×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Укргазбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.800 | 42.150 |
EUR | 43.550 | 44.100 |
PLN | 9.500 | 10.500 |
Всі курси банку |
Жахлива гаряча лінія
Перший раз запитали кучу даних, щоб перевірити автопрологацію. Хоча я цього і не просив, а звернувся з іншим питанням.
Другий раз, на питання по загальній процедурі взагалі відправили за кораблем. ЖАХ!!!
Будь ласка, розгоніть їх подалі, хоча б негативу менше стане.
Коментарі (1)
Мошеники !
Очень неприятно.
При виконанні зазначеної у Вашому зверненні операції відбувся наступний розрахунок.
Польські злоті конвертувалися у долари США за курсом Міжнародної Платіжної Системи (Mastercard) для подальшого розрахунку з Міжнародною Платіжною Системою. Враховуючи, що Ви використовували гривневу картку, банком за комерційним курсом переведено вищезазначені долари США у гривні для подальшого їх списання з гривневого рахунку. Також, згідно Вашого тарифного плану за проведену операцію було утримано комісію у розмірі 5 євро по курсу НБУ (п.3.4. тарифного плану).
Більш детально щодо проведення операцій за кордоном або при розрахунку в мережі Інтернет на закордонних сайтах за посиланням https://www.ukrgasbank.com/private/card_and_current_accounts/currency_conv/.
Коментарі (1)
Зняли комісію за операцію якої не було
Через два дні, після того як банк розблокував гроші (які блокуються на 2 дні при знятті за кордоном) я побачив що залишок на рахунку менший на 188 грн. Тобто Укргазбанк взяв два рази комісію за зняття готівки за кордоном. Комісія в Укргазбанку становить 1.5% або мін. 5 євро. В моєму випадку це було 5 євро.
Виявляється мені ще зняло комісію за невдалу операцію зняття готвіки, тобто за те що мені банкомат по невідомих причинах не видав гроші!!!
У виписці невдала операція стоїть у статусі «списання», а потім «зарахування» і баланс знову повернувся на попередній показник)))
На гарячій лінії один менеджер довго намагався мені пояснити що це коміся за зняття готівки по одній операції. На питання чому замість 5 євро зняли 10 — внятної відповіді так і не зміг надати. Інший оператор відправив у відділення виясняти ситуацію.
Не маю жодного бажання бігати по відділення заради 188 грн., але сам факт що таку дрібницю не можна вирішити в телефонному режимі бісить!
Банком проведено аналіз зазначеної у Вашому зверненні інформації, за результатами якого, наразі, повернуто на Ваш рахунок курсову різницю у розмірі 185,77 грн.
Дякуємо за Ваше звернення.
Коментарі (2)
Не повертають депозит.
Коментарі (2)
Поповненя рахунку по СЕП / не компетента онлайн підтримка
За 24 години гроша так і не дійшли.
Онлайн підтриика розводить руками, кажуть нічого не приходоло, йдіть в свій банк.
Відправив квитанція з онлайн банкінгу іншого банку, де поповнював з усіма деталями і описом платежу, проблем вони не виявили.
Після моєї наполегливості, при другому звертанні виявилось, що в описі платежу ПОТРІБНО ВКАЗУВАТИ ЯКИЙСЬ САБРАХУНОК про який ніде не вказано. Коли дивишься реквізити у мобільно додатку на веб інтерфейсі, все що є в реквізитах це IBAN і там нічого не вказано про сабрахунки які ОБОВЯЗКОВО ПОТРІБНО ВКАЗУВАТИ. 2 оператора дивлячись на квитанцію оплати, навіть не звернули на це уваги.
Тепер, щоб все-таки отримати свої кошти треба йти в банк. при тому, що рахунок я відривав онлайн, 21 сторічя… ні не чули?
При тому ОПЕРАТОР прекрасно знала, що цих деталей про САБРАХУНКИ немає в реквізитах, і їх можна тільки дізнатись звертаючись до підтримки або у віділення банку (відділення банку карл! що дізнатися свої реквізити). Схоже, що вони свідомо не пишуть про сабрахунку, щоб люди погубили трохи коштів, інакше таке недбальсьво пояснити складно.
Не рекомендує звязуватись з данними банком.
Додатково повідомляємо, що відображення у мобільному додатку номера субрахунку є однією із пріоритетних задач банку для реалізації — слідкуйте за оновленими версіями мобільного додатку.
Коментарі (4)
Не повертают валюту після закінчення депозитного договору
Коментарі (14)
Відділ з заборгованістю Зв’яжіться зі мною
Написати коментар
Осторожно
Зазначений у Вашому зверненні переказ коштів має статус «помилкового» (за інформацією банка-еквайра – «Альфа-банк»), в результаті чого, шляхом договірного списання (п.п. 2.1.6 та п.п. 3.5.7.3 Публічних правил https://www.ukrgasbank.com/upload/file/pravyla_01122022.pdf), кошти були списані з рахунку. За додатковою інформацією рекомендуємо звернутися до відправника коштів.
Коментарі (2)
Бегите оттуда
Старайтесь обойти этот банк тридцатой дорогой, упаси вас бог попасть туда.
А теперь изложу почему, я не любитель писать отзыва хотя по службе приходится давать характеристики.
Выстояв очередь 2.5 часа 73 летняя женщина в надежде получить перевод Western Union получила отказ за то что не хочет оформлять пенсионную карточку и была с успехом выдворена на улицу добеленными работниками банка. Отлично справились, дно пробито. Академика Королева 70. Одесса
Враховуючи ситуацію в країні, в м. Одеса тривають екстрені та планові відключення електроенергії, що обмежує можливість відділення надавати повний спектр банківських послуг усім бажаючим клієнтам через формування значних черг, які утворюються після відновлення електроенергії. Банк докладає усіх необхідних зусиль для закупівлі обладнання з метою безперебійної роботи зазначеного відділення вже найближчим часом.
Зауважимо, що в м. Одеса є відділення Банку, які вже забезпечено генераторами, за адресами: м. Одеса, вул. Пушкінська, 7 та м. Одеса, вул. Малиновського, 1/1 (дане відділення найближче, про що розміщено оголошення на вхідних дверях).
Написати коментар
Непередбачувані та приховані карткові курси
При купівлі у закордоній крамниці на14,99 євро, з картки було списано 614,30 грн, тобто курс становив 40,98 грн за євро! Ніяких деталей транзакцій ані у додатку, ані у виписці нема. Курс можна вирахувати лише з папірцем та калькулятором.
Дякуючи досвіду роботи з іншими банками я передбачав, що це може бути курс блокування й фактичний курс буде іншим. Так і склалося — через два дні баланс картки змінився. Без жодних нотифікацій. Папірець, калькулятор… тепер вийшло, що курс транзакції становив 38,50 грн за євро. Теж не відповідає сайту банку, проте краще ніж 40,98 грн.
Але хіба можна розпоряджати фінансами не знаючи головного — скільки буде коштувати та чи інша витрата? Банкові варто додати у інтерфейс додатку більше інформації.
Більш детально щодо проведення операцій за кордоном або при розрахунку в мережі Інтернет на закордонних сайтах за посиланням https://www.ukrgasbank.com/private/card_and_current_accounts/currency_conv/.
Коментарі (5)
Повернення кошті на рахунок
Написати коментар
Не выдают долларовый депозит
Коментарі (1)
Не выдают депозит в валюте
Банк не надежный в плане выплат)
Коментарі (1)
Мошенничество.
Написати коментар
Недостача зарахування
Списання відсотків відбулось, а потім після того як прийшла заробітня плата на іншу картку УкрГазбанку відбулось ще одне списання для погашення заборгованності по овердрафту.
Питання в тому що коли відбулось зарахування заробітньої плати, я зайшов в додаток банку і виявилось що на зарплатній картці сумма зарахування і фактична сумма яка була на рахунку відрізнялися майже на 4 тисячі!
Такі випадки вже траплялися, але зазвичай кошти яких не вистачало на другий день з‘являлися на рахунку, а цей раз нічого…
Онлайн допомога в додатку нічого не допомогла
Написати коментар
Найгірший.
Написати коментар
Приховані платежі та комісії!
При оплаті за реквізитами платежів IBAN — стягується шалена комісія, яка жодним чином ніде не вказується. Все дуже хитро зроблено, для того щоб обдерти Вас! Заповнюєш реквізити, вводиш суму і тобі пише кінцеву суму без жодних комісій, тебе зовсім не інформують!!! А після того як підтверджуєш платіж, другим списанням відбувається зняття невідомих прихованих якихось відсотків та комісій другим зняттям!!! Це просто жах, система заточена таким чином щоб ти думав, що комісій нема, а по факту з тебе здирають три шкури від 3−8%!!! Карл!!!
Платіж відмінити неможливо, комісію неможливо, відсутність інформування про відсоток обслуговування та приховування комісії.
Додаток просто примітивний як тетріс, ти навіть квитанцію не можеш отримати…
Закривав рахунок, для того щоб зняти 1,9грн потрібно заплатити комісію 5,10грн.
Самий корумпований, прихований та обдирливий банк.
Відображення комісії в мобільному додатку за операціями є однією із пріоритетних задач банку для реалізації — слідкуйте за оновленими версіями мобільного додатку.
Додатково зазначаємо, що актуальні тарифи, згідно яких проводиться обслуговування Вашого рахунку (тарифний план «ЕКО-кредитка»), розміщено у вільному доступі на офіційному сайті Банку https://www.ukrgasbank.com/private/card_and_current_accounts/cards/tariffs/.
Звертаємо Вашу увагу, що квитанцію можна відправити на електронну пошту, безпосередньо після проведення платежу.
Висловлюємо подяку за звернення та сподіваємося на подальшу плідну співпрацю.
Коментарі (3)
Благодарность оператору контакт центра Оксане Антонюк
Щиро вдячні за позитивний відгук! Для здійснення додаткового аналізу описаної Вами ситуації щодо не вирішення Вашого питання з першого звернення, просимо надати (можна в особисті повідомлення) номер телефону, з якого було здійснено дзвінок до контакт-центру банку.
Написати коментар
Возврат денег на щет.
07.11.2022 банком було повернуто переказ у сумі 582,30 злотих (за вирахуванням комісії банку у сумі 117,70 злотих із суми переказу) для подальшого повернення відправнику.
Написати коментар
Махінації з видачею валютного депозиту
Вами розміщено у банку депозит з можливістю автопролонгації (автоматичного продовження строку зберігання коштів). Продовження строку зберігання коштів відбувається автоматично у випадку не витребування вкладником свого депозиту шляхом подання заяви про витребування депозиту, наданої до відділення Банку у письмовому вигляді або за телефоном контакт-центру 0-800-309-00-0 до дня закінчення строку зберігання коштів та за умови, якщо на момент закінчення строку зберігання коштів в банку діє відповідний вид депозиту з можливістю автоматичного продовження строку зберігання коштів (пп. 4.4.3 Правил https://www.ukrgasbank.com/upload/file/pravil_obsl_130622.pdf).
Оскільки Вами не було здійснені вищезазначені дії, продовження строку зберігання коштів відбулося автоматично.
Враховуючи, що можливість дострокового повернення депозиту не передбачена Вашим договором, продовжуючи його строк дії банк діє в рамках договірних відносин.
Коментарі (1)