Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Відкрили сім'єю я і мій чоловік валютний депозит в USD. Термін закінчення депозиту 05.11.2022р. (субота). Завчасно 02.11.2022року зателефонувала до відділення м. Бровари бул.Незалежності 2 із заявою про відміну пролонгації депозиту та замовленням коштів для отримання депозиту. Працівник банку в телефонній розмові запевним мене, як клієнта, що пролонгація знята і кошти замовлені. 07.11.22 ми прийшли в банк щоб отримати кошти по депозиту на що працівник банку мені повідомив, що депозит був успішно пролонгований 05.11.2022р. На всі мої зауваження, що я телефонувала, замовляла і мене було завірено, що пролонгація знята відповідь одна — нічого не знаємо, звоніть на контакт- центр. На контакт- центрі відповідь також цікава: вони не знають чому була не знята пролонгація, розбирайтесь із відділенням, депозит пролонгований, нічого не можемо вдіяти. Кругова порука. На мої зауваження, що я відмовилась пролонгувати депозит, що мені вкрай необхідні дані кошти, і що дані кошти були замовлені в касі банку, тільки здвигання плечима і ніякої відповіді а також шляху вирішення ситуації. Така сама проблема і з депозитом мого чоловіка. Тобто нашу сім'ю в один і той же день банк 2 рази шляхом свідомого обману чи халатності позбавив двох депозитів. Прошу розглянути керівництвом банку дану ситуацію і вирішити питання щодо відміни пролонгації наших депозитів.
Укргазбанк
Відповідь банку
9 листопада 2022, 9:29
Доброго дня, Ларисо.
Вами розміщено у банку депозит з можливістю автопролонгації (автоматичного продовження строку зберігання коштів). Продовження строку зберігання коштів відбувається автоматично у випадку не витребування вкладником свого депозиту шляхом подання заяви про витребування депозиту, наданої до відділення Банку у письмовому вигляді або за телефоном контакт-центру 0-800-309-00-0 до дня закінчення строку зберігання коштів та за умови, якщо на момент закінчення строку зберігання коштів в банку діє відповідний вид депозиту з можливістю автоматичного продовження строку зберігання коштів (пп. 4.4.3 Правил https://www.ukrgasbank.com/upload/file/pravil_obsl_130622.pdf).
Оскільки Вами не було здійснені вищезазначені дії, продовження строку зберігання коштів відбулося автоматично.
Враховуючи, що можливість дострокового повернення депозиту не передбачена Вашим договором, продовжуючи його строк дії банк діє в рамках договірних відносин.
Проблема вирішена
ARTEM BOSS 7 листопада 2022, 6:42
Відділення за адресою: Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 4
Все просто.есть деньги на счету в валюте.в банке общался с главным менеджером обещала перезвонить.прошло 2 недели.тишина.есть желание забрать свои деньги и больше никогда не связываться в этим несерьёзным банком.но для начала хотелось бы узнать у представителей банка здесь что они скажут по этому поводу?! сумма небольшая меньше 1000. Никому не рекомендую этот банк.будете иметь кучу проблем и потраченного времени.
Укргазбанк
Відповідь банку
8 листопада 2022, 17:20
Доброго дня, Артем!
На поточний момент Вас запрошено до відділення банку для вирішення Вашого питання по суті.
Полезный комментарий
ARTEM BOSS 9 листопада 2022, 14:55
Позвонили с отделения. Назначили дату.проблема решена. Всем добра!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
marija80 5 листопада 2022, 12:19
Відділення за адресою: Житомир, вул. Київська, 74
Моя донька отримала в інституті картку банку. Два місяці дистанційне навчання, немає можливості поїхати і її отримати. Плюс мобільний додаток за кілька спроб так і не вдалося встановити. Сьогодні подзвонила на гарячу лінію. Розповіла про ситуацію і спитала, чи не можна відправити картку поштою. Отримала грубу відповідь від консультанта Назара, отримайте картку в найближчому відділенні. Найближче відділення за 140 км, що я і пояснила. Наступна порада була заблокувати картку. Тобто це така порада доступу до власних коштів? Якщо ви нав’язуєте студентам насильно послуги свого банку, то будьте ласкаві, щоб ці послуги надавались якісно, а не так, що людина не має доступу до власних коштів.
Укргазбанк
Відповідь банку
8 листопада 2022, 13:01
Доброго дня! Для здійснення аналізу описаної Вами ситуації, просимо надати (можна в особисті повідомлення) номер телефону, з якого було здійснено дзвінок до контакт-центру банку. Також просимо зазначити ПІБ клієнта банку для розгляду можливості врегулювання питання по суті.
Проблема вирішена
Galland 1 листопада 2022, 9:02
Відділення за адресою: Одеса, вул. Італійська, 7
Пополняла карту в их терминале, деньги на карту не зашли. Терминал завис, выдал ошибку, но обратно ничего не вернул. В своих операциях по карте вижу, что есть зачисление, а потом сразу отмена. Обратилась на горячую линию, не помогли, сказали идти в отделение, чтоб это регить быстро. в пн была в отделении — написала заявление. 45 дней рассмотрение, и если, как они сказали, я действительно пополняла и они не зашли, ждите… обещали, что сразу сообщат после инкассации, выяснилось это или нет, уже 10 дней прошло, все тихо. Сотрудники в отделении общаются по-хамски. И говорят, что не рекомендуют пополнять карту через терминал… мол только через кассу. Деньги нужны уже, и хз сколько их стоит ожидать. Неужели инкассация там раз в 45 дней??? К српвнению, как-то пополняла моно и приват зажевал купюру, не учел ее. Так деньги зп счет пришли в течении 2х дней. Если ваги сотрудники не рекомендуют использовать терминалы для пополнений, или почините их, или уберите!!!
Укргазбанк
Відповідь банку
3 листопада 2022, 19:49
Доброго дня, Галино.
Наразі, кошти зараховано на Ваш рахунок. Висловлюємо подяку за звернення.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
qazxsw1234567 28 жовтня 2022, 12:55
Отличная команда, Сотрудники умнички, начальник Гуц Елена Викторовна просто замечательная, Спасибо большое Вам за теплый прийом и квалифицированную работу 🥰
Укргазбанк
Відповідь банку
31 жовтня 2022, 9:45
Щиро вдячні за позитивний відгук!
artorx 28 жовтня 2022, 12:46
При оплаті через меню платежі на розрахунковий рахунок ФОПа у Приватбанку, Укргазбанк лану операцію не проводить — видає помилку, що «Укргазбанк забороняє здійснювати оплати на рахунки клієнта — нерезидента Банку».
Отримати адекватне пояснення причин такої помилки від підтримки даного банку не вдалося, складається враження, що банк працює виключно у рамках одного (власного) МФО, що є показником неплатоспроможності банку …
Укргазбанк
Відповідь банку
28 жовтня 2022, 13:50
Добрий день!
Банк готовий проаналізувати описану Вами ситуацію. Для аналізу нам потрібно Вас ідентифікувати та отримати додаткову інформацію (наприклад, таку як назву платника, номер рахунку платника/отримувача, дата/час операції, назва отримувача тощо). Просимо Вас зареєструвати звернення, одним з наданих способів:
— на офіційному сайті банку через форму зворотного зв'язку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/.
— зателефонувавши до цілодобової клієнтської підтримки АБ «УКРГАЗБАНК» за телефонами 0 800 309 000 (безкоштовно), (044) 494-46-50, (044) 590-49-99.
Проблема вирішена
Tatyana60 21 жовтня 2022, 11:57
Доброго дня, знаходжуся на ТОТ (Бердянськ, Запопізька обл.) відділення банку не працюють. Спробувала зареєструватися у додатку (отримала підтвердження своїх дій через офіційний телеграм, вводила фін. номер, номер картки, пін код)… І картку заборковано нібито через некоректний пін (який є правильним). Мобільного укр. зв’язку немає, виїхати на підконтрольну територію немаю змоги. Що робити???
Укргазбанк
Відповідь банку
25 жовтня 2022, 11:51
Доброго дня.

Для розблокування картки Ви можете звернутися у чат-бот банку з мобільного додатку або через TELEGRAM (@ecobank_bot), зі свого фінансового номеру телефону.
Elenasharutenko 20 жовтня 2022, 16:00
Відділення за адресою: Харків, вул. Полтавський шлях, 31
Хочется отметить превосходного сотрудника, начальника Гуц Елену Викторовну, и весь коллектив по адресу г. Харьков ул. Полтавский шлях, 31 «Укргазбанка».
Обслуживаюсь уже несколько лет в этом банке и еще нигде не встречала более квалифицированной помощи. Здесь всегда рады клиентам, уделят максимальное количество времени и ответят на все вопросы. А особенно подскажут как поступить правильно и какими услугами воспользоваться.
Благодарю за ваш профессионализм. Хочется, чтобы в нашем городе было как можно больше таких людей.
Укргазбанк
Відповідь банку
21 жовтня 2022, 9:26
Щиро вдячні за позитивний відгук!
Проблема вирішена
Avk3012 20 жовтня 2022, 7:43
Абсолютно некомпетентний співробітник! Звернулися з питанням привязки вже відкритого рахунку до зарплатного проекту. Співробітник спочатку обвинувачила нас в невірних діях, потім ХПІ в поганій консультації. Але на цьому не зупинилась і коли почула, що я та мій син знаходимося за кордоном дозволила собі знецінити моє прогнення на захист та безпеку, з абсолютною неповагою до мене вимовила «А я тут работаю под бомбежками» якби це моя провина в цьому. І на цьому не зупинилась, дозволивши собі підняти голос.
Гуц Олена Вікторівна презентує Укргазбанк як не поважний до клієнтів, некомпетентний банк, банк який коичить всі поруч дураки і зрадники. Я б переглянула доцільність тримати подібних співробітників. Яка може бути репутація у банку, якщо в ній працють такі не компетентні співробітники?
Укргазбанк
Відповідь банку
31 жовтня 2022, 18:40
Доброго дня, Альоно!
Висловлюємо Вам подяку за відгук та небайдужість щодо якості обслуговування у нашому банку.
Щодо питання по картковому рахунку — ми зв’яжемося із власником рахунку для подальшої консультації.
Проблема вирішена
Альона Ос 17 жовтня 2022, 10:54
Нещодавно відправила кошти на карту, як потім виявилось — це були шахраї. Номер карти 5354 2873 1100 7490
У моїй квитанції чітко зазначено мфо та назву Укргазбанку. мфо 320478
Звернулась на гарячу лінію банка, щоб зафіксувати факт злочину (щоб банк якось відреагував), але у відповідь почула: «ми таку інформацію не фіксуємо». Моє питання: чому банк не хоче реагувати на такі ситуації, як мінімум фіксувати і перевіряти скарги?
Недовіра до Вашого банку зросла
Навіть якщо Ви в черговий раз не визнаєте номер карти — оцінка обслуговування все одно об‘єктивна!
Укргазбанк
Відповідь банку
19 жовтня 2022, 11:57
Добрий день! Зазначена у Вашому повідомленні платіжна картка не належить АБ «УКРГАЗБАНК», платіжна картка емітована ПАТ «Комерційний Індустріальний Банк».
Додатково зазначаємо, що BIN 535428 був замовлений АБ «УКРГАЗБАНК» і наданий в користування АТ «Комерційний Індустріальний Банк» для подальшої емісії платіжних карток, тому у відкритих джерелах інформації BIN 535428 (перші 6 цифр номеру карти) зазначається як BIN АБ «УКРГАЗБАНК», хоча фактично використовується іншим банком — АТ «Комерційний Індустріальний Банк».
Проблема вирішена
Єгор Тітаренко 16 жовтня 2022, 16:29
Закинув гроші на цей треклятий банк, тепер не можу ані зняти, ані переказати ці гроші куди небудь, оператор каже рахунок заблокований і треба їхати у відділення банку де відкривали рахунок. Це під час війни? Я не можу онлайн підгрузити документи? Просто взяли і заблокували гроші, найгірший банк серед усіх, НЕ КОРЕСТУЙТИСЯ ЇМ!
Укргазбанк
Відповідь банку
21 жовтня 2022, 8:57
Доброго дня.

Банк готовий врегулювати Ваше питання шляхом проведення відеоверифікації. Просимо зареєструвати заявку для проведення відеоверифікації на офіційному сайті банку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/eco-creditka/.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Irina181995 14 жовтня 2022, 6:11
Особа, влаштувала тижневий розпродаж на товар, на своїй сторінці магазину в соціальній мережі. Після чого, отримавши кошти мої, та здогадуюсь скільки ще було таких людей, заблокувала сторінку. По виведеній квитанції оплати, це клієнт банку «Укргазбанк». Звертались на гарячу лінію банку, зв‘язатися з оператором не можливо, а бути точніше така функція взагалі відсутня.
Укргазбанк
Відповідь банку
17 жовтня 2022, 9:56
Добрий день. Зазначена у Вашому повідомленні платіжна картка не належить АБ «УКРГАЗБАНК», платіжна картка емітована ПАТ «Комерційний Індустріальний Банк».
Самий надійний, самий сучасний банк,
У відділенні працюють кращі працівники, допоможуть розібратися з усіма вашими питаннями, все дуже оперативно, дякую вам.
Укргазбанк
Відповідь банку
13 жовтня 2022, 17:44
Щиро вдячні за позитивний відгук!
Nikola555 12 жовтня 2022, 14:15
Відділення за адресою: Київ, вул. Січових Стрільців, 10-Б
Сьогодні, ФГВ почав виплачувати кошти вкладникам банка «Січ». У мене в «Січ» був доларовий депозит, тому стало питання, де найкраще конвертувати 100 тис. грн., які видаються в день, знову в долари. Обійшов та зателефонував десь до 10 банків. Найпривабливіші на сьогодні умови, які я знайшов — тільки в «Укргазбанк»: 37,3 грн за долар при конвертації, додаткова сума ще склала всього 500 грн. Таких ставок взагалі немає, бо нижче 37,45 (це у Приват, без додаткових якихось комісій та послуг) не знайшов, в основному, ще тільки декілька банків пропонують 37,95 грн за долар, ну, а всі інші — більше 38 грн. за долар.
Відвідував віддлення № 70 по Січових Стрільців (Київ). Гарне відділення, дуже привітні менеджери. Мене обслуговував спочатку молодий чоловік, нажаль не запам’ятав ім'я та дівчина Руслана. Фахові працівники з гарнимі знанням своєї справи. І позитивні… В цілому, послугами та пропозиціями банку задоволений
Укргазбанк
Відповідь банку
12 жовтня 2022, 17:20
Щиро вдячні за позитивний відгук!
Проблема вирішена
Sseuse 7 жовтня 2022, 18:21
7.10.2022 Заблокировали карту через 5 минут как пришли деньги, разблокировать оператор не может у меня нет какого то пароля, который я должен им сказать чтобы подтвердить что это я, бред, послали в банк чтобы сделать этот пароль а потом только перезвонить и разблокируют, впереди выходные, чем прикажите питаться? Приложение виснет, перевод с первого раза не сделать!!!
Укргазбанк
Відповідь банку
10 жовтня 2022, 18:15
Доброго дня.
Ваше питання вирішено по суті — до Вашої анкети додано слово-пароль та видано додаткову картку.
Приносимо вибачення за завдані незручності.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
TamaraIvanivna 6 жовтня 2022, 23:08
Відділення за адресою: Київ, вул. Січових Стрільців, 10-Б
Шахрайська контора, яка вкрала кошти з двох валютних депозитів. П‘ятий місяць відмовляються видати кошти, не надають строки вирішення питання. Брехливі та некомпетентні співробітники. На особистій зустрічі керівник Київського регіону обіцяв вирішити питання та видати кошти ще в червні, сказав звернутись до відділення для отримання. Але кошти так і не видали. Вкрали.
Зверталась до НБУ з описом ситуації та копіями відписок від укргазбанку, — надали відповідь, що потрібно подати позов до суду на шахрайські дії укргазбанку. Нікому не раджу цю шарашкіну контору, обходьте десясою дорогою.
Укргазбанк
Відповідь банку
18 жовтня 2022, 11:44
Добрий день, Тамаро!
Застосовуючи ризик-орієнтовний підхід, що використовує Банк при оцінці діяльності своїх клієнтів у відповідності з вимогами Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 06.12.2019 №361-ІХ та Положення про здійснення банками фінансового моніторингу, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 19.05.2020 №65, за результатами проведеного Банком аналізу, з метою недопущення проведення видаткових операцій, які підпадають під ознаки, визначені п.15 Постанови Правління Національного банку України від 24.02.2022 № 18, та враховуючи відсутність інформації/документів, що можуть спростувати або підтвердити належність Вас до фізичних осіб, які є резидентами Російської Федерації/Республіки Білорусь, Банком було прийнято рішення про блокування рахунків, відкритих на Ваше ім’я з метою недопущення проведення видаткових операцій за ними.
У разі отримання Банком від Національного банку України Переліку від Служби безпеки України та/або державних органів України, попередньо погоджених Службою безпеки України, щодо можливості здійснення Банком видаткових операцій з Ваших рахунків, Банк відновить можливість здійснення видаткових операцій за рахунками.
У зв’язку з цим для врегулювання Вашого питання по-суті рекомендуємо звернутися до Служби безпеки України із запитом щодо погодження можливості здійснення видаткових операцій по рахункам, відкритих в АБ «УКРГАЗБАНК» на Ваше ім’я.
Проблема вирішена
Алексей Бобраков 4 жовтня 2022, 19:52
Відділення за адресою: Київ, вул. Б. Хмельницького, 16-22
Когда-то давно оформлял достаточно боьшие депозиты и сами записали меня в Премьер банкинг. Были контакты девочки, все было нормально. Я не из Киева. В родном городе отношения с банком были давние и более личные, поэтому все вопросы проще было решать через них. Но и Киев помогал, чем мог. Теперь родной город в оккупации, я за границей, киевская девочка ушла в другое отделение… Связь с банком резко закончилась (((новая девочка на больничном и ничего узнать нельзя уже 2 недели. Пробовал обойтись приложением, но это просто пародия: информации 0! Чтобы заработало нужно открыть карту — открыл карту. Не заработало. Карты просто открываются без всяких ссылок на тарифы за обслуживание. Короче, за последние 5 лет прогресса никакого. Как только представится возможность заберу все деньги и уйду в нормальный банк.
Укргазбанк
Відповідь банку
7 жовтня 2022, 12:59
Доброго дня.
З Вами встановили зв'язок та надали консультацію. Дякуємо за Ваше звернення.
Yulja 3 жовтня 2022, 19:24
Поповнила картку через касу банку по квитанції, яку виписав менеджер. В цей же день подала заявку на оформ валютного депозиту через додаток «еко-банк». Депозит так і не офомився, а гроші з картки просто зникли. Не відображається навіть рух по карті, ніби по ній ніяких транзакцій і не було. Гаряча лінія не відповідає -лише грає музика, чат в додатку — теж не працює. Сума велика, і ніякого зв’язку з банком.
Укргазбанк
Відповідь банку
4 жовтня 2022, 10:17
Добрий день! Повідомте нам Ваш номер телефону (можна в особисті повідомлення), ми зв'яжемося з Вами для уточнення деталей для подальшого аналізу описаної Вами ситуації.
Проблема вирішена
TetianaK82 1 жовтня 2022, 5:25
Я здійснювала розплату карткою в магазині Єва на 138 грн. По факту зняли 291 грн. Хоч в додатку і виписці написано 138 за операцією. Те, що більше взяли, видно за залишками коштів. На гарячій лінії мені ніхто не хотів нічого пояснювати. Сказали, що за залишками ніхто нічого не рахує. Якщо написано 138 грн, то зняли 138 грн. Елементарна математика — складання і віднімання. Жах! Просто взяли і нахабно зняли гроші, ще й говорять, що мені це наснилося. Ні, я таким банком користуватися не буду. Тепер мабуть потрібно пройти ще 100 кіл аду, щоб доказати, що Укргазбанк зняв більше коштів, ніж за чеком. Замість прояву інтересу і бажання допомогти, мене просто посилають на гарячій лінії і кажуть, що це мої проблеми.
Укргазбанк
Відповідь банку
4 жовтня 2022, 11:29
Доброго дня, Тетяно!

В телефонному режимі Вам надано консультацію стосовно проведених операцій по Вашій карті.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
SviatoslavH 28 вересня 2022, 13:49
Шановний Укргазбанк, поясніть будь ласка чому на сьогодні ви ще раз нарахували мені 23 евро боргу до тих 20 евро. В мене єврова карта. Я розрахувався нею на суму 1500 євро і ви нарахували мені 43 євро боргу. За що?! І друге: то ви вже проконсультуйте директорів своїх відділень в Кременчузі щоб вони шахрайськими методами не розводили клієнтів на гроші!
Укргазбанк
Відповідь банку
30 вересня 2022, 17:59
Доброго дня.
Відповідь на Ваше звернення направлено Вам в особисті повідомлення.
Головна / Банки України 🏦 / Укргазбанк 💰 / Відгуки про Укргазбанку 📝