×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Укргазбанку на сьогодні
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.200 | 41.600 |
EUR | 43.400 | 44.000 |
PLN | 9.500 | 10.500 |
Всі курси банку |
Як Укргаз в Чорткові, корупцію розводить.
Корупційне, кончене відділення!
Написати коментар
Как забрать деньги?
Написати коментар
касса — отделение Харьков пл. Свободы, 5
Просимо надати Ваш контактний номер телефону — ми зв'яжемося з Вами для уточнення деталей.
Написати коментар
На данный момент лучший банк в Украине!
Получил быстро!
А также, хороший сервис и обслуживание!
Получаю кеш бек!
Надежная система безопасности!
Доволен всем!
Минусов нет!
Висловлюємо Вам подяку за позитивний відгук та обрання саме АБ «УКРГАЗБАНК» в якості фінансового партнера.
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка / данной компании.
Написати коментар
Самый ужасный и ненадежный банк в Украине
Сотрудники на работе жалуются, что если пользуешься кредиткой, то сразу снимают плату за какую то страховку, о которой не упоминают при подписании договора, а малого того нагло обманывают, что ни за что дополнительно переплачивать не придется. Обходите этот банк стороной. Если бы насильно на работе не заставили оформить зарплатную карту именно здесь, никогда бы не воспользовался услугами этой шарашки. Никому не советую.
Для надання Вам вичерпної відповіді щодо тарифів та причин блокування картки, нам потрібно Вас ідентифікувати. Просимо Вас зареєструвати звернення, одним з наданих способів:
— на офіційному сайті банку через форму зворотного зв'язку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/.
— зателефонувавши до цілодобової клієнтської підтримки АБ «УКРГАЗБАНК» за телефонами 0 800 309 000 (безкоштовно), (044) 494-46-50, (044) 590-49-99.
Написати коментар
Личный опыт
Мы нечасто пишем благодарность…в основном жалуемся. Но, в моём случае — искренняя благодарность руководителю отделения Татаринцевой Анне в г. Днипро, пр. Слобожанский, 66.
Не буду вдаваться в скучные подробности, но, уже и не верила, что такие люди существуют))
Обслуживание, профессиональный уровень и личные человеческие качества достойны наивысших похвал!
Укргазбанк, цените таких сотрудников! (Пожалуйста 🙂)
Висловлюємо Вам подяку за позитивний відгук та обрання саме АБ «УКРГАЗБАНК» в якості фінансового партнера.
Написати коментар
Мошенники
Зазначена у Вашому повідомленні платіжна картка не належить АБ «УКРГАЗБАНК», платіжна картка емітована АТ «АЛЬФА-БАНК».
Коментарі (3)
Картка не відображається в додатку
Просимо надати Ваш контактний номер телефону — ми зв'яжемося з Вами для уточнення деталей.
Написати коментар
Кодовое слово…
Щодо необхідності зазначення у відділенні Банку кодового слова повідомляємо наступне. Враховуючи зростання кількості та видів шахрайських операцій з платіжними картками, Банк зі своєї сторони здійснює усі необхідні заходи для мінімізації ризиків доступу до клієнтських рахунків третіх осіб. Саме тому Банком впроваджено зміни в процес надання консультації/послуг працівником контакт-центру. Деяка інформація/послуги надається працівником контакт-центру виключно після повідомлення клієнтом секретного слова-паролю, який вноситься працівником відділення Банку після Вашої ідентифікації/верифікації. Просимо з розумінням поставитися до заходів, які вживає Банк з метою збереження клієнтських коштів.
Для вирішення Вашого питання запрошуємо Вас до найближчого відділення банку (перелік відділень за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/offices/), з діючою ID карткою для актуалізації Ваших особистих даних та внесення кодового слова.
Коментарі (1)
Працівники банку не вміють обслуговувати та працювати з клієнтами
Коментарі (1)
Укргазбанк порушує права громадян, відкриває по копіям документів та без відому людей рахунки
Керівництво відділення міста та області Сергій Киселичин відмовляється віддавати вкрадені кошти …
Банком проаналізовано питання відкриття на Ваше ім’я рахунку – рахунок було відкрито на підставі наданих підприємством даних для зарахування Вам заробітної плати.
Для отримання коштів з рахунку просимо звернутися до відділення Банку, контактна особа для врегулювання питання Німець Олена, тел. 0955873671.
Коментарі (6)
Не попередили про комісію
Наперед дуже дякую, бо впевнений, що це лише прикре непорозуміння і кошти мені повернуть.
А так, то банк чудовий-дуже професійний персонал і гарні пропозиції для приватних осіб.
Банком проаналізовано описану Вами ситуацію — утримання комісії здійснено у відповідності до затверджених в банку тарифів, актуальна редакція тарифів розміщена за посиланням https://www.ukrgasbank.com/private/card_and_current_accounts/cards/tariffs/. На поточний момент інформування клієнтів про зміни в тарифних планах шляхом надсилання смс-повідомлень не передбачено.
Сподіваємося на подальшу плідну співпрацю.
Коментарі (6)
Мобильное приложение
1) Пройти регистрацию в приложении удалось тока с тех-поддержкой
2) Чтоб воспользоваться улугами техподдержки вы должны назвать кодовое слово, которое внимание! надо поехать в отделение и сообщить сотруднику банка. БЕЗОПАСНОСТЬ просто на высшем уровне.
3) В разделе кредиты воспользовшись стандартным функционалом погашения кредита создал платеж вечером, он отображался в статусе Ожидания, на следующий день ни платежа ни упоминания о нем нет в истории. Опять таки через тех-поддержку удалось узнать что он в статусе откланен, но причину они посмотреть не могут, это вообще что? отображать откланенный платеж это сложность какая-то?
Так что будьте аккуратны, с таким подходом и пропадающими/откланенными платежами по неисзвестной причине можно легко просрочить крайние сроки.
Коментарі (1)
Это треш
Такое чувство, что вернулись к лихим 90-мы
Интерес клиентов не приветствуется, любые просьбы были отказаны, по хорошему ни кто даже пальцем не пошевелит.
Руководство, обратите внимание, иначе конкуренция вас окончательно уничтожит
Банк готовий проаналізувати описану Вами ситуацію. Для аналізу нам потрібно Вас ідентифікувати. Просимо Вас зареєструвати звернення, одним з наданих способів:
— на офіційному сайті банку через форму зворотного зв'язку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/.
— зателефонувавши до цілодобової клієнтської підтримки АБ «УКРГАЗБАНК» за телефонами 0 800 309 000 (безкоштовно), (044) 494-46-50, (044) 590-49-99.
— відправивши електронного листа на адресу contactcentre@ukrgasbank.com.
Коментарі (1)
Нет гривен в кассе!
Банк готовий проаналізувати описану Вами ситуацію. Для аналізу нам потрібно отримати додаткову інформацію. Просимо Вас зареєструвати звернення, одним з наданих способів:
— на офіційному сайті банку через форму зворотного зв'язку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/.
— зателефонувавши до цілодобової клієнтської підтримки АБ «УКРГАЗБАНК» за телефонами 0 800 309 000 (безкоштовно), (044) 494-46-50, (044) 590-49-99.
— відправивши електронного листа на адресу contactcentre@ukrgasbank.com.
Коментарі (2)
Немає гривні.
Якщо в банку говорять, що немає грошей, то або брешуть, або дійсно немає грошей…
Коментарі (1)
платежі без відкриття рахунку
Банком проаналізовано Ваш візит у відділення м. Кам’янець-Подільський. Проведення касової операції можна здійснювати без додаткового відкриття рахунку (усі інші супутні послуги, які пропонуються банком, не є обов’язковими, а можуть бути придбані клієнтом у разі зацікавленості в момент презентації або у майбутньому). Сподіваємося на подальшу плідну співпрацю. Будемо раді Вас бачити у відділеннях нашого Банку.
Коментарі (1)
Бакн не возвращает 4 года депозит
За результатами здійсненого банком аналізу встановлено, що згідно підписаного Вами депозитного договору, передбачена автопролонгація. Це означає, що продовження строку зберігання коштів відбувається автоматично у випадку не витребування вкладником свого депозиту шляхом подання заяви про витребування депозиту, наданої до відділення банку у письмовому вигляді або за телефоном контакт-центру 0-800-309-00-0, до дня закінчення строку зберігання коштів та за умови, якщо на момент закінчення строку зберігання коштів в Банку діє відповідний вид депозиту з можливістю автоматичного продовження строку зберігання коштів, згідно пп.4.4.3 Публічних правил (https://www.ukrgasbank.com/upload/file/pravyla_111121.pdf).
Також, проведено аналіз отриманої від Вас додаткової інформації, стосовно відсутності фіксації оператором контакт-центру Вашої відмови від автопролонгації депозитного договору. Встановлено, що із зазначених Вами номерів телефонів, за вказаний Вами період, дзвінків на лінії контакт-центру банку не поступало. Таким чином, при продовжені строку зберігання коштів (автопролонгація) за укладеним з Вами договором, банк діяв у рамках умов укладеного з Вами договору.
Додатково повідомляємо, що для врегулювання Вашого питання, Вам необхідно звернутись у відділення банку, для написання заяви про дострокове розірвання депозитного договору.
Коментарі (4)
Мошенники с картой 5355082105813065 (Укргазбанк)
Позвонил в банк мошенников, и сообщил что ведут мошеннические действия с картой Укргазбанка, и что возможно массовые платежи на эту карт
К сожалению call центр это не интересно, даже провести внутреннюю проверку.
Написати коментар
Сознательно принимают участие в фишинге
И вопрос был прост, пжл или заблокирутйе карту или передайте в информационную безопасность Банка. Но…
Я прекрасно понимаю, что лоханулась сама, и не кто не требовал вернуть деньги и т. п. Просто хотелось уберечь хоть немного других людей, но у УКРГАЗА регламент.
Просимо надати відомі Вам дані отримувача коштів (номер карти, ПІБ отримувача тощо).
Додатково, враховуючи текст Вашого звернення, рекомендуємо Вам звернутися до профільного підрозділу правоохоронних органів, а саме до Департаменту кіберполіції Національної поліції України. Зважаючи на режим надзвичайної ситуації в країні та для зручності для Вас, Ви можете оформити звернення стосовно даного питання в електронному вигляді на сайті підрозділу за посиланням https://ticket.cyberpolice.gov.ua/.
Коментарі (1)