Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
dandare 19 серпня 2022, 21:02
Было бы более понятно, насколько банки реально решают проблемы
Если бы после подвтерждения, что отзыв написал реальный клиент, отзыв не закрывался как решенный через 30 дней,
а закрывался как не решенный через 30 дней.

Т. е. чтобы только автор мог выставить оценку, и закрыть отзыв.
Банки, если решают проблему, пусть просят автора — закрыть отзыв на сайте.

Иначе это искажает отзывы о банках.
Мінфін
Відповідь адміністратора
23 серпня 2022, 9:32
Спасибо за мнение.
Если автор отзыва размещает его с заявкой, то ему доступны опции — зеленая кнопка «Проблема решена» для подтверждения решения и красная «Проблема не решена». Он может воспользоваться любой из них, пока заявка не закрыта, как решенная. Когда банк со своей стороны подтверждает решение вопроса, заявка не закрывается сразу, автору отзыва отправляется сообщение, информирующее о подтверждении банка, с предложением воспользоваться одной из опций и либо подтвердить решение проблемы, либо отклонить.
Ранее значительная часть заявок по решенным банками проблемам не закрывалась именно из-за отсутствия какой-либо реакции со стороны авторов отзывов, что искажало реальную ситуацию по решенным отзывам. Поэтому было доработано автоматическое закрытие заявок, но только по тем отзывам, где получено подтверждение банка и нет реакции со стороны пользователя в течение 30 дней.
Witold1 17 серпня 2022, 17:50
Во первых ужасное обслуживание в чате, никакого приветствия, вопросы приходится повторять по несколько раз, ждать по пять минут ответ, а иногда и просто выкидывает с чата. личный кабинет очень неудобный, регулярные баги при использовании, чувствуется наплевательское отношение во всем к клиенту. Но главный момент в том, что нет возможности без личного посещения отделения закрыть счёт либо кредитной карты либо социальной. и внимание: за обслуживание кредитного счета, если им вообще не пользовался комиссия 50 грн в течении трёх лет, а дебетной карты в течении года комиссия — 50 грн. Это просто абсурд, ни в каком другом банке таких проблем нету. В современных банках можно закрыть счёт онлайн в чате или отправить письменно заявление о закрытии. Просто тихий ужас🤦
Укргазбанк
Відповідь банку
22 серпня 2022, 10:59
Доброго дня! Надаємо відповідь на порушені Вами питання:
1. Чат підтримки/особистий кабінет. У разі виникнення труднощів у користуванні чату підтримки у мобільному додатку, рекомендуємо звертатися у чат-бот банку (@ecobank_bot) у TELEGRAM/VIBER (зі свого фінансового номеру телефону).
Скріни з описом технічних недоліків просимо надсилати через «Форму зворотнього зв’язку» (https://www.ukrgasbank.com/contacts/).
2. Закриття рахунку. Рахунок закривається у відділенні банку на підставі відповідної заяви, за умови відсутності залишку на ньому та заборгованості зі сплати комісії. У разі неможливості особистого звернення, до банку може звернутися Ваша довірена особа з належним чином оформленими документами, що підтверджують її право на представництво Ваших інтересів.
3. Комісія за розрахункове обслуговування неактивного рахунку. Комісія утримується договірним списанням починаючи з:
— 37-го місяця відсутності активності по рахунку (ТП «Pro-Запас+», ТП «Кредитна картка»).
— 13-го місяця відсутності активності по рахункам, відкритих на умовах інших тарифних планів. Комісія не застосовується до рахунків, відкритих для зарахування депозиту та процентів за діючим депозитним договором та до рахунків, які обслуговуються за умовами ТП «Пенсійна/Соціальна картка».
Якщо залишок на рахунку менше встановленого розміру комісії, комісія встановлюється в розмірі залишку на даному рахунку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ніна Широбокова 17 серпня 2022, 13:28
Відділення за адресою: Запоріжжя, бул. Вінтера, 40
13 июля мне заблокировали карточку и не вернули депозит, хотя я являюсь резидентом Украины. Сотрудник банка в г Запорожье не может мне дать ответ на мои дальнейшие действия. Создается впечатление, что банк просто не имеет возможности выплатить депозит и идет на всякие ухищрения. В других банках депозиты возвращают. Не советую иметь дело с таким ненадежным банком!
Укргазбанк
Відповідь банку
22 серпня 2022, 19:29
Шановна Ніно! АБ «УКРГАЗБАНК» з розумінням ставиться до кожного клієнта та у своїй діяльності чітко дотримується вимог чинного законодавства України.
Ваш рахунок заблоковано з метою забезпечення вимог пункту 15 Постанови НБУ №18.
Відповідно до отриманої від Вас згоди на запит інформації та розкриття персональних даних, банком було сформовано запит до Служби безпеки України щодо можливості здійснення видаткових операцій по рахункам клієнта.
Згідно із пунктом 153 Постанови НБУ №18 Національний банк України надсилає обслуговуючим банкам Переліки щодо можливості здійснення банками видаткових операцій, отримані від Служби безпеки України та/або державних органів України, для врахування та подальшого використання в роботі.
У разі отримання банком від Національного банку України вищезазначеного Переліку, Банк здійснить поновлення можливості здійснення видаткових операцій за Вашими рахунками.
Проблема вирішена
sysmitsu 17 серпня 2022, 11:59
Вирішив скористатися дозволенною НБУ послугою безготівкової покупки валюти під розміщення депозиту на 3 місяці у рамках місячного ліміту в 50 тис.грн, про яку банк так радо рапортує на своєму сайті, що це можна зробити через додаток.

Проблеми почалися 15.08 ще з моменту намагання перерахувати кошти зі своєї карти в іншому банку на рахунок в Укргазбанку. Операція постійно скасовувалася. Відповідно спочатку звернувся до банку відправника, проте там відповіли що в них все нормально, а гроші завертає Укргаз. Далі зателефонував в Укргаз і там підтвердили що є технічна проблема з картками. Через пару години кошти таки вдалося відправити.
Далі в додатку вибрав депозит у рамках ліміту (додаток показує усю комісю, і більше ліміта фізично не дає оформити), поставив цифрові підписи, пошту куди надіслати договір і т.д. Відрапортувало що все ок і депозит оформлено. Проте кошти з грн.карти не списало, і у списку депозитів нічого не відображало. Подумав що необхідний певний час на завершення транзакції, хоча дія відбувалася ще в операційний час (до 16:45). На наступний день також нічого не відбулося, кошти так і залишился на картці. Зателефонував сьогодні, 17.08 у колл центр. У результаті довгої розмови і прояснення поточної ситуації, мені повідомили що депозит не було відкрито, можливо через те що я перевершив ліміт (як? якщо в додатку є обмеження на сумму і там навіть було підписання). Спроба повторити відкриття нового депозиту натикається на повідомлення про первищення ліміт у цьому місяці (яким чином, якщо депозит не відкрито з технічної проблеми банку?). Оператор колл центру повідомив, що оскільки я вже намагався відкрити депозит (невдало, і не з моєї провини), тому у цьому місяці більше немає можливості, і в додатку більше немає можливості відкривати депозит (для всіх, чи тільки для мене?). Ще повідомили що можу відвідати відділення, відкрити карту ПроЗапас, зняти кошти з поточної картки (з комісією звичайно), і розмістити депозит безпосередньо готівкою. Тобто через технічну помилку самого банку, я маю витрачати додаткові кошти і час.

P. S. Повністю аналогічна ситуація виникла ще в одного родича в той самий день, так що це не проблема окремо взятого телефона, як частково намагалися переконати у колл центрі.
Укргазбанк
Відповідь банку
19 серпня 2022, 10:32
Доброго дня, Сергію!
Наразі, Ваше питання вирішено по суті — 18.08.2022 Вами розміщено на депозитному рахунку кошти в іноземній валюті.
Самый коррумпированный банк по продаже монет. Монеты только в продаже, а в наличии уже нет и со слов этих товарищей, то уже не будет.
(044) 594−11−54 (Джаббарова-Гучок В.В.), 066−470−06−99

Да и отношение мягко говоря — «Типа отстаньте «вторая линия звонит. Немудрено откуда сразу в интернет магазинах от одного продавца появляются в наличии десятки монет. Отдел занимающийся монетами явно в сговоре и идёт слив монет.

Никому не порекомендую иметь любое дело с этим банком. Пусть содержат себя на перекупе монет.
Укргазбанк
Відповідь банку
17 серпня 2022, 14:22
Добрий день! Повідомте нам Ваш номер телефону (можна в особисті повідомлення), ми зв'яжемося з Вами для уточнення деталей та розгляду можливості врегулювання Вашого питання по суті.
dandare 14 серпня 2022, 11:37
Перечитавши відгуки, зясувалися дві проблеми:
1. Банк всупереч законодвству, наполегливо навязує страховку життя під депозит.
У відповідях, банку це звучить, як пропонують, проте відгуки користувачів стверджують що без страховки відмовляються відкривать депозит, або відкривають, після скандалів через деякий час.

Як діяти в такій ситуації?
Купляти страховку та скаржитись до НБУ?

2. Після закінчення валютних депозитів, не повертають кошти у валюті.
Дають відписку, що видають в межах коштів в касі банку.

Банк знає коли закінчується депозит, та має змогу заздалегіть заказати, або акумулуювати кошти для поверення валюти, проте цього не робить.

Як банк збираеться повертати кошти, якщо покупати безготівковий долар за гривні під депозит?
Укргазбанк
Відповідь банку
18 серпня 2022, 16:39
Доброго дня! Надаємо Вам відповідь у порядку порушених Вами питань:

1. Послуга страхування не є обов`язковою, а є додатковою пропозицією, яку пропонує Банк своїм клієнтам. Додаткові послуги презентуються працівниками Банку виключно для добровільного придбання клієнтом в момент обслуговування або ж можливого придбання клієнтом у майбутньому у разі зацікавленості.
2. Після закінчення терміну дії депозитного вкладу, кошти повертаюся Банком у валюті депозиту.
Проблема вирішена
pepsi0109 13 серпня 2022, 23:51
Відділення за адресою: Херсон, вул. Перекопська, 21
Здравствуйте, с июля месяца не происходит начисление детских, банк на связь не выходит, позвонить не могу нахожусь в окупации, в чате тишины от слова совсем. Я не знаю куда мне обращаться
Укргазбанк
Відповідь банку
17 серпня 2022, 14:12
Доброго дня, Ірино!

Наразі Ваше питання вирішено по суті — зарахування коштів на Ваш рахунок для соціальних виплат відбулося 15.08.2022.
Аристарх Козаков 10 серпня 2022, 14:36
Відділення за адресою: Запоріжжя, пр-т Соборний, 95
При оформлении депозита, сотрудники принуждают к покупке страховки за 300 грн.
При обращении на горячую линию, отказались комментировать сей факт, сославшись на вольность принятия решения сотрудниками того или иного отделения. Очень показательный факт нарушения и безнаказанности работы данного банка. И все это с учётом того, что банк относится к государственному.
Укргазбанк
Відповідь банку
16 серпня 2022, 10:33
Доброго дня, Аристарх!
Укладання договору страхування життя не є обов’язковою умовою для оформлення депозиту. Послуга страхування є додатковою послугою, яку пропонує Банк для можливого придбання клієнтом в момент обслуговування або ж, у разі зацікавленості, оформлення її у майбутньому.
Також, повідомляємо, що наразі у мобільному додатку «Еко-Банк» є можливість оформити дистанційно валютний депозит у розділі «Послуги» (будь ласка, користуйтеся останньою версією додатку).
Alex2023 9 серпня 2022, 18:32
Відділення за адресою: Запоріжжя, пр-т Соборний, 95
Без купівлі страховки життя на 1рік за 300 грн відмовляли в оформленні дол. депо на 3 міс.(50 000грн). Сказали, що такі правила. Офіційно такого не знайшов. Зателефонував на гарячу лінію банка. Там таку поведінку легалізували. Відповіли, що офіційно такого немає, але відділення самі погоджують чи не погоджують «продаж» банківського продукта клієнту. Тобто, щоб сподобатись відділенню, клієнт має купувати додаткові послуги. Якщо прийду наступного місяця оформлювати такий самий депо, сказали, що треба буде знову застрахувати життя за 300грн. На моє питання, чи отримаю я тоді подвійну страховку у разі нещасного випадку, співробітники чарівно посміхались і казали, що «просто такі правила». Взагалі-то, кінцевий процент нижче, аніж у ОТП або ТАС, але ж є якийсь неприємний осадок від цієї непрозорості та протягуванні якоїсь своєї страхової…
Укргазбанк
Відповідь банку
16 серпня 2022, 10:29
Доброго дня, Олександре!
Для оформлення депозиту, укладання договору страхування життя не є обов’язковою умовою. Під час обслуговування, працівник банку може запропонувати клієнтам скористатися додатковими послугами банку, зокрема послугами страхування.
Додатково повідомляємо, що наразі у мобільному додатку «Еко-Банк» є можливість оформити дистанційно валютний депозит у розділі «Послуги» (будь ласка, користуйтеся останньою версією додатку).
mcart 8 серпня 2022, 22:35
Відділення за адресою: Черкаси, вул. Гоголя, 221
Колись в «Ощадбанку» заставляли менеджерів нав’язувати клієнтам оформлювати страховку, ніби як обов’язкову при оформлені дебетової картки, зараз там ситуація ніби нормалізувалася (на даний час в «Ощадбанку» не обслуговуюсь), але сьогодні в «Укргазбанку» для того, щоб оформити депозит з купівлею безготівкової валюти згідно дозволу НБУ виявилось при спілкуванні з менеджером, що обов’язково треба оформити страховку. Це було б зрозуміло, якби я брав кредит і був би ризик неповернення. Підозрюю, що «вірус» з «Ощадбанку» перемістився в «Укргазбанк», та потребує втручання «лікарів». Хто лобіює інтереси страхової компанія? Державний банк не хоче отримати дохід шляхом підвищення прозорих тарифів?
Укргазбанк
Відповідь банку
16 серпня 2022, 10:40
Доброго дня!
Послуга страхування не є обов`язковою при оформленні депозиту, а є додатковою пропозицією, яку пропонує Банк своїм клієнтам. Додаткові послуги презентуються працівниками Банку виключно для добровільного придбання клієнтом в момент обслуговування або ж можливого придбання клієнтом у майбутньому у разі зацікавленості.
Проблема вирішена
Romantic1789 8 серпня 2022, 14:37
У меня есть кредит по карте, знаю, что есть закон, который гласит о том, что военнослужащим не начисляется ежемесячные проценты по кредиту.
На горячей линии мне предложили прийти в банк и заполнить бумажки.
Ещё раз — я военный, задействован в боевых действиях, живу в полевых условиях. Я, получается могу в любой момент погибнуть защищая этот самый банк, который с прибором на меня положил.
Укргазбанк
Відповідь банку
18 серпня 2022, 10:00
Доброго дня, Романе!
Банк з повагою ставиться до прав та гарантій соціального і правового захисту військовослужбовців та членів їх сімей, не обмежує таких прав, високо цінує внесок кожного у захисті Вітчизни, незалежності та територіальної цілісності України.
Написали Вам в особисті повідомлення шляхи врегулювання Вашого питання.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Anastasya2110 7 серпня 2022, 9:32
Доброго дня! Прийшло смс, що з моєї карти відбулася оплата в інтернеті.
Я цю оплату не здійснювала.
І це не перший раз, що банк здійснює такі шахрайські дії.
В 2019 році в мене було викрадено 1500грн з карти.Але повернули, тому що я скаржилась в кібер поліцію та Нац.банк.
Чому таке відбувається?
Коли ви налагодите безпеку?
Укргазбанк
Відповідь банку
10 серпня 2022, 10:50
Доброго дня! Просимо Вас звернутися до контакт-центру Банку за телефоном 0 800 309 000 (безкоштовно), (044) 494-46-50, (044) 590-49-99. Працівники контакт-центру допоможуть заблокувати карту, надати консультацією по Вашому рахунку, а у разі необхідності дистанційно прийняти заяву на незгоду з транзакцією.
Мінфін
Відповідь адміністратора
10 серпня 2022, 10:07
Відгук не зарахований (на 10.08.2022).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Olena1313 6 серпня 2022, 16:08
Якщо проводяться технічні роботи або збої в роботі банку клієнтів не інформують! 06.08.2022 не працює цілий день еко-банк, зробити дії по своєму рахунку через цей додаток не можу, намагалася уточнити скільки коштів на рахунку через смс повідомлення — відповіді немає, тобто зрозуміло про збої в роботі банку або технічні роботи, але про це необхідно повідомляти своїх клієнтів!!!
Укргазбанк
Відповідь банку
8 серпня 2022, 18:52
Доброго дня, Олено!

06.08.2022 було зафіксовано затримку у роботі деяких сервісів банку, про що було проінформовано клієнтів у офіційному телеграм-каналі банку @ekobank. Приносимо вибачення за завдані незручності. Додатково слід зазначити, що інформацію по Вашому рахунку можна оперативно отримати через чат-бот банку (@ecobank_bot) у TELEGRAM/VIBER зі свого номеру телефону, який було зазначено Вами при відкритті рахунку.
сьогодні намагався оформити депозит у цьому відділенні. сам я проживаю в смт Котельва Полтавської області. відстань 30 км. та назад. прийняли гарно і ввічливо оформили первинний пакет документів, а далі почалися мені незрозумілі перевірки стосовно політично важливого стану. виявилося, що я нібито колись працював керіником АТ «Автомобільні дороги України», що для мене стало повною несподіванкою, і мені потроібно довести що це не я, мені цікаво чому я повинен це доводити? якщо по всіх базах даних є ІПН і іншого такого бути не може, є паспорт громадянина України, і інші дані, то як таке можливо, і чому самі працівники банку цього бачити вперто не хочуть? дуже цікаво.
Укргазбанк
Відповідь банку
2 серпня 2022, 17:39
Доброго дня, Сергію!

Закон України про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення (№361-IX від 06.12.2019), зобов’язує банк при вивченні клієнта визначати, зокрема, його приналежність до політично значущих осіб (членів їх сім’ї та/або осіб, пов’язаних з політично значущими особами). Нажаль, така інформація, як реєстраційний номер облікової картки платника податків (ідентифікаційний код), паспортні дані не зазначено у реєстрах політично значущих осіб. Тож, при співпадінні по ПІБ з політично значущою особою, банк був змушений звернутися до Вас для підтвердження або спростування даної інформації. Для продовження співпраці з банком, просимо Вас звернутися до представника відділення — Катерини, за номером телефону (05446) 6-17-01.
dgp 30 липня 2022, 15:06
Відділення за адресою: Одеса, вул. Пушкінська, 7
В пятницу заблокировали карточку после неправильно введенного пин кода. банкомат выдал чек, что привышен лимит введения пин кода. В субботу то же самое. В субботу и в воскресенье в нашем городе Одесса не работают отделения банка и снять деньги можно только в банкоматах. Позвонила в субботу в колл центр, ответила на все их вопросы (ФИО, дата рождения, прописка, серия номер паспорта и номер карточки), сказали что карточка заблокирована. АКТИВИРОВАТЬ НЕ МОГУТ т.к. не указано кодовое слово. Сказали обратиться в отделение.
Теперь вопросы —
Почему не работают отделения в выходные дни, если в колл центре решить проблему не могут?
Почему мне оформили карточку без кодового слова, а страдать должна я?
Почему для активации карточки не хватило моих личных данных (ФИО, дата рождения, прописка, серия и номер паспорта)?
Кто возместит мне ущерб из-за того, что банк решил просто не работать?
Почему я не могу воспользоваться своими деньгами, когда захочу?

Лично я считаю, что вся эта ситуация напоминает мошенничество и просто так оставлять это я не буду. Точно пойду и напишу в отделении банка жалобную книгу все что думаю. В соц сетях тоже напишу. Правду о вашем банке должны знать.
Укргазбанк
Відповідь банку
8 серпня 2022, 18:56
Доброго дня, Тетяно!
Враховуючи зростання кількості та видів шахрайських операцій з платіжними картками, банк зі своєї сторони здійснює усі необхідні заходи для мінімізації ризиків доступу до клієнтських рахунків третіх осіб. Саме тому банком впроваджено зміни в процес надання консультації/послуг працівником контакт-центру. Деякі послуги/інформація надається працівником контакт-центру виключно після повідомлення клієнтом секретного слова-паролю. Наразі, слово-пароль додано до Вашої анкети та картка активна. Що ж до режиму роботи відділень у вихідні дні, то відділення Банку працюють відповідно до поточної ситуації в регіоні. Додатково зазначаємо, що перелік відкритих відділень публікується щодня на сайті Банку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/offices/.
Lena107 28 липня 2022, 17:43
Відділення за адресою: Полтава, вул. Соборності, 19
Вчера в 14−00 в отделении г. Полтава, ул. Соборности,19 открыла карточки и положила туда деньги, чтобы купить безналичную валюту и положить на депозит. Вчера все операции мне сделать отказали, аргументировав, что заявки на валюту принимаются только утром до 12−00 и заявку на завтра сделать нельзя- нужно только мое личное присутствие…ладно…Я пришла в отделение сегодня где-то в районе 10−40, взяла талончик и ждала своей очереди…но нет тут-то было…там было 3 операциониста, но когда подошла моя очередь парень сказал, что это не к нему, две вторые операционистки обслуживали клиентов по 30−40 минут, потом одна просто поставила табличку «Технический перерыв», вторая — поглядывала на меня и на время…Потом, видимо их начальница в 11−40 вышла и сказала, что у них на весь сегодняшний день уже технической возможности купить валюту на межбанке…Не извинилась, не спросила, чем можно помочь, не взяла номер телефона…просто сообщила эту новость на весь зал и ушла…Когда я задала вопрос, что я уже в их банке провела больше часа, отпросилась с работы и я потеряла время, мне ответили «ничем не могу помочь, это ваши проблемы»… Я давно являюсь клиентом Вашего банка и у меня всегда были хорошие впечатления… но… видимо все меняется…набрали некомпетентный персонал…да еще и хамовитый…Видимо, Вашему банку клиенты с депозитами не нужны…и вообще клиенты не нужны…В другом банке мне с радостью все сделали за один день, как оказалось межбанк работает не до 12−00 и не 14−00…Жаль…я была хорошего мнения об этом банке …Сейчас столько людей сидит без работы, а в этом банке за твои же деньги тебя обслуживает всякое ничтожество да еще и хамит… Я оставила отзыв на официальном сайте банка…
Укргазбанк
Відповідь банку
1 серпня 2022, 18:17
Доброго дня, Олено!
Наразі, Ваше питання вирішено – депозитний рахунок на Ваше ім’я відкрито.
Приносимо вибачення за завдані незручності.
Проблема вирішена
vlad15 27 липня 2022, 22:29
Сегодня ,27.07.22, пришел в отделение, проспект Палладина,18/30, чтобы получить выплату от ФГВ по банку Мегабанк.
Сотрудница, Добровольская Наталья, посмотрела быстренько в монитор, сказала в списке нет. Ну думаю может действительно нет пока в списке и поехал домой. Дома решил позвонить в ФГВ и оказывается что есть в списках. Сажусь в машину и возвращаюсь обратно. И опять попадаю к этой же сотруднице, Добровольская Наталья, и опять она минуту поискала и тоже самое нет в списках, отдает документы и мол пересядьте у меня клиенты. Позвонил опять в ФГВ, сотрудница фонда хотела помочь и предложила подсказать Добровольской Наталье как нужно искать, Добровольская отказалась разговаривать ведь как она считает она сама все знает (но только ничего у нее почему-то не находится).
Решить проблему и не накалять обстановку это не про нее, она наоборот склонна усугублять ситуацию. Не раз был свидетелем ее неумением общаться с посетителями отделения, т.к. лет 15 я клиент данного банка и она в этом отделении работает лет 5 примерно. Такое ощущение что ей все должны.
Про таких как Добровольская говорят :«в тихом омуте черти водятся".
Пришлось устроить мини скандальчик и тогда подключилась начальник отделения, которая сама решила проверить списки и через 4 минуты нашла меня в списках.
Все как при бывшем СССР- пока не поскандалишь результата не будет.
Я попросил чтобы часть, которую можно получить, выдали через кассу, а остаток на карту перевели, так эта же сотрудница все перевела на карту! …
Я не понимаю ведь столько людей нормальных ищут работу зачем держать такого сотрудника которая не хочет или не умеет работать или она чья то родственница…
По времени получение выплаты на карту с самого начала заняло почти 4 часа.
Я мог конечно получить выплату и в другом банке и даже не выходя из дому, просто я планировал деньги оставить в укргазбанке, т.к. это отделение возле моего дома и у меня уже была карта.
Вот так и бывает что один сотрудник, а в данном случае сотрудница, портит репутацию всего отделения.
Они даже не считают нужным извинится перед клиентом за свои же ошибки, а зачем, ведь клиент всегда не прав.
Укргазбанк
Відповідь банку
29 липня 2022, 17:04
Добрий день, Геннадію Івановичу! Висловлюємо Вам подяку за відгук щодо якості обслуговування в нашому Банку. Банком проаналізовано викладену Вами інформацію — з'ясовано, що працівник відділення по технічним причинам не зміг оперативно знайти Ваші дані у списках на виплату по ФГВ. Банком проведено роботу та вжито заходи для уникнення подібних ситуацій у майбутньому. Кошти було перераховано Вам на карту, з якої Ви можете отримати кошти або в банкоматі, або в касі будь-якого відділення Банку в межах лімітів, встановлених НБУ.
binod 26 липня 2022, 20:33
При регистрации в онлайн версии по BankID переходит на пустую страницу bankid.ukrgasbank.com/idBank-web/index.html и ничего не происходит.

Поддержка работает только в рабочее время — что это за поддержка…

Приложение на эмуляторе не работает — выдает кучу ошибок.

Понятно, что это гос банк, но все же как-то не серьезно…
Укргазбанк
Відповідь банку
27 липня 2022, 17:25
Доброго дня!
Для здійснення аналізу описаної Вами ситуації нам потрібно Вас ідентифікувати, тому просимо Вас зареєструвати звернення, одним з наданих способів:
— на офіційному сайті банку через форму зворотного зв'язку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/.
— зателефонувавши до цілодобової клієнтської підтримки АБ «УКРГАЗБАНК» за телефонами 0 800 309 000 (безкоштовно), (044) 494-46-50, (044) 590-49-99.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
111111 26 липня 2022, 7:02
Не приходят смс, ни утром.ни нем. ни ночью. Сделайте с этим что-нибудь!
Укргазбанк
Відповідь банку
26 липня 2022, 18:16
Доброго дня!
Для здійснення аналізу описаної Вами ситуації нам потрібно Вас ідентифікувати, тому просимо Вас зареєструвати звернення, одним з наданих способів:
— на офіційному сайті банку через форму зворотного зв'язку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/.
— зателефонувавши до цілодобової клієнтської підтримки АБ «УКРГАЗБАНК» за телефонами 0 800 309 000 (безкоштовно), (044) 494-46-50, (044) 590-49-99.
Проблема вирішена
yurahita1 23 липня 2022, 12:05
Банк дно, при регистрации начинает падать куча смс не понятных, я сидел в другом приложении, мне приходит смс код на вход.
После того как закинул деньги и нужно было провести операцию обнаружил что не дает банк это сделать, были попытки на разные карты вывести деньги, но все безуспешно, кнопка поддержки это обычные боты которые ничем не помогут, кроме того кнопка отправить сообщение тупо не жмется, я даже написать не могу.
С утра решил зайти с пк версии, просит пин карты, но мне этот пин даже нигде не дали, запрашиваю смену пин, ввожу его — неверно, 5 раз не пускало, на 6 раз решило все-таки что верный пин. Опять же пробую вывести деньги — «На вас діє суточне обмеження та ліміт транзакцій вичерпано. Спробуйте будь ласка наступного дня». Какой лимит транзакций вы че? Я ни 1 не сделал потому что вы не даете. Кроме того в поддержке с пк какой то бот вначале написал ввести данные карты и пин что бы ее разблокировать, а потом начал писать что вы пишите в послеоперационное время, нужно с 9 до 18 (писал в 11:53).
Категорически не советую никому этот банк.
Не умеете делать нормальные приложения и поддержку, не лезьте в эту сферу.
Укргазбанк
Відповідь банку
27 липня 2022, 17:34
Добрий день, Юрію! Банком проаналізовано надану Вами проблематику.
Щодо невдалої спроби здійснити операцію переказу коштів з картки. Після першого входу в мобільний додаток існують обмеження на переказ коштів з карти — не більше 2 операцій до 1000 грн. кожна при здійсненні р2р-переказу, не більше не більше 2 операцій до 1000 грн. кожна при здійсненні платежу за реквізитами (на рахунок IBAN).
Щодо труднощів у використанні розділу «Чат» мобільного додатку інформуємо, що питання передано розробникам для опрацювання.
До усунення нашими розробниками наданої Вами проблематики рекомендуємо використовувати чат-боту у telegram/viber @ecobank_bot.

Курс валют в Укргазбанку на сьогодні

Валюта Купівля Продаж
USD 41.200 41.600
EUR 43.400 44.000
PLN 9.500 10.500
Всі курси банку

Курс валют в Укргазбанку на сьогодні

Валюта Купівля Продаж
USD 41.200 41.600
EUR 43.400 44.000
PLN 9.500 10.500
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Укргазбанк 💰 / Відгуки про Укргазбанку 📝