×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Укргазбанку на сьогодні
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.800 | 42.150 |
EUR | 43.550 | 44.000 |
PLN | 9.500 | 10.500 |
Всі курси банку |
Приховані комісії
Отримати виписку по власному рахунку, де буде зазначено комісії по проведеним Вами операціям, можна у будь-якому відділенні банку (ознайомитись з переліком відділень можна на офіційному сайті банку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/offices/).
В залежності від обраного Вами тарифного плану, стягується відповідна комісійна винагорода за здійсненні операції. Наприклад, у тарифному плані «ЗАРПЛАТНИЙ», комісія за переказ коштів з платіжної картки з використанням банкоматів, терміналів самообслуговування, сервісів інших банків/фінансових установ складає 0,5% + 5,00 грн. (п.п.2.2.1.1.). Про деталі обслуговування (розмір комісії тощо) можна дізнатися за посиланням https://www.ukrgasbank.com/private/card_and_current_accounts/cards/tariffs/.
На даний час, можливість відображення у виписці з мобільного додатку комісії по здійсненим операціям є однією із пріоритетних задач для реалізації. Тож, слідкуйте за оновленнями версій мобільного додатку «Еко-банк».
Написати коментар
Неразбериха по тарифам и процентам
Например ПроЗапас для гривны
здесь 5−10%
https://www.ukrgasbank.com/private/card_and_current_accounts/pro-zapas
Здесь, сказано что изменения для валютной, но поменяно для гривны 3−6%
https://www.ukrgasbank.com/upload/file/dodatok2_pro_zapas.doc
здесь 5−10%
https://www.ukrgasbank.com/private/deposits/
Здесь сказано, что актуальные на 11.08.2022, 5−10%
https://www.ukrgasbank.com/upload/file/stavk11.08.22.doc
В приложении, в рекламе вроде 9%
— підвищена процентна ставка – 10%;
— проста процентна ставка – 5%.
За зазначеним Вами посиланням https://www.ukrgasbank.com/upload/file/dodatok2_pro_zapas.doc інформацію з сайту видалено.
Коментарі (1)
Ошибки приложения
Договор заполняет само приложение, без возможности редактирования
При наличии ошибок (страна рождения заполняется как город рождения, адрес прописки не считается собственностью, и т. п.) — исправить ничего нельзя, подписываешь как есть
Приложение не интуитивное
Заказ карты — говорит выберите отделение, выбираешь на карте ближайшее — не дает закрыть. Выбор возможен только из списка отделений.
Заказ виртуальной карты — приходит сообщение, что сервис не доступен временно.
Пробуешь в ВЕБ версии повторить, уже просит ввести 4 цифры карты.
Оказывается карту создало, но пользователю сообщило — что не создало.
Для входа в ВЕБ просит ввести еще ПИН код — который нигде не спрашивался, и не присылался.
Пробуешь сменить ПИН код в приложении, через забыл ПИН код — сервис не работает.
В ВЕБ версию уже никак не зайти, т.к. ПИН код не прислали, не сменить и не узнать.
Также не работает сервис узнать CVV.
Пополнение карты с другого банка — ошибка заблокировано пополнение карты.
Кто его должен разблокировать не понятно.
В сообщении пришла ссылка на страницу выбор канала коммуникации — выбираешь приложение. Позже заходишь в приложение почемуто выбран вайбер. Похоже страница фейковая, все надо делать в приложении.
Валютный Эко Депозит — заявку принимают только в рабочее время. Очень странно, что нельзя сформировать заранее заявку.
Наверное создать платеж заранее до рабочего времени тоже не получится?
При воздушной тревоге также наверное не принимают заявки на депозиты?
Разные проценты и условия, в приложении и на сайте — непонятно где правда.
Коментарі (6)
Деньги сняли на счёт не поступили
Наразі, Ваші заяви про незгоду з трансакціями знаходяться в процесі розгляду. У відповідності до правил міжнародних Платіжних систем, термін розгляду таких заяв може тривати не меньше ніж 30 календарних днів, але не більше 180 днів. Про результати розгляду Ви будете проінформовані працівниками контакт-центру.
Написати коментар
Не закрывать открытые отзывы
Если бы после подвтерждения, что отзыв написал реальный клиент, отзыв не закрывался как решенный через 30 дней,
а закрывался как не решенный через 30 дней.
Т. е. чтобы только автор мог выставить оценку, и закрыть отзыв.
Банки, если решают проблему, пусть просят автора — закрыть отзыв на сайте.
Иначе это искажает отзывы о банках.
Если автор отзыва размещает его с заявкой, то ему доступны опции — зеленая кнопка «Проблема решена» для подтверждения решения и красная «Проблема не решена». Он может воспользоваться любой из них, пока заявка не закрыта, как решенная. Когда банк со своей стороны подтверждает решение вопроса, заявка не закрывается сразу, автору отзыва отправляется сообщение, информирующее о подтверждении банка, с предложением воспользоваться одной из опций и либо подтвердить решение проблемы, либо отклонить.
Ранее значительная часть заявок по решенным банками проблемам не закрывалась именно из-за отсутствия какой-либо реакции со стороны авторов отзывов, что искажало реальную ситуацию по решенным отзывам. Поэтому было доработано автоматическое закрытие заявок, но только по тем отзывам, где получено подтверждение банка и нет реакции со стороны пользователя в течение 30 дней.
Написати коментар
Нет возможности дистанционно закрыть счет
1. Чат підтримки/особистий кабінет. У разі виникнення труднощів у користуванні чату підтримки у мобільному додатку, рекомендуємо звертатися у чат-бот банку (@ecobank_bot) у TELEGRAM/VIBER (зі свого фінансового номеру телефону).
Скріни з описом технічних недоліків просимо надсилати через «Форму зворотнього зв’язку» (https://www.ukrgasbank.com/contacts/).
2. Закриття рахунку. Рахунок закривається у відділенні банку на підставі відповідної заяви, за умови відсутності залишку на ньому та заборгованості зі сплати комісії. У разі неможливості особистого звернення, до банку може звернутися Ваша довірена особа з належним чином оформленими документами, що підтверджують її право на представництво Ваших інтересів.
3. Комісія за розрахункове обслуговування неактивного рахунку. Комісія утримується договірним списанням починаючи з:
— 37-го місяця відсутності активності по рахунку (ТП «Pro-Запас+», ТП «Кредитна картка»).
— 13-го місяця відсутності активності по рахункам, відкритих на умовах інших тарифних планів. Комісія не застосовується до рахунків, відкритих для зарахування депозиту та процентів за діючим депозитним договором та до рахунків, які обслуговуються за умовами ТП «Пенсійна/Соціальна картка».
Якщо залишок на рахунку менше встановленого розміру комісії, комісія встановлюється в розмірі залишку на даному рахунку.
Коментарі (2)
Почти месяц не могу решить вопрос о разблокировке моего счета и возврата мне депозита
Ваш рахунок заблоковано з метою забезпечення вимог пункту 15 Постанови НБУ №18.
Відповідно до отриманої від Вас згоди на запит інформації та розкриття персональних даних, банком було сформовано запит до Служби безпеки України щодо можливості здійснення видаткових операцій по рахункам клієнта.
Згідно із пунктом 153 Постанови НБУ №18 Національний банк України надсилає обслуговуючим банкам Переліки щодо можливості здійснення банками видаткових операцій, отримані від Служби безпеки України та/або державних органів України, для врахування та подальшого використання в роботі.
У разі отримання банком від Національного банку України вищезазначеного Переліку, Банк здійснить поновлення можливості здійснення видаткових операцій за Вашими рахунками.
Коментарі (8)
Проблема відкриття депозиту
Проблеми почалися 15.08 ще з моменту намагання перерахувати кошти зі своєї карти в іншому банку на рахунок в Укргазбанку. Операція постійно скасовувалася. Відповідно спочатку звернувся до банку відправника, проте там відповіли що в них все нормально, а гроші завертає Укргаз. Далі зателефонував в Укргаз і там підтвердили що є технічна проблема з картками. Через пару години кошти таки вдалося відправити.
Далі в додатку вибрав депозит у рамках ліміту (додаток показує усю комісю, і більше ліміта фізично не дає оформити), поставив цифрові підписи, пошту куди надіслати договір і т.д. Відрапортувало що все ок і депозит оформлено. Проте кошти з грн.карти не списало, і у списку депозитів нічого не відображало. Подумав що необхідний певний час на завершення транзакції, хоча дія відбувалася ще в операційний час (до 16:45). На наступний день також нічого не відбулося, кошти так і залишился на картці. Зателефонував сьогодні, 17.08 у колл центр. У результаті довгої розмови і прояснення поточної ситуації, мені повідомили що депозит не було відкрито, можливо через те що я перевершив ліміт (як? якщо в додатку є обмеження на сумму і там навіть було підписання). Спроба повторити відкриття нового депозиту натикається на повідомлення про первищення ліміт у цьому місяці (яким чином, якщо депозит не відкрито з технічної проблеми банку?). Оператор колл центру повідомив, що оскільки я вже намагався відкрити депозит (невдало, і не з моєї провини), тому у цьому місяці більше немає можливості, і в додатку більше немає можливості відкривати депозит (для всіх, чи тільки для мене?). Ще повідомили що можу відвідати відділення, відкрити карту ПроЗапас, зняти кошти з поточної картки (з комісією звичайно), і розмістити депозит безпосередньо готівкою. Тобто через технічну помилку самого банку, я маю витрачати додаткові кошти і час.
P. S. Повністю аналогічна ситуація виникла ще в одного родича в той самий день, так що це не проблема окремо взятого телефона, як частково намагалися переконати у колл центрі.
Наразі, Ваше питання вирішено по суті — 18.08.2022 Вами розміщено на депозитному рахунку кошти в іноземній валюті.
Коментарі (5)
Монеты
(044) 594−11−54 (Джаббарова-Гучок В.В.), 066−470−06−99
Да и отношение мягко говоря — «Типа отстаньте «вторая линия звонит. Немудрено откуда сразу в интернет магазинах от одного продавца появляются в наличии десятки монет. Отдел занимающийся монетами явно в сговоре и идёт слив монет.
Никому не порекомендую иметь любое дело с этим банком. Пусть содержат себя на перекупе монет.
Коментарі (1)
Покупка доларів під депозит
1. Банк всупереч законодвству, наполегливо навязує страховку життя під депозит.
У відповідях, банку це звучить, як пропонують, проте відгуки користувачів стверджують що без страховки відмовляються відкривать депозит, або відкривають, після скандалів через деякий час.
Як діяти в такій ситуації?
Купляти страховку та скаржитись до НБУ?
2. Після закінчення валютних депозитів, не повертають кошти у валюті.
Дають відписку, що видають в межах коштів в касі банку.
Банк знає коли закінчується депозит, та має змогу заздалегіть заказати, або акумулуювати кошти для поверення валюти, проте цього не робить.
Як банк збираеться повертати кошти, якщо покупати безготівковий долар за гривні під депозит?
1. Послуга страхування не є обов`язковою, а є додатковою пропозицією, яку пропонує Банк своїм клієнтам. Додаткові послуги презентуються працівниками Банку виключно для добровільного придбання клієнтом в момент обслуговування або ж можливого придбання клієнтом у майбутньому у разі зацікавленості.
2. Після закінчення терміну дії депозитного вкладу, кошти повертаюся Банком у валюті депозиту.
Коментарі (8)
Нет детских выплат
Наразі Ваше питання вирішено по суті — зарахування коштів на Ваш рахунок для соціальних виплат відбулося 15.08.2022.
Коментарі (6)
Принуждение к покупке услуги при оформлении депозита
При обращении на горячую линию, отказались комментировать сей факт, сославшись на вольность принятия решения сотрудниками того или иного отделения. Очень показательный факт нарушения и безнаказанности работы данного банка. И все это с учётом того, что банк относится к государственному.
Укладання договору страхування життя не є обов’язковою умовою для оформлення депозиту. Послуга страхування є додатковою послугою, яку пропонує Банк для можливого придбання клієнтом в момент обслуговування або ж, у разі зацікавленості, оформлення її у майбутньому.
Також, повідомляємо, що наразі у мобільному додатку «Еко-Банк» є можливість оформити дистанційно валютний депозит у розділі «Послуги» (будь ласка, користуйтеся останньою версією додатку).
Коментарі (1)
Вимагають купувати страхову для оформлення дол. депозиту на 3 міс.(50 000грн)
Для оформлення депозиту, укладання договору страхування життя не є обов’язковою умовою. Під час обслуговування, працівник банку може запропонувати клієнтам скористатися додатковими послугами банку, зокрема послугами страхування.
Додатково повідомляємо, що наразі у мобільному додатку «Еко-Банк» є можливість оформити дистанційно валютний депозит у розділі «Послуги» (будь ласка, користуйтеся останньою версією додатку).
Коментарі (1)
Діячі з «Ощадбанку» перемістились в «Укргазбанк»?
Послуга страхування не є обов`язковою при оформленні депозиту, а є додатковою пропозицією, яку пропонує Банк своїм клієнтам. Додаткові послуги презентуються працівниками Банку виключно для добровільного придбання клієнтом в момент обслуговування або ж можливого придбання клієнтом у майбутньому у разі зацікавленості.
Коментарі (3)
Плюют на военных
На горячей линии мне предложили прийти в банк и заполнить бумажки.
Ещё раз — я военный, задействован в боевых действиях, живу в полевых условиях. Я, получается могу в любой момент погибнуть защищая этот самый банк, который с прибором на меня положил.
Банк з повагою ставиться до прав та гарантій соціального і правового захисту військовослужбовців та членів їх сімей, не обмежує таких прав, високо цінує внесок кожного у захисті Вітчизни, незалежності та територіальної цілісності України.
Написали Вам в особисті повідомлення шляхи врегулювання Вашого питання.
Коментарі (1)
Шахрайський банк
Я цю оплату не здійснювала.
І це не перший раз, що банк здійснює такі шахрайські дії.
В 2019 році в мене було викрадено 1500грн з карти.Але повернули, тому що я скаржилась в кібер поліцію та Нац.банк.
Чому таке відбувається?
Коли ви налагодите безпеку?
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Написати коментар
Інформування клієнтів незадовільне
06.08.2022 було зафіксовано затримку у роботі деяких сервісів банку, про що було проінформовано клієнтів у офіційному телеграм-каналі банку @ekobank. Приносимо вибачення за завдані незручності. Додатково слід зазначити, що інформацію по Вашому рахунку можна оперативно отримати через чат-бот банку (@ecobank_bot) у TELEGRAM/VIBER зі свого номеру телефону, який було зазначено Вами при відкритті рахунку.
Написати коментар
щодо незрозумілості перевірки особи
Закон України про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення (№361-IX від 06.12.2019), зобов’язує банк при вивченні клієнта визначати, зокрема, його приналежність до політично значущих осіб (членів їх сім’ї та/або осіб, пов’язаних з політично значущими особами). Нажаль, така інформація, як реєстраційний номер облікової картки платника податків (ідентифікаційний код), паспортні дані не зазначено у реєстрах політично значущих осіб. Тож, при співпадінні по ПІБ з політично значущою особою, банк був змушений звернутися до Вас для підтвердження або спростування даної інформації. Для продовження співпраці з банком, просимо Вас звернутися до представника відділення — Катерини, за номером телефону (05446) 6-17-01.
Коментарі (2)
в колл центре карту АКТИВИРОВАТЬ НЕ МОГУТ
Теперь вопросы —
Почему не работают отделения в выходные дни, если в колл центре решить проблему не могут?
Почему мне оформили карточку без кодового слова, а страдать должна я?
Почему для активации карточки не хватило моих личных данных (ФИО, дата рождения, прописка, серия и номер паспорта)?
Кто возместит мне ущерб из-за того, что банк решил просто не работать?
Почему я не могу воспользоваться своими деньгами, когда захочу?
Лично я считаю, что вся эта ситуация напоминает мошенничество и просто так оставлять это я не буду. Точно пойду и напишу в отделении банка жалобную книгу все что думаю. В соц сетях тоже напишу. Правду о вашем банке должны знать.
Враховуючи зростання кількості та видів шахрайських операцій з платіжними картками, банк зі своєї сторони здійснює усі необхідні заходи для мінімізації ризиків доступу до клієнтських рахунків третіх осіб. Саме тому банком впроваджено зміни в процес надання консультації/послуг працівником контакт-центру. Деякі послуги/інформація надається працівником контакт-центру виключно після повідомлення клієнтом секретного слова-паролю. Наразі, слово-пароль додано до Вашої анкети та картка активна. Що ж до режиму роботи відділень у вихідні дні, то відділення Банку працюють відповідно до поточної ситуації в регіоні. Додатково зазначаємо, що перелік відкритих відділень публікується щодня на сайті Банку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/offices/.
Коментарі (3)
Отвратительное обслуживание в г. Полтава и некомпетентный персонал
Наразі, Ваше питання вирішено – депозитний рахунок на Ваше ім’я відкрито.
Приносимо вибачення за завдані незручності.
Коментарі (3)