Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
THV 13 березня 2022, 14:27
Сообщите, будьте добры, можно ли у вас в банке поменять британские фунты или снять с Английской карты гривны? Если нет, то где и как это можно сделать?
Если возможно, ответьте мне на мой email: tatiana1951@hotmail.co.uk
Оказались в затруднённом положении
Всего вам самого доброго.
Укргазбанк
Відповідь банку
15 березня 2022, 8:31
Добрий день! Так, в нашому банку можна здійснити обмін британських фунтів на гривні. Перед візитом до бажаного відділення банку просимо зателефонувати до відділення для уточнення, чи є в наявності достатня кількість готівкової гривні для задоволення Ваших потреб. Перелік відділень із зазначенням адрес та контактних телефонів розміщено за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/offices/.
Проблема вирішена
CanitaR 11 березня 2022, 13:09
Почему не могу авторизоваться в приложении Дия через Ваш банк? Раньше всё работало. Сегодня обновил Дию. Пробую авторизоваться через Ваш банк. Не пропускает. В чём может быть проблема?
Укргазбанк
Відповідь банку
15 березня 2022, 8:38
Добрий день! Висловлюємо подяку за звернення та обрання саме АБ «УКРГАЗБАНК» в якості фінансового партнера.
Проблема вирішена
svetakoshkina73 3 березня 2022, 14:55
25.02 на рахунку мала певну суму. При спробі перерахувати кошти на іншу картку спроба виявилася неможливою. Далі я хотіла розрахуватися цими коштами в супермаркеті, спроба знову не вдалася. Після цього при перевірці балансу виявилося, що кошти зникли взагалі!!!
Коли я зателефонувала на гарячу лінію мені не надали цієї інформації, зсилаючись на невідповідні дані за договором, хоча раніше було достатньо назвати 4 цифри карти або дату народження. Минуло достатньо часу, а грошей на рахунку так і нема!!! Надайте мені інформацію де мої кошти і за що я маю нервувати в такий і без цього нервовий час!!!
Укргазбанк
Відповідь банку
16 березня 2022, 16:01
Добрий день! Висловлюємо подяку за звернення та обрання саме АБ «УКРГАЗБАНК» в якості фінансового партнера.
Elena77Pl 26 лютого 2022, 16:00
24.02 в приложении экобанк был произведён обмен гривен на доллары, с гривневой карты снялось, на валютную добавилось, потом было перечисление с валютной на карту приватбанка, но перечислились не доллары, а гривны (с валютной карты). После всех манипуляций на валютной карте оставалась определённая сумма в долларах и, буквально, через час в приложении на этой карте стал отображаться «0». У экобанка такое бывает, но быстро всё восстанавливается и появляется актуальная информация, НО идёт 3-й день, а у меня «0» там, где должно быть несколько сотен. Вчера обратилась в кол-центр Укргазбанка, оператор ответила, что карта активна, не заблокирована, сумму остатка она со мной сверить не может т.к. у меня нет слова-подтверждения, посоветовала переустановить приложение. Переустановка ничего не дала. Чисто ради интереса попробовала купить 1 доллар- вчера приложение писало «что-то пошло не так «, сегодня сначала сняло деньги за 1 доллар с гривневой карты, но секунд за 30 вернулось обратно и написало, что операция отклонена. На валютной карте всё также отображается «0», с гривневой картой и картой е-підтримка всё нормально. Как обнаружить и, главное, воспользоваться своими деньгами?
Укргазбанк
Відповідь банку
15 березня 2022, 8:44
Добрий день! Висловлюємо подяку за звернення та обрання саме АБ «УКРГАЗБАНК» в якості фінансового партнера.
Полезный комментарий
Elena77Pl 28 лютого 2022, 17:06
Проблема решена через службу безопасности банка. Спасибо!
Проблема вирішена
Ігор Сеньків 12 лютого 2022, 13:32
Як часто буває, подальше від столиці і керівництва, відділення в м. Чортків, перетворилося на згусток корупції. Обміняти валюту в банку Укргаз, практично не можливо. Касири, разом в начальником цього відділення, мало не прямо пропонують давти їм відкат в 5 копійок за купівлю валюти. Або, відправляють до місцевих «бариг» мінял, в котрих курси нижчі на 15−20 копійок і котрі потім цю валюту приносять в банк і дають хабар наглючі начальниці. Все що можна обміняти, це 50 доларів/євро. На більшу суму «немаємо гривні».
Корупційне, кончене відділення!
Укргазбанк
Відповідь банку
21 лютого 2022, 15:46
Добрий день! Ігорю, отримана від Вас інформація передана підрозділу безпеки банку.
Проблема вирішена
1965victortocar 10 лютого 2022, 16:42
Хотел купить лекарства в интернет аптеке,.не получилось.Аптека сделала возврат и выслала подтверждающий скрин Сумма 985 гривен 20 копеек. Укргазбанк деньги заблокировал.Аргументация -«банк очікує підтверження від платіжноі системи про успішність операціі«Деньги арестованы на тридцать дней! Вопрос — как разблокировать деньги? Это что за новая услуга?
Укргазбанк
Відповідь банку
21 лютого 2022, 18:37
Добрий день, Вікторе Івановичу. Наразі Ваше питання вирішено — кошти вже доступні для використання.
Zyx21 10 лютого 2022, 15:58
Відділення за адресою: Харків, майдан Свободи, 5
Кассир Светлана Владимировна Тараненко — очень медленная, ну просто невыносимо. Делать обмен валюты больше двадцати минут — это нужно сильно постараться.
Укргазбанк
Відповідь банку
11 лютого 2022, 10:08
Добрий день!
Просимо надати Ваш контактний номер телефону — ми зв'яжемося з Вами для уточнення деталей.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
OlegLuka1983 8 лютого 2022, 18:35
Заказал карту!
Получил быстро!
А также, хороший сервис и обслуживание!
Получаю кеш бек!
Надежная система безопасности!
Доволен всем!
Минусов нет!
Укргазбанк
Відповідь банку
9 лютого 2022, 16:17
Добрий день!
Висловлюємо Вам подяку за позитивний відгук та обрання саме АБ «УКРГАЗБАНК» в якості фінансового партнера.
Мінфін
Відповідь адміністратора
10 лютого 2022, 18:52
Отзыв не засчитан (на 10.02.2022).
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка / данной компании.
siloponhet 8 лютого 2022, 12:09
Захотел воспользоваться кредиткой и оплатить услугу через интернет, после нескольких отклоненных операций банком, банк заблокировал карту и удалил ее из приложения))) Это как понимать? Оператор горячей линии «ничем помочь не смогла».
Сотрудники на работе жалуются, что если пользуешься кредиткой, то сразу снимают плату за какую то страховку, о которой не упоминают при подписании договора, а малого того нагло обманывают, что ни за что дополнительно переплачивать не придется. Обходите этот банк стороной. Если бы насильно на работе не заставили оформить зарплатную карту именно здесь, никогда бы не воспользовался услугами этой шарашки. Никому не советую.
Укргазбанк
Відповідь банку
18 лютого 2022, 17:02
Добрий день!
Для надання Вам вичерпної відповіді щодо тарифів та причин блокування картки, нам потрібно Вас ідентифікувати. Просимо Вас зареєструвати звернення, одним з наданих способів:
— на офіційному сайті банку через форму зворотного зв'язку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/.
— зателефонувавши до цілодобової клієнтської підтримки АБ «УКРГАЗБАНК» за телефонами 0 800 309 000 (безкоштовно), (044) 494-46-50, (044) 590-49-99.
Nataliaiua 7 лютого 2022, 17:29
В который раз убеждаюсь, что успех компании зависит от людей, которые там работают.
Мы нечасто пишем благодарность…в основном жалуемся. Но, в моём случае — искренняя благодарность руководителю отделения Татаринцевой Анне в г. Днипро, пр. Слобожанский, 66.
Не буду вдаваться в скучные подробности, но, уже и не верила, что такие люди существуют))
Обслуживание, профессиональный уровень и личные человеческие качества достойны наивысших похвал!
Укргазбанк, цените таких сотрудников! (Пожалуйста 🙂)
Укргазбанк
Відповідь банку
7 лютого 2022, 18:05
Добрий день!
Висловлюємо Вам подяку за позитивний відгук та обрання саме АБ «УКРГАЗБАНК» в якості фінансового партнера.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
kantsevarovainn 6 лютого 2022, 2:42
Через ваш банк мошенники получают деньги. Сколько это может длится, проверяйте людей на которых открываете картки. Очень прошу проверить карту на которую я выслала деньги, а человек который представился Проценко Ирина Михайловна заблокировала не выслав товар. Номер карты 5355571284160645
Укргазбанк
Відповідь банку
18 лютого 2022, 14:55
Добрий день.
Зазначена у Вашому повідомленні платіжна картка не належить АБ «УКРГАЗБАНК», платіжна картка емітована АТ «АЛЬФА-БАНК».
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
kuskusme876 3 лютого 2022, 10:09
Відкрив я рахунок, отримав картку у вашому банку. І захотів скористатися додатком банку Еко-Банк. Після реєстрації, своєї картки у додатку я не побачив, а лише пропозицію замовити нову. Зателефонувавши на гарячу лінію, мені намагалися допомогти і анулювали мою реєстрацію. Але після повторної реєстрації нічого не змінилося
Укргазбанк
Відповідь банку
18 лютого 2022, 15:33
Добрий день!
Просимо надати Ваш контактний номер телефону — ми зв'яжемося з Вами для уточнення деталей.
Проблема вирішена
martinhabrycke 29 січня 2022, 17:59
Здравствуйте, возникла ситуация как-то при получении карты в отделении забыл сменить пин-код и очень часто забывал что мне нужно заходить в смску от вашего банка и смотреть его, так как не сменил на свой. И вот 26 числа около 12 часов дня хотел проверить баланс карты, но пароль неверный, ввел еще раз пока карту не заблокировали очевидно же. После вспомнил что пинкод у меня в СМС попытался повторить через банкомат, но ничего не получилось. Обратился на горячую линию где мне сказали у вас не установлено «КОДОВОЕ СЛОВО» помочь ничем немогу идите вы в отделение и делайте это «КОДОВОЕ СЛОВО» настолько старая система идентификации клиента что я был просто в шоке, 21 столетие в мире, кодовое слово? Это же небезопасно никак. Пришел я в отделение, но моя ID-карта просрочилась, а деньги то снять нужно. Мне в отделении говорят так как у вас ID просрочилась установить кодовое слово немогу так как нужно сделать актуализацию ваших данных после чего смогу сделать вам кодовое слово после чего разблокировать ваш счёт. И это так ужасно что я просто в шоке. Беря в пример простой мобильный банк «Монобанк» и все другие альтернативы где я будучи зарегистрированным клиентом по ID карте при ее просрочке банк запросил мой другой существующий документ как пример заграничный паспорт и банк это устроило, но принуждений к загрузке данных документов или создание каких-то ограничений не было в обратную сторону печать идет о великий Укргазбанк, прошу решить данную ситуацию положительно в мою сторону чтобы я мог разблокировать счет и как минимум снять средства со своего счета после закрыть его и никогда не пользоваться вашим банком пока не будут приняты исправления.
Укргазбанк
Відповідь банку
1 лютого 2022, 18:28
Добрий день.

Щодо необхідності зазначення у відділенні Банку кодового слова повідомляємо наступне. Враховуючи зростання кількості та видів шахрайських операцій з платіжними картками, Банк зі своєї сторони здійснює усі необхідні заходи для мінімізації ризиків доступу до клієнтських рахунків третіх осіб. Саме тому Банком впроваджено зміни в процес надання консультації/послуг працівником контакт-центру. Деяка інформація/послуги надається працівником контакт-центру виключно після повідомлення клієнтом секретного слова-паролю, який вноситься працівником відділення Банку після Вашої ідентифікації/верифікації. Просимо з розумінням поставитися до заходів, які вживає Банк з метою збереження клієнтських коштів.

Для вирішення Вашого питання запрошуємо Вас до найближчого відділення банку (перелік відділень за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/offices/), з діючою ID карткою для актуалізації Ваших особистих даних та внесення кодового слова.
kuskusme876 13 січня 2022, 19:30
Хотів відкрити картку Укргазбанку, пішов у відділення, повідомив працівнику, що хочу відкрити картку «Pro-Запас», відсуанувала мої документи, після цього почала вагатися чи зможе мені відкрити картку, почала дзвонити, як я зрозумів, що її повідомили, що це можливо. Але мені повідомили, що потрібно залишити копії документів у неї, а завтра вона подзвонить мені, щоб видати картку та підписати документи. Мені цей варіант не підходив, тому я повідомив працівника. Також був викликаний, ще якийсь працівник, що у не дуже коректній формі почав казати, що сьогодні картку не зможуть мені відкрити. Мені прийшлось піти з відділення з дуже поганим осадом. Але це не все, звернувся я з даною проблемою у підтримку і що… Оператор написав мені таке «Контакт-центр банку не має прав коментувати дії працівника банку. Маєте можливість за роз’ясненнями звернутись до відділення банку.» Це просто жесть, обслуговуюсь у інших банках, але таке я бачу вперше.
Укргазбанк
Відповідь банку
17 січня 2022, 9:52
Добрий день! Повідомте нам, будь ласка, Ваш номер телефону — ми зв'яжемося з Вами для вирішення по-суті Вашого питання щодо відкриття рахунку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Olesia2019 12 січня 2022, 21:10
Так в м.Мукачево, без мого відому працівники укргазбанку заволоділи копіями моїх документів, без мого відому відкрили рахунок на моє ім'я та заволоділи коштами (заробітна плата) призначеними мені…
Керівництво відділення міста та області Сергій Киселичин відмовляється віддавати вкрадені кошти …
Укргазбанк
Відповідь банку
14 січня 2022, 17:05
Добрий день, Олесю!
Банком проаналізовано питання відкриття на Ваше ім’я рахунку – рахунок було відкрито на підставі наданих підприємством даних для зарахування Вам заробітної плати.
Для отримання коштів з рахунку просимо звернутися до відділення Банку, контактна особа для врегулювання питання Німець Олена, тел. 0955873671.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Борис Будяк 11 січня 2022, 22:43
Сьогодні, 11.01.22р. в 15:47:40 я вніс кошти на свою картку 5355 07ХХ ХХХХ 4078 і з мене списало 0.5% від суми. Раніше цієї комісії не було, я неодноразово робив таку операцію і нічого не списувало. Поки мені прийшла СМС, поки я відстояв чергу, поки виясняли, що сталось-пройшло 15 хв. і операцію не можна було скасувати. Про дане нововведення мене не було проінформовано СМС, хоча картка підключена до СМС інформування, яке справно працює. Прошу виправити дане непорозуміння і повернути мені цих 0.5%, що буде свідчити про те, що банк дійсно клієнтоорієнтований, а не служить одній меті-«нажухати» клієнта.

Наперед дуже дякую, бо впевнений, що це лише прикре непорозуміння і кошти мені повернуть.

А так, то банк чудовий-дуже професійний персонал і гарні пропозиції для приватних осіб.
Укргазбанк
Відповідь банку
13 січня 2022, 18:15
Добрий день, Борисе Миколайовичу!
Банком проаналізовано описану Вами ситуацію — утримання комісії здійснено у відповідності до затверджених в банку тарифів, актуальна редакція тарифів розміщена за посиланням https://www.ukrgasbank.com/private/card_and_current_accounts/cards/tariffs/. На поточний момент інформування клієнтів про зміни в тарифних планах шляхом надсилання смс-повідомлень не передбачено.
Сподіваємося на подальшу плідну співпрацю.
Проблема вирішена
Rubi0 6 січня 2022, 14:18
Мобильное приложение это просто ужас.

1) Пройти регистрацию в приложении удалось тока с тех-поддержкой
2) Чтоб воспользоваться улугами техподдержки вы должны назвать кодовое слово, которое внимание! надо поехать в отделение и сообщить сотруднику банка. БЕЗОПАСНОСТЬ просто на высшем уровне.
3) В разделе кредиты воспользовшись стандартным функционалом погашения кредита создал платеж вечером, он отображался в статусе Ожидания, на следующий день ни платежа ни упоминания о нем нет в истории. Опять таки через тех-поддержку удалось узнать что он в статусе откланен, но причину они посмотреть не могут, это вообще что? отображать откланенный платеж это сложность какая-то?

Так что будьте аккуратны, с таким подходом и пропадающими/откланенными платежами по неисзвестной причине можно легко просрочить крайние сроки.
Укргазбанк
Відповідь банку
11 січня 2022, 17:39
Добрий день! Дмитре Ігоровичу, наразі Банком здійснюється аналіз отриманої від Вас інформації, зокрема, деталей, отриманих від Вас в телефонному режимі. Про результати Вас буде проінформовано телефоном та офіційною відповіддю від Банку по електронці.
Ggjhffv 5 січня 2022, 17:40
Ужасное отделение, люди бегите от сюда!
Такое чувство, что вернулись к лихим 90-мы
Интерес клиентов не приветствуется, любые просьбы были отказаны, по хорошему ни кто даже пальцем не пошевелит.
Руководство, обратите внимание, иначе конкуренция вас окончательно уничтожит
Укргазбанк
Відповідь банку
6 січня 2022, 16:43
Добрий день!

Банк готовий проаналізувати описану Вами ситуацію. Для аналізу нам потрібно Вас ідентифікувати. Просимо Вас зареєструвати звернення, одним з наданих способів:
— на офіційному сайті банку через форму зворотного зв'язку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/.
— зателефонувавши до цілодобової клієнтської підтримки АБ «УКРГАЗБАНК» за телефонами 0 800 309 000 (безкоштовно), (044) 494-46-50, (044) 590-49-99.
— відправивши електронного листа на адресу contactcentre@ukrgasbank.com.
lika197 2 січня 2022, 20:45
Я ждал полтора часа в кассе чтобы менять доллары. Сначала мне говорили, что гривен нет на кассе из-за задержки инкассатора, потом я был первым в очереди после обеда и мне сразу говорили, что курс изменился после того, как кассир взял мои паспортные данные. 1000 долларов не мог менять! Жулики! Как можно заставить человека ждать полтора часа и потом сказать, что курс не действителен! Причём курс пошёл вверх в течение этого времени. УЖАС!
Укргазбанк
Відповідь банку
5 січня 2022, 11:18
Добрий день!
Банк готовий проаналізувати описану Вами ситуацію. Для аналізу нам потрібно отримати додаткову інформацію. Просимо Вас зареєструвати звернення, одним з наданих способів:
— на офіційному сайті банку через форму зворотного зв'язку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/.
— зателефонувавши до цілодобової клієнтської підтримки АБ «УКРГАЗБАНК» за телефонами 0 800 309 000 (безкоштовно), (044) 494-46-50, (044) 590-49-99.
— відправивши електронного листа на адресу contactcentre@ukrgasbank.com.
Проблема вирішена
yamt 2 січня 2022, 13:58
Відділення за адресою: Тернопіль, вул. Замкова, 9, прим. 14
Прийшов поміняти долари, сказали немає гривні. Дивно, бо передімною були в черзі люди, які принесли гривні. Касиру респект…
Якщо в банку говорять, що немає грошей, то або брешуть, або дійсно немає грошей…
Укргазбанк
Відповідь банку
5 січня 2022, 18:35
Доброго дня. Банком проаналізовано описану Вами ситуацію, враховуючи додатково отриману від Вас інформацію в телефонному режимі, щодо Вашого візиту у відділення Банку за адресою м. Тернопіль вул. Замкова 9. У разі виникнення подібних питань при обміні валюти, рекомендуємо безпосередньо звертатися до керівника відділення — Ярослава Любомировича (контактні номера телефонів (0352) 520238, 520225).

Курс валют в Укргазбанку на сьогодні

Валюта Купівля Продаж
USD 41.800 42.150
EUR 43.550 44.000
PLN 9.500 10.500
Всі курси банку

Курс валют в Укргазбанку на сьогодні

Валюта Купівля Продаж
USD 41.800 42.150
EUR 43.550 44.000
PLN 9.500 10.500
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Укргазбанк 💰 / Відгуки про Укргазбанку 📝