Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
ankrem 29 листопада 2022, 10:59
Двічі дзвонив на гарячу лінія, обидва рази жах.
Перший раз запитали кучу даних, щоб перевірити автопрологацію. Хоча я цього і не просив, а звернувся з іншим питанням.
Другий раз, на питання по загальній процедурі взагалі відправили за кораблем. ЖАХ!!!
Будь ласка, розгоніть їх подалі, хоча б негативу менше стане.
Укргазбанк
Відповідь банку
13 грудня 2022, 17:41
Добрий день, Андрію! Банком проаналізовано надану Вами інформацію. Для врегулювання питання 29.11.2022 Вам здійснено повторний дзвінок та надано вичерпну консультацію. Висловлюємо подяку за звернення.
Проблема вирішена
Yliu 27 листопада 2022, 22:43
При снятии злотых в банкомате Польши посчитали по завышенному курсу 9.1., хотя заявленный курс 7.5.
Очень неприятно.
Укргазбанк
Відповідь банку
7 грудня 2022, 19:20
Доброго дня, Юліє!
При виконанні зазначеної у Вашому зверненні операції відбувся наступний розрахунок.
Польські злоті конвертувалися у долари США за курсом Міжнародної Платіжної Системи (Mastercard) для подальшого розрахунку з Міжнародною Платіжною Системою. Враховуючи, що Ви використовували гривневу картку, банком за комерційним курсом переведено вищезазначені долари США у гривні для подальшого їх списання з гривневого рахунку. Також, згідно Вашого тарифного плану за проведену операцію було утримано комісію у розмірі 5 євро по курсу НБУ (п.3.4. тарифного плану).
Більш детально щодо проведення операцій за кордоном або при розрахунку в мережі Інтернет на закордонних сайтах за посиланням https://www.ukrgasbank.com/private/card_and_current_accounts/currency_conv/.
Проблема вирішена
Andzej80 26 листопада 2022, 21:07
Нещодавно хотів зняти за кордогом 200 євро. Нажаль не зміг зняти кошти (не зроміло чому, але банкомат гроші відмовився видати). Через декілька годин зняв без проблем кошти в іншому банкоматі.
Через два дні, після того як банк розблокував гроші (які блокуються на 2 дні при знятті за кордоном) я побачив що залишок на рахунку менший на 188 грн. Тобто Укргазбанк взяв два рази комісію за зняття готівки за кордоном. Комісія в Укргазбанку становить 1.5% або мін. 5 євро. В моєму випадку це було 5 євро.
Виявляється мені ще зняло комісію за невдалу операцію зняття готвіки, тобто за те що мені банкомат по невідомих причинах не видав гроші!!!
У виписці невдала операція стоїть у статусі «списання», а потім «зарахування» і баланс знову повернувся на попередній показник)))
На гарячій лінії один менеджер довго намагався мені пояснити що це коміся за зняття готівки по одній операції. На питання чому замість 5 євро зняли 10 — внятної відповіді так і не зміг надати. Інший оператор відправив у відділення виясняти ситуацію.
Не маю жодного бажання бігати по відділення заради 188 грн., але сам факт що таку дрібницю не можна вирішити в телефонному режимі бісить!
Укргазбанк
Відповідь банку
9 грудня 2022, 17:03
Доброго дня, Андрію!
Банком проведено аналіз зазначеної у Вашому зверненні інформації, за результатами якого, наразі, повернуто на Ваш рахунок курсову різницю у розмірі 185,77 грн.
Дякуємо за Ваше звернення.
Roman127 22 листопада 2022, 11:10
Не повертають долларовый депозит. Запропонували тільки 500доларів, якщо остальні кошти я положу ще на три місяці.
Укргазбанк
Відповідь банку
24 листопада 2022, 18:47
Доброго дня. Вами підтверджено, що депозит банком виплачено. Дякуємо за Ваше звернення та за обрання АБ «УКРГАЗБАНК» в якості фінансового партнера.
Роман Т 18 листопада 2022, 18:52
Вирішив поповнити рахунок через СЕП, щоб купити долари через 3х місячний депозит.
За 24 години гроша так і не дійшли.
Онлайн підтриика розводить руками, кажуть нічого не приходоло, йдіть в свій банк.
Відправив квитанція з онлайн банкінгу іншого банку, де поповнював з усіма деталями і описом платежу, проблем вони не виявили.
Після моєї наполегливості, при другому звертанні виявилось, що в описі платежу ПОТРІБНО ВКАЗУВАТИ ЯКИЙСЬ САБРАХУНОК про який ніде не вказано. Коли дивишься реквізити у мобільно додатку на веб інтерфейсі, все що є в реквізитах це IBAN і там нічого не вказано про сабрахунки які ОБОВЯЗКОВО ПОТРІБНО ВКАЗУВАТИ. 2 оператора дивлячись на квитанцію оплати, навіть не звернули на це уваги.
Тепер, щоб все-таки отримати свої кошти треба йти в банк. при тому, що рахунок я відривав онлайн, 21 сторічя… ні не чули?

При тому ОПЕРАТОР прекрасно знала, що цих деталей про САБРАХУНКИ немає в реквізитах, і їх можна тільки дізнатись звертаючись до підтримки або у віділення банку (відділення банку карл! що дізнатися свої реквізити). Схоже, що вони свідомо не пишуть про сабрахунку, щоб люди погубили трохи коштів, інакше таке недбальсьво пояснити складно.

Не рекомендує звязуватись з данними банком.
Укргазбанк
Відповідь банку
25 листопада 2022, 16:48
Добрий день! В першу чергу висловлюємо подяку, за те що Ви обрали АБ «УКРГАЗБАНК» в якості фінансового партнера. Взаємовідносини між Вами і Банком регулюються у відповідності до Публічних Правил (https://www.ukrgasbank.com/upload/file/pravyla_14112022.pdf), відповідно п.п. 3.5.2 яких, при перерахуванні коштів у призначенні платежу необхідно вказати номер субрахунку. Враховуючи, що номеру субрахунку не було вказано, зарахування коштів Банком здійснено на рахунок застосувавши черговість відповідно до п.п. 3.5.3. Публічних Правил.
Додатково повідомляємо, що відображення у мобільному додатку номера субрахунку є однією із пріоритетних задач банку для реалізації — слідкуйте за оновленими версіями мобільного додатку.
Проблема вирішена
Nat58 18 листопада 2022, 11:22
Відділення за адресою: Дніпро, пр-т Гагаріна, 102
Я є клієнткою вашого банку ще з м.Луганська, потім обслуговувалась у м.Сєвєродонецьк. Розміщала власні кошти на депозитних рахунках, як в національній валюті так і в доларах, ніяких проблем раніше не виникало. Переїхавши до м.Дніпро звернулась до відділення розташованого на пр-т Гагарина, 102. Купувала валюту з подальшим розміщенням на депозит. Спеціалісти, які працюють з приватними клієнтами все допомогли вчасно і без проблем оформити, але по закінченню терміну депозита виникли проблеми з його поверненням. Я за тиждень до закінчення терміну замовила в банку (2700$ — були відкриті депозити на мене та матуся). Мені зателефонували з відділення банка та сказали, що можуть повернути тільки 600$ (на двох). Я дуже розраховувала на ці кошти, ми вже і так вдруге залишись без власного житла, так ще і державний банк не хоче повертати вчасно кошти. А у мене у вашому банку відкрит не один такий депозит. Колиш ви будете повертати кошти? Якщо ви не можите виконували власні пункти договору та постанову Національно Банку України з зазначиних послуг, то навіщо надаєте такі послуги в банку. Я, як клієнт виконала перед банком усі забов«язання (внесла кошти на рахонук однією сумою, а не часткам як ви мені повернули, завчасно заказала кошти). Тепер ваша черга виконувати свої забов’язання перед клієнтами. Дуже розчарована банком, а я була раніше вашою прихильницею. Поверніть мені кошти.
Укргазбанк
Відповідь банку
25 листопада 2022, 16:58
Доброго дня. Наразі, Ваше питання вирішено по суті — грошові кошти Вами отримано у відділенні банку.
Проблема вирішена
Geidarov 17 листопада 2022, 20:14
Відділення за адресою: Полтава, вул. Соборності, 19
Банк вже довгі роки вимагає незрозуміло що, навіть після винесення вердикту суду, продовжує терирозувати. Контакти юридичного відділу не надає. Якщо співробітники Полтавської філії читають це, то надайте свої контакти, або зав’яжітся зі мною за електронною адресою.
Укргазбанк
Відповідь банку
7 грудня 2022, 19:32
Доброго дня. Дякуємо за звернення, відповідальна особа з Вами зв'язалася.
Игорь Пунегов 17 листопада 2022, 19:18
Відділення за адресою: Київ, вул. Фролівська, 1/6
Жене перечислили зарплату на мою карту, но через неделю сумма исчезла. Куда не звонил и ходил, бесполезно.
Укргазбанк
Відповідь банку
7 грудня 2022, 18:45
Доброго дня, Ігорю!
Зазначений у Вашому зверненні переказ коштів має статус «помилкового» (за інформацією банка-еквайра – «Альфа-банк»), в результаті чого, шляхом договірного списання (п.п. 2.1.6 та п.п. 3.5.7.3 Публічних правил https://www.ukrgasbank.com/upload/file/pravyla_01122022.pdf), кошти були списані з рахунку. За додатковою інформацією рекомендуємо звернутися до відправника коштів.
Проблема вирішена
Николай Сальченко 16 листопада 2022, 17:02
Відділення за адресою: Одеса, вул. Корольова академіка, 70
Добрый день дорогие граждане Украины и не только.
Старайтесь обойти этот банк тридцатой дорогой, упаси вас бог попасть туда.
А теперь изложу почему, я не любитель писать отзыва хотя по службе приходится давать характеристики.
Выстояв очередь 2.5 часа 73 летняя женщина в надежде получить перевод Western Union получила отказ за то что не хочет оформлять пенсионную карточку и была с успехом выдворена на улицу добеленными работниками банка. Отлично справились, дно пробито. Академика Королева 70. Одесса
Укргазбанк
Відповідь банку
25 листопада 2022, 10:07
Добрий день! Банком проаналізовано роботу відділення Банку, розташованого за адресою м. Одеса, вул. Ак. Корольова, 70.
Враховуючи ситуацію в країні, в м. Одеса тривають екстрені та планові відключення електроенергії, що обмежує можливість відділення надавати повний спектр банківських послуг усім бажаючим клієнтам через формування значних черг, які утворюються після відновлення електроенергії. Банк докладає усіх необхідних зусиль для закупівлі обладнання з метою безперебійної роботи зазначеного відділення вже найближчим часом.
Зауважимо, що в м. Одеса є відділення Банку, які вже забезпечено генераторами, за адресами: м. Одеса, вул. Пушкінська, 7 та м. Одеса, вул. Малиновського, 1/1 (дане відділення найближче, про що розміщено оголошення на вхідних дверях).
Oleksandr Solovei 15 листопада 2022, 15:54
У додатку нема карткових курсів. На сайті заявлено картковий курс 38,30 грн за євро.

При купівлі у закордоній крамниці на14,99 євро, з картки було списано 614,30 грн, тобто курс становив 40,98 грн за євро! Ніяких деталей транзакцій ані у додатку, ані у виписці нема. Курс можна вирахувати лише з папірцем та калькулятором.

Дякуючи досвіду роботи з іншими банками я передбачав, що це може бути курс блокування й фактичний курс буде іншим. Так і склалося — через два дні баланс картки змінився. Без жодних нотифікацій. Папірець, калькулятор… тепер вийшло, що курс транзакції становив 38,50 грн за євро. Теж не відповідає сайту банку, проте краще ніж 40,98 грн.

Але хіба можна розпоряджати фінансами не знаючи головного — скільки буде коштувати та чи інша витрата? Банкові варто додати у інтерфейс додатку більше інформації.
Укргазбанк
Відповідь банку
17 листопада 2022, 9:31
Доброго дня, Олександре. При виконанні операцій з карткою у валюті, що відрізняється від валюти рахунку, сума фактичного списання з рахунку може відрізнятись від суми блокування на рахунку в момент авторизації при здійсненні операції. Така різниця залежить від курсів валют на дату виконання операції (дата авторизації) та на дату фактичного проведення операції по рахунку. У зв’язку з цим, додатково блокується на рахунку 7% від суми операції і комісії за проведення операції (якщо така застосовується) для уникнення ризиків несанкціонованого овердрафту у випадку зміни курсів валют на дату списання (у випадку, якщо валюта операції не відповідає валюті рахунку). Якщо в день фактичного списання коштів курс збільшився – різниця між сумою блокування на рахунку в момент авторизації та сумою фактичного списання буде списана за рахунок всієї суми/частини суми додатково заблокованих 7% від суми операції, а решта (якщо така буде) стане доступною клієнту.

Більш детально щодо проведення операцій за кордоном або при розрахунку в мережі Інтернет на закордонних сайтах за посиланням https://www.ukrgasbank.com/private/card_and_current_accounts/currency_conv/.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
yarassss505 14 листопада 2022, 12:39
Ви відправили смс, що кошти були відправлені на рахунок, а сьогодні вже тиждень, а коштів немає.??
Укргазбанк
Відповідь банку
15 листопада 2022, 11:36
Доброго дня, Марино. Для з'ясування питання щодо відсутності зарахування повернутих коштів на Ваш рахунок, рекомендуємо звернутися до Вашого банку.
Проблема вирішена
Елена355 355 14 листопада 2022, 10:52
Депозит закончился 5.11.22. За неделю позвонила в отделение и заказала долары. После окончания депозита позвонили с отделения и сказали что долларов нет. Ждите, мы вас записали. Прошла неделя, на звонки не отвечают. Вот вам и государственный банк. Держитесь от него подальше.
Укргазбанк
Відповідь банку
16 листопада 2022, 12:50
Доброго дня, Олено. Наразі, Ваше питання вирішено по суті — грошові кошти Вами отримано.
Проблема вирішена
lemki 14 листопада 2022, 10:51
Відділення за адресою: Дніпро, пр-т Гагаріна, 102
В отделении отказывают в выдаче валюты в полном объеме по депозиту трехмесячному. Выдали 300 долларов, остальное предлагают получить в гривне или ждать пока кто-то придет сдавать валюту.
Банк не надежный в плане выплат)
Укргазбанк
Відповідь банку
17 листопада 2022, 9:39
Доброго дня. Для врегулювання Вашого питання з Вами було встановлено телефонний зв'язок та запрошено до відділення банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Alen22 12 листопада 2022, 0:24
Сотрудники отделения № 43, расположенного по адресу: г. Белая Церковь, ул. Театральная, 9; без моего ведома и согласия сделали меня клиентом УКРГАЗБАНК и даже оформили какой-то карточный продукт. Об этом я узнал через многое время спустя, абсолютно случайно, обратившись с целью размещения депозита в отделение этого же банка только в другом городе.
Проблема вирішена
venom1993 10 листопада 2022, 21:47
Маю картку «Домовичок до пари» на якій відкритий кредитний ліміт, зазвичай списання за користування кредитними коштами відбувається до 5 числа кожного місяця в суммі 3% від використанної суми.
Списання відсотків відбулось, а потім після того як прийшла заробітня плата на іншу картку УкрГазбанку відбулось ще одне списання для погашення заборгованності по овердрафту.
Питання в тому що коли відбулось зарахування заробітньої плати, я зайшов в додаток банку і виявилось що на зарплатній картці сумма зарахування і фактична сумма яка була на рахунку відрізнялися майже на 4 тисячі!
Такі випадки вже траплялися, але зазвичай кошти яких не вистачало на другий день з‘являлися на рахунку, а цей раз нічого…
Онлайн допомога в додатку нічого не допомогла
Укргазбанк
Відповідь банку
16 листопада 2022, 9:40
Доброго дня. Для врегулювання Вашого питання з Вами було встановлено телефонний зв'язок. Для отримання більш детальної інформації, рекомендуємо звернутися у чат-бот банку у TELEGRAM (@ecobank_bot) зі свого фінансового номеру телефону.
Проблема вирішена
Alen22 10 листопада 2022, 0:35
Відділення за адресою: Чернігів, пр-т Миру, 35
08.11.2022 року я звернувся до відділення № 463/24 АБ «УКРГАЗБАНК», розташованого за адресою: м. Чернігів, проспект Миру, 35, до менеджера по роботі з клієнтами фізособами Осипенко В. А. з метою розміщення депозитного вкладу безпосередньо в відділення банку. У спілкуванні з менеджером я зіткнувся з непрофесіоналізмом та некомпетентністю. По-перше, мені було відмовлено у переведенні на обслуговування з іншого відділення; по-друге, після розміщення депозиту мені було відмовлено у видачі виписки за депозитним рахунком (довелося звертатися до іншого працівника цього ж відділення для задоволення мого прохання); по-третє, не були зроблені вчасно скани моїх ідентифікаційних документів, а лише при повторному відвідуванні відділення; в четвертих, мені нав’язувалась непотрібна мені фінансова послуга (страховий поліс вартістю 125 грн.) і після відмови у його придбанні мені у відповідь було відмовлено у розміщенні депозиту безпосередньо у відділенні банку, у зв’язку з чим мені довелося розміщувати його онлайн, що не зовсім відповідав моїм інтересам.
Укргазбанк
Відповідь банку
11 листопада 2022, 16:45
Добрий день! Олеже, з порушеного питання в Банку зареєстровані від Вас звернення за вх. №С-2157 та С-2159. Наразі викладена Вами інформація аналізується. За результатами опрацювання Ви будете проінформовані на Вашу електронну адресу. Висловлюємо подяку за відгук.
Ikor 9 листопада 2022, 11:39
Мав жахливий досвід з цим банком!
При оплаті за реквізитами платежів IBAN — стягується шалена комісія, яка жодним чином ніде не вказується. Все дуже хитро зроблено, для того щоб обдерти Вас! Заповнюєш реквізити, вводиш суму і тобі пише кінцеву суму без жодних комісій, тебе зовсім не інформують!!! А після того як підтверджуєш платіж, другим списанням відбувається зняття невідомих прихованих якихось відсотків та комісій другим зняттям!!! Це просто жах, система заточена таким чином щоб ти думав, що комісій нема, а по факту з тебе здирають три шкури від 3−8%!!! Карл!!!
Платіж відмінити неможливо, комісію неможливо, відсутність інформування про відсоток обслуговування та приховування комісії.
Додаток просто примітивний як тетріс, ти навіть квитанцію не можеш отримати…
Закривав рахунок, для того щоб зняти 1,9грн потрібно заплатити комісію 5,10грн.
Самий корумпований, прихований та обдирливий банк.
Укргазбанк
Відповідь банку
10 листопада 2022, 12:39
Доброго дня, Ігорю.
Відображення комісії в мобільному додатку за операціями є однією із пріоритетних задач банку для реалізації — слідкуйте за оновленими версіями мобільного додатку.
Додатково зазначаємо, що актуальні тарифи, згідно яких проводиться обслуговування Вашого рахунку (тарифний план «ЕКО-кредитка»), розміщено у вільному доступі на офіційному сайті Банку https://www.ukrgasbank.com/private/card_and_current_accounts/cards/tariffs/.
Звертаємо Вашу увагу, що квитанцію можна відправити на електронну пошту, безпосередньо після проведення платежу.
Висловлюємо подяку за звернення та сподіваємося на подальшу плідну співпрацю.
dnszvzn 8 листопада 2022, 15:47
Хотел бы оставить положительный отзыв для Оксаны Антонюк (оператор контакт центра) потому что она действительно разобралась в моей проблеме и помогла решить ее. звонил несколько раз и все говорили, что не могут помочь никак, а она решила мой вопрос за две минуты разговора. спасибо
Укргазбанк
Відповідь банку
9 листопада 2022, 9:21
Доброго дня.
Щиро вдячні за позитивний відгук! Для здійснення додаткового аналізу описаної Вами ситуації щодо не вирішення Вашого питання з першого звернення, просимо надати (можна в особисті повідомлення) номер телефону, з якого було здійснено дзвінок до контакт-центру банку.
yarassss505 7 листопада 2022, 19:20
Здраствуйте, у меня возникла проблема, 30.09 были отправлена сумма 700 zl с банка Santander POLAND на банк UKRGASBANK JSB на адрес BOHDANA KHMELNNYTSKOGO STREET 16−22, з вязи с тем что валютный счёт не был открыт в банке деньги зависли на целый месяц, пообещали возврат денег на 04.11 Деньги на зад на щет с которого были отправлены не поступили.Дозвониться немогу.Помогите решить этот вопрос!
Укргазбанк
Відповідь банку
9 листопада 2022, 13:49
Доброго дня Марино!
07.11.2022 банком було повернуто переказ у сумі 582,30 злотих (за вирахуванням комісії банку у сумі 117,70 злотих із суми переказу) для подальшого повернення відправнику.
Відкрили сім'єю я і мій чоловік валютний депозит в USD. Термін закінчення депозиту 05.11.2022р. (субота). Завчасно 02.11.2022року зателефонувала до відділення м. Бровари бул.Незалежності 2 із заявою про відміну пролонгації депозиту та замовленням коштів для отримання депозиту. Працівник банку в телефонній розмові запевним мене, як клієнта, що пролонгація знята і кошти замовлені. 07.11.22 ми прийшли в банк щоб отримати кошти по депозиту на що працівник банку мені повідомив, що депозит був успішно пролонгований 05.11.2022р. На всі мої зауваження, що я телефонувала, замовляла і мене було завірено, що пролонгація знята відповідь одна — нічого не знаємо, звоніть на контакт- центр. На контакт- центрі відповідь також цікава: вони не знають чому була не знята пролонгація, розбирайтесь із відділенням, депозит пролонгований, нічого не можемо вдіяти. Кругова порука. На мої зауваження, що я відмовилась пролонгувати депозит, що мені вкрай необхідні дані кошти, і що дані кошти були замовлені в касі банку, тільки здвигання плечима і ніякої відповіді а також шляху вирішення ситуації. Така сама проблема і з депозитом мого чоловіка. Тобто нашу сім'ю в один і той же день банк 2 рази шляхом свідомого обману чи халатності позбавив двох депозитів. Прошу розглянути керівництвом банку дану ситуацію і вирішити питання щодо відміни пролонгації наших депозитів.
Укргазбанк
Відповідь банку
9 листопада 2022, 9:29
Доброго дня, Ларисо.
Вами розміщено у банку депозит з можливістю автопролонгації (автоматичного продовження строку зберігання коштів). Продовження строку зберігання коштів відбувається автоматично у випадку не витребування вкладником свого депозиту шляхом подання заяви про витребування депозиту, наданої до відділення Банку у письмовому вигляді або за телефоном контакт-центру 0-800-309-00-0 до дня закінчення строку зберігання коштів та за умови, якщо на момент закінчення строку зберігання коштів в банку діє відповідний вид депозиту з можливістю автоматичного продовження строку зберігання коштів (пп. 4.4.3 Правил https://www.ukrgasbank.com/upload/file/pravil_obsl_130622.pdf).
Оскільки Вами не було здійснені вищезазначені дії, продовження строку зберігання коштів відбулося автоматично.
Враховуючи, що можливість дострокового повернення депозиту не передбачена Вашим договором, продовжуючи його строк дії банк діє в рамках договірних відносин.

Курс валют в Укргазбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.800 42.150
EUR 43.550 44.100
PLN 9.500 10.500
Всі курси банку

Курс валют в Укргазбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.800 42.150
EUR 43.550 44.100
PLN 9.500 10.500
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Укргазбанк 💰 / Відгуки про Укргазбанку 📝