь продуктов банка, но периодически приходится пользоваться его услугами. И до последнего времени не было вопросов и нареканий. Все было хорошо.

Но вот уже почти три недели не могу получить денежные средства с валютной карты. Обращаюсь в два отделения (пр.Московский и пр. Александровский), которые территориально более удобны для меня. Кассиры не в курсе, будут ли поступления валюты. Начальник одного из отделений говорит, что обращайтесь на Центральное отделение на Космическую, 20, возможно там будет валюта.
И это в городе миллионнике! И в одном из крупнейших банков Украины, который к тому же имеет отношение к государству!
Прошу помощи у представителя банка на данном ресурсе.
Укргазбанк
Відповідь банку
25 листопада 2021, 12:12
Добрий день. В першу чергу дозвольте висловити Вам подяку за звернення та обрання саме АБ «УКРГАЗБАНК» в якості фінансового партнера.

Наразі у Вас запланована зустріч у відділені банку для вирішення Вашого питання. Сподіваємося на подальшу плідну співпрацю.
beniabenin 21 листопада 2021, 9:52
Відділення за адресою: Київ, бул. Гавела Вацлава, 16
намагався зняти кошти з зарплатної карти
банкомат за адресою м. Київ, вул. Кирилівська 103-«банкомат не може видати готівку»
банкомат за адресою м. Київ, вул.В.Гавела 16б.-
«банкомат не може видати готівку»
що це за зрада??(((
Укргазбанк
Відповідь банку
23 листопада 2021, 18:18
Добрий день! В першу чергу дозвольте висловити Вам подяку за звернення. За результатами проведеного аналізу встановлено, що причиною невидачі коштів була відсутність у зазначених Вами банкоматах готівкових коштів. На поточний момент готівкові кошти наявні в обох банкоматах, банкомати функціонують в штатному режимі. Банком будуть вжиті заходи для уникнення подібних ситуацій у майбутньому.
lenasann 16 листопада 2021, 20:49
Відділення за адресою: Вінниця, вул. Р. Скалецького, 4
Винница, только одно отделение открывает счета и выдает карты. Рабочий день такой же, как и в других организациях с 9 до 18, пятница короткий день. Открывала зарплатный счёт, в отделении очереди, не оказалось в наличии моментальной карты. Заказали именную, сказали ждать смс. Смс пришло, прошла за картой, очередь, не хватило обеденного перерыва, ушла. Пришла на следующий день, оказалось, что пришла не зарплатная карта, а кредитная, которую я не заказывала и которая мне нужна. В смс никакой информации что это не та карта не было. Зачем нужен такой банк, если клиенту нужно отпрашиваться с работы, что раз ходить, а толку нет? Почему только одно отделение выдает карты? Почему стоит очередь, а половину рабочих мест пусто, не принимают клиентов. Почему не объясняют, что вместе с зарплатной всунули ещё и кредитку, и они приходят в разное время без указания какая карта? Не умеете работать, закрывайтесь. Прошу Минфин помочь этому недобанку либо закрыться, либо наладить работу для клиентов
Укргазбанк
Відповідь банку
17 листопада 2021, 11:46
Добрий день!
Приносимо вибачення за те, що після звернення до відділення у Вас залишився негативний осад. Ми обов'язково проведемо перевірку стосовно даної ситуації та сповістимо Вас про результат. Для цього ми звернулися до Вас в приватні повідомлення, щоб уточнити Ваші контакти.
hodovitska3007 10 листопада 2021, 15:40
Дуже не задоволена… Зняло з кредитної карти 2.500 тисячі взагалі з іншої країни іменно з Женшеню. я розумію там з виплатної карти бо я користувалась і в Інтернет магазинах, но не з кредитної. До працівників банку не маю претензій вони виясняти пробували дізнатись що сталось і чому так, подали заявку і мені мали би то повернути ці кошти, но, но пройшло пів року нічого не змінилось, а тільки капала комісія… Чесно вже з нервів просто закрила це і позаблоковувала всі картки і видалила додаток. Ні з одним іншим банком таких казусів не було… не рекомендую!!! Тільки дурна трата нервів і взагалі для чого такий банк який не вирішує проблем… Ще раз НЕ РЕКОМЕНДУЮ
Укргазбанк
Відповідь банку
11 листопада 2021, 16:00
Добрий день! В першу чергу дозвольте висловити Вам подяку за звернення.
Банк готовий проаналізувати описану Вами ситуацію. Для аналізу нам потрібно Вас ідентифікувати. Просимо Вас зареєструвати звернення, одним з наданих способів:
— на офіційному сайті банку через форму зворотного зв'язку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/.
— зателефонувавши до цілодобової клієнтської підтримки АБ «УКРГАЗБАНК» за телефонами 0 800 309 000 (безкоштовно), 358 — короткий номер з мобільного телефону, (044) 494-46-50, (044) 590-49-99.
— відправивши електронного листа на адресу contactcentre@ukrgasbank.com.

З повагою
АБ «УКРГАЗБАНК»
Проблема вирішена
Diana11 9 листопада 2021, 21:15
Відділення за адресою: Київ, бул. Гавела Вацлава, 16
Вже неодноразово блокуються кошти банком!!! На що я чую відповідь, що я повинна звертатись у банк, з заявлю!!! Мені що крім того щоб вам заяви писати більше робити немає чого ??? Я чекаю відповідь чому 09.11.2021 о 18:20 годині!!! Було заблоковано кошти (у сумі 172,42)
Укргазбанк
Відповідь банку
11 листопада 2021, 17:28
Добрий день.
Відповідь на Ваше звернення направлено в особисті повідомлення.
Дякуємо за звернення.
Value 8 листопада 2021, 15:26
Ошибочно перевела с карты деньги на чужую карту, соответственно контактов у меня получателя нет, платеж не аннулировали и деньги не вернули.5354 6550 2012 5797
Укргазбанк
Відповідь банку
9 листопада 2021, 11:18
Добрий день!

Банком прийнято до відома надану Вами інформацію. На поточний момент у Банку відсутні підстави для повернення коштів. Зазначаємо, що, у разі необхідності Ви можете звернутися до профільного підрозділу правоохоронних органів, а саме до Департаменту кіберполіції Національної поліції України. Зважаючи на режим надзвичайної ситуації в країні та для зручності для Вас, Ви можете оформити звернення стосовно даного питання в електронному вигляді на сайті підрозділу за посиланням https://ticket.cyberpolice.gov.ua/.

З повагою
АБ «УКРГАЗБАНК»
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Happyui 5 листопада 2021, 23:07
Ошибочно были переведены деньги на карту вашего недоБанка!!! Не одним человеком! Есть все скрины и доказательства мошенничества! Понятно, что в нашей стране вернуть деньги невозможно, но извините меня, почему в век современных технологий вы не можете принять обращение и заблокировать карту (до выяснения обстоятельств), чтобы другие люди не пострадали???
Укргазбанк
Відповідь банку
9 листопада 2021, 11:12
Добрий день!
Просимо надати відомі Вам дані отримувача коштів (номер карти, ПІБ отримувача тощо).
Додатково, враховуючи текст Вашого звернення, рекомендуємо Вам звернутися до профільного підрозділу правоохоронних органів, а саме до Департаменту кіберполіції Національної поліції України. Зважаючи на режим надзвичайної ситуації в країні та для зручності для Вас, Ви можете оформити звернення стосовно даного питання в електронному вигляді на сайті підрозділу за посиланням https://ticket.cyberpolice.gov.ua/.

З повагою
АБ «УКРГАЗБАНК»
05071997 4 листопада 2021, 12:59
Відділення за адресою: Львів, вул. Стороженка, 12
Прихожу вже втретє щоб забрати картку, перший раз казали чекати смс, другий картки немає, втретє сиділа чекала біля 30 хвилин доки з попереднім клієнтом розберуться… Незадоволена тим що працює тільки одне відділення! Неможна картку забрати в іншому відділенні!!!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Andreykaaa 4 листопада 2021, 12:07
Відділення за адресою: Миколаїв, вул. Декабристів, 1/1
Люди не компетентны в своей работе, особенно не хватает некоторым вежливости, 3 раза ездил что б карту получить
Укргазбанк
Відповідь банку
4 листопада 2021, 18:53
Добрий день!

Банк готовий проаналізувати описану Вами ситуацію. Для аналізу нам потрібно Вас ідентифікувати. Просимо Вас зареєструвати звернення, одним з наданих способів:
— на офіційному сайті банку через форму зворотного зв'язку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/.
— зателефонувавши до цілодобової клієнтської підтримки АБ «УКРГАЗБАНК» за телефонами 0 800 309 000 (безкоштовно), 358 — короткий номер з мобільного телефону, 044 — 494 — 46 — 50, 044 — 590 — 49 – 99.
— відправивши електронного листа на адресу contactcentre@ukrgasbank.com.

З повагою
АБ «УКРГАЗБАНК»
Мінфін
Відповідь адміністратора
7 листопада 2021, 10:53
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 07.11.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Проблема вирішена
leonid21 31 жовтня 2021, 20:09
Служба фінансового моніторингу банку заблокувала мою картку без пояснення причин після спроби поповнення мобільного рахунку. Просто нахабні злодії в законі! Беззаперечно! Від ваших банківських послуг я відмовляюся, а привласнені кошти нехай застрягнуть у вас поперек горла!
Укргазбанк
Відповідь банку
3 листопада 2021, 13:05
Добрий день!

Для розблокування Вашої картки та внесення кодового слова-паролю, Вам необхідно звернутись до найближчого відділення банку (https://www.ukrgasbank.com/contacts/offices/). Просимо Вас з розумінням поставитися до заходів, які вживає Банк в цілях безпеки для збереження клієнтських коштів.

З повагою
АБ «УКРГАЗБАНК»
NelyaF 25 жовтня 2021, 9:08
Решила взять кредит для покупки франшизы по Государственной программе 5−7−9. Все банки отказали мне как стартапу, а представители Укргазбанка без проблем согласились. И началось… Зарегистрируйте ФОП (и сразу пошли налоги), откройте счёт в банке (корпоративный счёт платный — всего 1320 грн на момент 2021 г.), сделайте оценку дома у аккредитованного банком оценщика — 5000 грн. Напишите бизнес-план, финансовый план, заключите договор с компанией о покупке франшизы, сделайте видеопрезентацию и много-много документов ещё… Три месяца я звонила и спрашивала, ну что там с кредитом? В итоге заплатила 4000 налогов. И ещё было много проблем с оценщиком. Прождала три месяца, в итоге в кредите отказали — выдвинули очередные требования, далекие от стартапа, один из которых — наличие договоров с клиентами, которых естественно без покупки франшизы быть не могло, и они это прекрасно знали сразу. Я потеряла больше 11000 грн и время. Другие банки хотя бы честно сразу отказывали, а этот специально обнадежил — по моему мнению, чтобы счёт дорогущий у них открыли. Кстати, закрытие счета платное!!! Дальше не знаю, сколько ещё проблем с ними будет. Нужно беречь свои нервы, деньги и не попадаться больше на удочку этому банку. Не говорят обо всех подводных камнях сразу. Узнавала все поэтапно уже после того, как нельзя было отступать назад. Хочу забыть о них, как о страшном сне
Укргазбанк
Відповідь банку
Ukrgasbank 26 жовтня 2021, 10:34
Добрий день!

Банк готовий проаналізувати описану Вами ситуацію. Для аналізу нам потрібно Вас ідентифікувати. Просимо Вас зареєструвати звернення, одним з наданих способів:
— на офіційному сайті банку через форму зворотного зв'язку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/.
— зателефонувавши до цілодобової клієнтської підтримки АБ «УКРГАЗБАНК» за телефонами 0 800 309 000 (безкоштовно), 358 — короткий номер з мобільного телефону, 044 — 494 — 46 — 50, 044 — 590 — 49 – 99.

З повагою
АБ «УКРГАЗБАНК»
Мінфін
Відповідь адміністратора
25 жовтня 2021, 9:51
Відгук підтверджений «Мінфіном» (на 25.10.2021).
Користувач надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Проблема вирішена
Vik8 21 жовтня 2021, 16:25
Для закрытия счёта «домовичок» заставили ждать пока мне начислят % из-за того что якобы на счёте осталось целых 4 гривны!!!
И они должны мне выплатить %, аж целых 0.02 копейки, которые начисляют через Киев где в очереди вся Украина!!! Нужно ждать в очереди в отделении банка часами и это в карантин!!! Ну как вам люди, всё ещё хочется стать клиентом Укргазбанк?:)
Укргазбанк
Відповідь банку
3 листопада 2021, 15:49
Добрий день.

Банком проаналізовано Ваш візит у відділення – порушень зі сторони працівників, які здійснювали Ваше обслуговування не встановлено. Сподіваємося, що незручності, які виникли під час Вашого візиту у відділення, не вплинуть на Ваше ставлення до Банку.

З повагою
АБ «УКРГАЗБАНК»

Курс валют в Укргазбанку на сьогодні

Валюта Купівля Продаж
USD 41.800 42.150
EUR 43.550 44.000
PLN 9.500 10.500
Всі курси банку

Курс валют в Укргазбанку на сьогодні

Валюта Купівля Продаж
USD 41.800 42.150
EUR 43.550 44.000
PLN 9.500 10.500
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Укргазбанк 💰 / Відгуки про Укргазбанку 📝