Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
Ігор Сеньків 12 лютого 2022, 13:32
Як часто буває, подальше від столиці і керівництва, відділення в м. Чортків, перетворилося на згусток корупції. Обміняти валюту в банку Укргаз, практично не можливо. Касири, разом в начальником цього відділення, мало не прямо пропонують давти їм відкат в 5 копійок за купівлю валюти. Або, відправляють до місцевих «бариг» мінял, в котрих курси нижчі на 15−20 копійок і котрі потім цю валюту приносять в банк і дають хабар наглючі начальниці. Все що можна обміняти, це 50 доларів/євро. На більшу суму «немаємо гривні».
Корупційне, кончене відділення!
Укргазбанк
Відповідь банку
21 лютого 2022, 15:46
Добрий день! Ігорю, отримана від Вас інформація передана підрозділу безпеки банку.
Проблема вирішена
1965victortocar 10 лютого 2022, 16:42
Хотел купить лекарства в интернет аптеке,.не получилось.Аптека сделала возврат и выслала подтверждающий скрин Сумма 985 гривен 20 копеек. Укргазбанк деньги заблокировал.Аргументация -«банк очікує підтверження від платіжноі системи про успішність операціі«Деньги арестованы на тридцать дней! Вопрос — как разблокировать деньги? Это что за новая услуга?
Укргазбанк
Відповідь банку
21 лютого 2022, 18:37
Добрий день, Вікторе Івановичу. Наразі Ваше питання вирішено — кошти вже доступні для використання.
Zyx21 10 лютого 2022, 15:58
Відділення за адресою: Харків, майдан Свободи, 5
Кассир Светлана Владимировна Тараненко — очень медленная, ну просто невыносимо. Делать обмен валюты больше двадцати минут — это нужно сильно постараться.
Укргазбанк
Відповідь банку
11 лютого 2022, 10:08
Добрий день!
Просимо надати Ваш контактний номер телефону — ми зв'яжемося з Вами для уточнення деталей.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
OlegLuka1983 8 лютого 2022, 18:35
Заказал карту!
Получил быстро!
А также, хороший сервис и обслуживание!
Получаю кеш бек!
Надежная система безопасности!
Доволен всем!
Минусов нет!
Укргазбанк
Відповідь банку
9 лютого 2022, 16:17
Добрий день!
Висловлюємо Вам подяку за позитивний відгук та обрання саме АБ «УКРГАЗБАНК» в якості фінансового партнера.
Мінфін
Відповідь адміністратора
10 лютого 2022, 18:52
Отзыв не засчитан (на 10.02.2022).
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка / данной компании.
siloponhet 8 лютого 2022, 12:09
Захотел воспользоваться кредиткой и оплатить услугу через интернет, после нескольких отклоненных операций банком, банк заблокировал карту и удалил ее из приложения))) Это как понимать? Оператор горячей линии «ничем помочь не смогла».
Сотрудники на работе жалуются, что если пользуешься кредиткой, то сразу снимают плату за какую то страховку, о которой не упоминают при подписании договора, а малого того нагло обманывают, что ни за что дополнительно переплачивать не придется. Обходите этот банк стороной. Если бы насильно на работе не заставили оформить зарплатную карту именно здесь, никогда бы не воспользовался услугами этой шарашки. Никому не советую.
Укргазбанк
Відповідь банку
18 лютого 2022, 17:02
Добрий день!
Для надання Вам вичерпної відповіді щодо тарифів та причин блокування картки, нам потрібно Вас ідентифікувати. Просимо Вас зареєструвати звернення, одним з наданих способів:
— на офіційному сайті банку через форму зворотного зв'язку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/.
— зателефонувавши до цілодобової клієнтської підтримки АБ «УКРГАЗБАНК» за телефонами 0 800 309 000 (безкоштовно), (044) 494-46-50, (044) 590-49-99.
Nataliaiua 7 лютого 2022, 17:29
В который раз убеждаюсь, что успех компании зависит от людей, которые там работают.
Мы нечасто пишем благодарность…в основном жалуемся. Но, в моём случае — искренняя благодарность руководителю отделения Татаринцевой Анне в г. Днипро, пр. Слобожанский, 66.
Не буду вдаваться в скучные подробности, но, уже и не верила, что такие люди существуют))
Обслуживание, профессиональный уровень и личные человеческие качества достойны наивысших похвал!
Укргазбанк, цените таких сотрудников! (Пожалуйста 🙂)
Укргазбанк
Відповідь банку
7 лютого 2022, 18:05
Добрий день!
Висловлюємо Вам подяку за позитивний відгук та обрання саме АБ «УКРГАЗБАНК» в якості фінансового партнера.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
kantsevarovainn 6 лютого 2022, 2:42
Через ваш банк мошенники получают деньги. Сколько это может длится, проверяйте людей на которых открываете картки. Очень прошу проверить карту на которую я выслала деньги, а человек который представился Проценко Ирина Михайловна заблокировала не выслав товар. Номер карты 5355571284160645
Укргазбанк
Відповідь банку
18 лютого 2022, 14:55
Добрий день.
Зазначена у Вашому повідомленні платіжна картка не належить АБ «УКРГАЗБАНК», платіжна картка емітована АТ «АЛЬФА-БАНК».
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
kuskusme876 3 лютого 2022, 10:09
Відкрив я рахунок, отримав картку у вашому банку. І захотів скористатися додатком банку Еко-Банк. Після реєстрації, своєї картки у додатку я не побачив, а лише пропозицію замовити нову. Зателефонувавши на гарячу лінію, мені намагалися допомогти і анулювали мою реєстрацію. Але після повторної реєстрації нічого не змінилося
Укргазбанк
Відповідь банку
18 лютого 2022, 15:33
Добрий день!
Просимо надати Ваш контактний номер телефону — ми зв'яжемося з Вами для уточнення деталей.
Проблема вирішена
martinhabrycke 29 січня 2022, 17:59
Здравствуйте, возникла ситуация как-то при получении карты в отделении забыл сменить пин-код и очень часто забывал что мне нужно заходить в смску от вашего банка и смотреть его, так как не сменил на свой. И вот 26 числа около 12 часов дня хотел проверить баланс карты, но пароль неверный, ввел еще раз пока карту не заблокировали очевидно же. После вспомнил что пинкод у меня в СМС попытался повторить через банкомат, но ничего не получилось. Обратился на горячую линию где мне сказали у вас не установлено «КОДОВОЕ СЛОВО» помочь ничем немогу идите вы в отделение и делайте это «КОДОВОЕ СЛОВО» настолько старая система идентификации клиента что я был просто в шоке, 21 столетие в мире, кодовое слово? Это же небезопасно никак. Пришел я в отделение, но моя ID-карта просрочилась, а деньги то снять нужно. Мне в отделении говорят так как у вас ID просрочилась установить кодовое слово немогу так как нужно сделать актуализацию ваших данных после чего смогу сделать вам кодовое слово после чего разблокировать ваш счёт. И это так ужасно что я просто в шоке. Беря в пример простой мобильный банк «Монобанк» и все другие альтернативы где я будучи зарегистрированным клиентом по ID карте при ее просрочке банк запросил мой другой существующий документ как пример заграничный паспорт и банк это устроило, но принуждений к загрузке данных документов или создание каких-то ограничений не было в обратную сторону печать идет о великий Укргазбанк, прошу решить данную ситуацию положительно в мою сторону чтобы я мог разблокировать счет и как минимум снять средства со своего счета после закрыть его и никогда не пользоваться вашим банком пока не будут приняты исправления.
Укргазбанк
Відповідь банку
1 лютого 2022, 18:28
Добрий день.

Щодо необхідності зазначення у відділенні Банку кодового слова повідомляємо наступне. Враховуючи зростання кількості та видів шахрайських операцій з платіжними картками, Банк зі своєї сторони здійснює усі необхідні заходи для мінімізації ризиків доступу до клієнтських рахунків третіх осіб. Саме тому Банком впроваджено зміни в процес надання консультації/послуг працівником контакт-центру. Деяка інформація/послуги надається працівником контакт-центру виключно після повідомлення клієнтом секретного слова-паролю, який вноситься працівником відділення Банку після Вашої ідентифікації/верифікації. Просимо з розумінням поставитися до заходів, які вживає Банк з метою збереження клієнтських коштів.

Для вирішення Вашого питання запрошуємо Вас до найближчого відділення банку (перелік відділень за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/offices/), з діючою ID карткою для актуалізації Ваших особистих даних та внесення кодового слова.
kuskusme876 13 січня 2022, 19:30
Хотів відкрити картку Укргазбанку, пішов у відділення, повідомив працівнику, що хочу відкрити картку «Pro-Запас», відсуанувала мої документи, після цього почала вагатися чи зможе мені відкрити картку, почала дзвонити, як я зрозумів, що її повідомили, що це можливо. Але мені повідомили, що потрібно залишити копії документів у неї, а завтра вона подзвонить мені, щоб видати картку та підписати документи. Мені цей варіант не підходив, тому я повідомив працівника. Також був викликаний, ще якийсь працівник, що у не дуже коректній формі почав казати, що сьогодні картку не зможуть мені відкрити. Мені прийшлось піти з відділення з дуже поганим осадом. Але це не все, звернувся я з даною проблемою у підтримку і що… Оператор написав мені таке «Контакт-центр банку не має прав коментувати дії працівника банку. Маєте можливість за роз’ясненнями звернутись до відділення банку.» Це просто жесть, обслуговуюсь у інших банках, але таке я бачу вперше.
Укргазбанк
Відповідь банку
17 січня 2022, 9:52
Добрий день! Повідомте нам, будь ласка, Ваш номер телефону — ми зв'яжемося з Вами для вирішення по-суті Вашого питання щодо відкриття рахунку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Olesia2019 12 січня 2022, 21:10
Так в м.Мукачево, без мого відому працівники укргазбанку заволоділи копіями моїх документів, без мого відому відкрили рахунок на моє ім'я та заволоділи коштами (заробітна плата) призначеними мені…
Керівництво відділення міста та області Сергій Киселичин відмовляється віддавати вкрадені кошти …
Укргазбанк
Відповідь банку
14 січня 2022, 17:05
Добрий день, Олесю!
Банком проаналізовано питання відкриття на Ваше ім’я рахунку – рахунок було відкрито на підставі наданих підприємством даних для зарахування Вам заробітної плати.
Для отримання коштів з рахунку просимо звернутися до відділення Банку, контактна особа для врегулювання питання Німець Олена, тел. 0955873671.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Борис Будяк 11 січня 2022, 22:43
Сьогодні, 11.01.22р. в 15:47:40 я вніс кошти на свою картку 5355 07ХХ ХХХХ 4078 і з мене списало 0.5% від суми. Раніше цієї комісії не було, я неодноразово робив таку операцію і нічого не списувало. Поки мені прийшла СМС, поки я відстояв чергу, поки виясняли, що сталось-пройшло 15 хв. і операцію не можна було скасувати. Про дане нововведення мене не було проінформовано СМС, хоча картка підключена до СМС інформування, яке справно працює. Прошу виправити дане непорозуміння і повернути мені цих 0.5%, що буде свідчити про те, що банк дійсно клієнтоорієнтований, а не служить одній меті-«нажухати» клієнта.

Наперед дуже дякую, бо впевнений, що це лише прикре непорозуміння і кошти мені повернуть.

А так, то банк чудовий-дуже професійний персонал і гарні пропозиції для приватних осіб.
Укргазбанк
Відповідь банку
13 січня 2022, 18:15
Добрий день, Борисе Миколайовичу!
Банком проаналізовано описану Вами ситуацію — утримання комісії здійснено у відповідності до затверджених в банку тарифів, актуальна редакція тарифів розміщена за посиланням https://www.ukrgasbank.com/private/card_and_current_accounts/cards/tariffs/. На поточний момент інформування клієнтів про зміни в тарифних планах шляхом надсилання смс-повідомлень не передбачено.
Сподіваємося на подальшу плідну співпрацю.
Проблема вирішена
Rubi0 6 січня 2022, 14:18
Мобильное приложение это просто ужас.

1) Пройти регистрацию в приложении удалось тока с тех-поддержкой
2) Чтоб воспользоваться улугами техподдержки вы должны назвать кодовое слово, которое внимание! надо поехать в отделение и сообщить сотруднику банка. БЕЗОПАСНОСТЬ просто на высшем уровне.
3) В разделе кредиты воспользовшись стандартным функционалом погашения кредита создал платеж вечером, он отображался в статусе Ожидания, на следующий день ни платежа ни упоминания о нем нет в истории. Опять таки через тех-поддержку удалось узнать что он в статусе откланен, но причину они посмотреть не могут, это вообще что? отображать откланенный платеж это сложность какая-то?

Так что будьте аккуратны, с таким подходом и пропадающими/откланенными платежами по неисзвестной причине можно легко просрочить крайние сроки.
Укргазбанк
Відповідь банку
11 січня 2022, 17:39
Добрий день! Дмитре Ігоровичу, наразі Банком здійснюється аналіз отриманої від Вас інформації, зокрема, деталей, отриманих від Вас в телефонному режимі. Про результати Вас буде проінформовано телефоном та офіційною відповіддю від Банку по електронці.
Ggjhffv 5 січня 2022, 17:40
Ужасное отделение, люди бегите от сюда!
Такое чувство, что вернулись к лихим 90-мы
Интерес клиентов не приветствуется, любые просьбы были отказаны, по хорошему ни кто даже пальцем не пошевелит.
Руководство, обратите внимание, иначе конкуренция вас окончательно уничтожит
Укргазбанк
Відповідь банку
6 січня 2022, 16:43
Добрий день!

Банк готовий проаналізувати описану Вами ситуацію. Для аналізу нам потрібно Вас ідентифікувати. Просимо Вас зареєструвати звернення, одним з наданих способів:
— на офіційному сайті банку через форму зворотного зв'язку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/.
— зателефонувавши до цілодобової клієнтської підтримки АБ «УКРГАЗБАНК» за телефонами 0 800 309 000 (безкоштовно), (044) 494-46-50, (044) 590-49-99.
— відправивши електронного листа на адресу contactcentre@ukrgasbank.com.
lika197 2 січня 2022, 20:45
Я ждал полтора часа в кассе чтобы менять доллары. Сначала мне говорили, что гривен нет на кассе из-за задержки инкассатора, потом я был первым в очереди после обеда и мне сразу говорили, что курс изменился после того, как кассир взял мои паспортные данные. 1000 долларов не мог менять! Жулики! Как можно заставить человека ждать полтора часа и потом сказать, что курс не действителен! Причём курс пошёл вверх в течение этого времени. УЖАС!
Укргазбанк
Відповідь банку
5 січня 2022, 11:18
Добрий день!
Банк готовий проаналізувати описану Вами ситуацію. Для аналізу нам потрібно отримати додаткову інформацію. Просимо Вас зареєструвати звернення, одним з наданих способів:
— на офіційному сайті банку через форму зворотного зв'язку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/.
— зателефонувавши до цілодобової клієнтської підтримки АБ «УКРГАЗБАНК» за телефонами 0 800 309 000 (безкоштовно), (044) 494-46-50, (044) 590-49-99.
— відправивши електронного листа на адресу contactcentre@ukrgasbank.com.
Проблема вирішена
yamt 2 січня 2022, 13:58
Відділення за адресою: Тернопіль, вул. Замкова, 9, прим. 14
Прийшов поміняти долари, сказали немає гривні. Дивно, бо передімною були в черзі люди, які принесли гривні. Касиру респект…
Якщо в банку говорять, що немає грошей, то або брешуть, або дійсно немає грошей…
Укргазбанк
Відповідь банку
5 січня 2022, 18:35
Доброго дня. Банком проаналізовано описану Вами ситуацію, враховуючи додатково отриману від Вас інформацію в телефонному режимі, щодо Вашого візиту у відділення Банку за адресою м. Тернопіль вул. Замкова 9. У разі виникнення подібних питань при обміні валюти, рекомендуємо безпосередньо звертатися до керівника відділення — Ярослава Любомировича (контактні номера телефонів (0352) 520238, 520225).
Проблема вирішена
andystarrrr 10 грудня 2021, 11:17
Співробітниця банку Вероніка, у відділенні Кам’янець-Подільського банку, була дуже ввічлива, але запевнила мене, що для того що б здійснити платіж на користь суб'єктів господарювання, з якими банком укладено договори, мені обов’язково треба мати рахунок у банку, тобто бути їх клієнтом. Тех. підтримка пише зворотнє: «Платежі можна здійснювати без відкриття рахунку». Кому вірити?
Укргазбанк
Відповідь банку
13 грудня 2021, 19:15
Добрий день!

Банком проаналізовано Ваш візит у відділення м. Кам’янець-Подільський. Проведення касової операції можна здійснювати без додаткового відкриття рахунку (усі інші супутні послуги, які пропонуються банком, не є обов’язковими, а можуть бути придбані клієнтом у разі зацікавленості в момент презентації або у майбутньому). Сподіваємося на подальшу плідну співпрацю. Будемо раді Вас бачити у відділеннях нашого Банку.
Проблема вирішена
Igor250374 7 грудня 2021, 22:31
Відділення за адресою: Полтава, вул. Соборності, 19
Уже 4 года Укргазбанк не возвращает депозит. Автоматически продлевая с минимальными ставками. С 20% годовых на 7% опустили. Общаясь с оператором я отключал пролонгацию, во всяком случае мне так сообщали. Договор от 10 декабря 2015 года. Пришел 7.12 .2021 сказали нужно было 3 дня назад приходить. Пролонгирован. И снятие невозможно. Да и еще на 2 года продлили. Я рассчитывал на этот депозит чтоб погасить хоть часть кредита который был вынужден офрмить. Как его вернуть?
Укргазбанк
Відповідь банку
9 грудня 2021, 17:57
Добрий день.
За результатами здійсненого банком аналізу встановлено, що згідно підписаного Вами депозитного договору, передбачена автопролонгація. Це означає, що продовження строку зберігання коштів відбувається автоматично у випадку не витребування вкладником свого депозиту шляхом подання заяви про витребування депозиту, наданої до відділення банку у письмовому вигляді або за телефоном контакт-центру 0-800-309-00-0, до дня закінчення строку зберігання коштів та за умови, якщо на момент закінчення строку зберігання коштів в Банку діє відповідний вид депозиту з можливістю автоматичного продовження строку зберігання коштів, згідно пп.4.4.3 Публічних правил (https://www.ukrgasbank.com/upload/file/pravyla_111121.pdf).
Також, проведено аналіз отриманої від Вас додаткової інформації, стосовно відсутності фіксації оператором контакт-центру Вашої відмови від автопролонгації депозитного договору. Встановлено, що із зазначених Вами номерів телефонів, за вказаний Вами період, дзвінків на лінії контакт-центру банку не поступало. Таким чином, при продовжені строку зберігання коштів (автопролонгація) за укладеним з Вами договором, банк діяв у рамках умов укладеного з Вами договору.
Додатково повідомляємо, що для врегулювання Вашого питання, Вам необхідно звернутись у відділення банку, для написання заяви про дострокове розірвання депозитного договору.
Проблема вирішена
Andrey11119883 7 грудня 2021, 21:14
Взломали страницу в интсаграм и фейсбук. Просили помочь деньгами.
Позвонил в банк мошенников, и сообщил что ведут мошеннические действия с картой Укргазбанка, и что возможно массовые платежи на эту карт
К сожалению call центр это не интересно, даже провести внутреннюю проверку.
Укргазбанк
Відповідь банку
9 грудня 2021, 11:54
Добрий день! Банком прийнято до відома надану Вами інформацію. Враховуючи текст Вашого звернення, рекомендуємо Вам звернутися до профільного підрозділу правоохоронних органів, а саме до Департаменту кіберполіції Національної поліції України. Зважаючи на режим надзвичайної ситуації в країні та для Вашої зручності, можна оформити звернення стосовно даного питання в електронному вигляді на сайті підрозділу за посиланням https://ticket.cyberpolice.gov.ua/.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
artmol 7 грудня 2021, 12:04
Попалась на стандартной схеме. У знакомой взломали инстаграм, в переписке попросила денег на лечение ребенка. Отправила, через 15 мин выяснилось, что страница взломана, и таких пострадавших было больше 10. Карта мошенников была этого чудного Банка. Позвонили в КЦ, объяснили ситуацию попросили ограничить карту, так как люди продолжали отправлять деньги. Сотрудники К Ц, тупо повторяя одну и ту же фразу «регламент Банка» отказались блокировать карту, на просьбу передать информациюв Инфобез Банка, снова услышал фразу по «регламент Банка», мы не можем по звонку 3го лица блочить карту. По итогу на эту карту перевели около 40 тыс грн.
И вопрос был прост, пжл или заблокирутйе карту или передайте в информационную безопасность Банка. Но…
Я прекрасно понимаю, что лоханулась сама, и не кто не требовал вернуть деньги и т. п. Просто хотелось уберечь хоть немного других людей, но у УКРГАЗА регламент.
Укргазбанк
Відповідь банку
7 грудня 2021, 17:37
Добрий день!
Просимо надати відомі Вам дані отримувача коштів (номер карти, ПІБ отримувача тощо).
Додатково, враховуючи текст Вашого звернення, рекомендуємо Вам звернутися до профільного підрозділу правоохоронних органів, а саме до Департаменту кіберполіції Національної поліції України. Зважаючи на режим надзвичайної ситуації в країні та для зручності для Вас, Ви можете оформити звернення стосовно даного питання в електронному вигляді на сайті підрозділу за посиланням https://ticket.cyberpolice.gov.ua/.

Курс валют в Укргазбанку на сьогодні

Валюта Купівля Продаж
USD 41.200 41.600
EUR 43.400 44.000
PLN 9.500 10.500
Всі курси банку

Курс валют в Укргазбанку на сьогодні

Валюта Купівля Продаж
USD 41.200 41.600
EUR 43.400 44.000
PLN 9.500 10.500
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Укргазбанк 💰 / Відгуки про Укргазбанку 📝