×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Таскомбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.7 | 45.15 |
USD | 41 | 41.4 |
Всі курси банку |
Скорость работы менеджеров могла быть лучше
Для того, щоб здійснити аналіз ситуації, яка виникла при Вашому зверненні у відділення Банку – надайте, будь ласка, повністю Ваше ПІБ та номер телефону в особисті повідомлення.
Написати коментар
*** среди сотрудников банка
Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Запевняємо, що команда ТАСКОМБАНКу прикладає максимум зусиль для якісного обслуговування Клієнтів.
Для того, щоб перевірити надану Вами інформацію надайте, будь ласка, повністю Ваше ПІБ, ІПН та номер Вашого мобільного телефону, в особисті повідомлення.
Коментарі (1)
Неуважение к своим клиентам
Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Запевняємо, що команда ТАСКОМБАНКу прикладає максимум зусиль для якісного обслуговування Клієнтів.
Повідомляємо, що наразі Банк не продовжив термін дії карт, але враховуючи, що Ви знаходитесь в м. Чернігів, в якому тимчасово не працює відділення ТАСКОМБАНКу – спробуємо Вам допомогти.
Для вирішення питання надайте, будь ласка, повністю Ваше ПІБ, ІПН та номер карти в форматі перші 6 цифр та останні 4, в особисті повідомлення.
Написати коментар
Два разных счета за распределение газа по адрессу?
У банка проблема с интернет банкингом? Или что происходит?
Інформуємо, що наразі не спостерігається проблем в оплаті комунальних послуг через інтернет-банкінг TAS2U.
Для того, щоб перевірити надану Вами інформацію та при необхідності виправити — надайте, будь ласка, повністю Ваше ПІБ та номер телефону в особисті повідомлення.
Додатково прохання надати скріншот, з відображенням вказаної Вами інформації, з особистого кабінету.
Коментарі (4)
Навязывают страховку в безапелляционной форме
Ваше звернення прийнято до роботи відповідним підрозділом Банку. Коли Ваше питання буде розглянуто — Вас додатково проінформуємо.
Написати коментар
Невидача коштів
По суті, скільки таких ще клієнтів, і скільки співробітники цього банку вже встигли на цьому заробити? І я вимагаю розслідувати цю ситуацію, та надати мені відповідь.
Інформуємо, що заяву на оскарження транзакції приймає Банк, картою якого Ви користувались.
Після чого направляє запит до ТАСКОМБАНКу.
Якщо ви не погоджуєтеся з наданою відповіддю – рекомендуємо звернутись для повторного оскарження до Банку-емітента, з карти якого відбулось списання.
Коментарі (1)
Полтара часа «обслуживания» с нулевым результатом!
Денег на руках нет (они до сих пор в кассе банка), депозитного договора тоже нет. Полтара часа «обслуживания» с нулевым результатом! И проблема до сих пор не решена.
Інформуємо, що Ваше питання було вирішено.
Уточніть, будь ласка, чи залишились у Вас питання по яких необхідна консультація?
Написати коментар
Один из самых странных банков.
Три года не пользовался услугами банка, настроив регулярное погашение лизинговых платежей в другом банке. Однако совсем обойтись без Таскомбанка было невозможно: пришлось получать карточку в их банке (как активизировали сам счёт, и ее в отдельности — отдельная песня, из-за тупости филиала на пр-те Шевченко, пришлось лишний день провести в Харькове, делая все заново в центральном филиале, и только через месяц одесские работники филиала на Вильямса (на Шевченко больше не обращался по понятным причинам), поняли, что без минимального пополнения карты в 10грн она не активизируется, хотя пользоваться я не и не собирался — и не пользовался к слову). Лизинг погашен, срок действия карты к счастью завершился. Перевести куда угодно оставшиеся гривны на счету, которыми все эти годы никто не воспользовался- НЕВОЗМОЖНО. Нужно переться в отделение — и открывать там новую карту. Снова с приключениями, с первым платежом — и ради оставшихся копеек? Ну бред же. Не собираюсь больше иметь дела с этим банком, и друзьям не рекомендую. Абсолютно некомпетентные сотрудники. Любой вопрос сложнее шаблонной задачи — все, приплыли.
Зато как срок действия карточки закончился — спамить начали регулярно, устал блокировать, минимум 7−8 номеров и десяток почтовых адресов в черном списке оказались, пока иссяк этот поток спама.
Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження під час обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Запевняємо, що команда ТАСКОМБАНКу докладає максимум зусиль для якісного обслуговування Клієнтів.
Повідомляємо, що закрити картковий рахунок можливо у відділенні Банку.
Ознайомитись з актуальним переліком працюючих відділень та графіком їх роботи можливо за посиланням https://tascombank.ua/branch
Якщо на рахунку є власні кошти, Ви можете отримати їх в касі Банку.
Додатково зазначений контактний номер телефону було передано до відповідного підрозділу Банку з метою виключення можливості направлення текстових повідомлень або здійснення дзвінків в подальшому.
Коментарі (1)
Глюки в роботі застосунку
Випустив в застосунку віртуальні картки по тарифу Платівка в доларах США та євро для зарахування на них валютних депозитів. Одразу після випуску вимкнув через застосунок послугу СМС-інформування, оскільки вона платна. Сьогодні на картку зарахувались кошти в доларах, після чого списались $0.55 з рахунку за вимкнену мною послугу. Оператор колл-центру повідомила що я нібито нічого не вимикав. При цьому перевірили статус послуги картки в євро. В застосунку нібито все вимкнене, а оператор мені розказує що я нічого не вимикав, вимкнула у себе.
Оператор відмовилася реєструвати заявку на повернення коштів, оскільки, на її думку, я нічого не вимикав. Тепер для зняття депозиту не вистачає 5 центів.
Для того, щоб перевірити інформацію надайте, будь ласка, повністю Ваше ПІБ, ІПН та номер Вашого мобільного телефону.
Коментарі (2)
Банк не показує імені користувача карти,що допомагає шахраям ховатися
Інформуємо, що вказана карта отримувача не належить ТАСКОМБАНКу.
Банк-отримувача може бути вказаний ТАСКОМБАНК у випадку, якщо карта належить банку, який працює на ліцензії ТАСКОМБАНКу.
Для уточнення інформації рекомендуємо звернутись до Izibank.
Контакти IziBank:
• 0800 605 005.
• +38 044 224 67 27 (для дзвінків з-за кордону);
• Telegram [@izibank_bot].
Рекомендуємо Вам обов’язково написати заяву до правоохоронних органів, так як розгляд питання щодо встановлення факту шахрайства знаходиться саме у компетенції даного органу.
Написати коментар
как стать клиентом банка ?
На следующий день входящий звонок из банка и говорят, мол ждем когда вы станете клиентом банка. Я говорю — так мне же отказали в отделении, мол нельзя кредитную карту мне. Ответили — ну это же дебетно-кредитная карта, можно же как и дебетную карту выпускать. Посоветовали еще раз через приложение оформить.
В общем я ничего не понял. В принципе, все просто — я не стал, клиентом банка. Почти как в Европейском союзе Захочешь открыть счет в банке, нельзя. Почему? А вот нельзя.
И еще. Я легко получил карту izi банка и постоянно пользуюсь. И картсчет числится в ТАС. Как-то это тоже не понятно. Получается что я имею счет в банке, но клиентом банка быть не могу. Почти как парадокс брадобрея Бертрана Рассела.
Для того, щоб перевірити дану інформацію вкажіть, будь ласка, повністю Ваше ПIБ, ІПН, номер мобільного телефону.
Написати коментар
Незрозумілі правила банку при видачы валюти з депозиту Ізібанку
Інформуємо, що валюта для видачі може бути в обмеженій кількості. Відповідно спрогнозувати наявність валюти немає можливості.
Додатково звертаємо Вашу увагу, що рекомендовано здійснювати замовлення коштів за 3 робочі дні до звернення у відділення банку.
Коментарі (1)
Неприятный кэшбек
И вот сегодня обнаружила, что банк забрал этот начисленный кэшбек, просто списав его автоматически с моего бонусного счёта «в никуда».
При этом ни при оформлении карты менеджером отделения не были озвучены правила пользования кэшбеком, ни в договоре и прочих бумажках, что она выдала (15 листов), кстати, не подписанных с её стороны и без печати банка, не было ничего указано про кэшбек и его использование.
Да и в мобильном приложении в разделе «кэшбек» тоже нет никаких правил в списании кэшбека.
И на сайте банка я тоже не нашла, на каком основании у меня забрали накопленный кэшбек с карты «Very card».
Звертаємо Вашу увагу, що о 18:00 кожного першого дня першого місяця кварталу (січень, квітень, липень, жовтень) Банк списує суму всіх Бонусів, що були Вам нараховані на Бонусний рахунок за період дії Програми, але не були виплачені через ІБ «TAS2U».
З офіційними умовами Програми «Заощаджуй на покупках з ТАСКОМБАНК» у Вас є можливість ознайомитись на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тобі» — «Картки» — обираєте пакет послуг, а якому оформлена Ваша карта — «Документи» (пункт 18).
Також зауважимо, що Банк 03.04 нагадував усім Клієнтам про необхідність виплати бонусів.
Написати коментар
Кассир подсовывает доллары старого образца при наличии новых
При получении долларового депозита, кассир выдала половину суммы, купюрами старого образца.
Я попросил заменить купюры на новые, они были в наличии (кассир это не отрицала). Кассир отказалась, со словами: «Это ваши проблемы».
Вопрос к представителям банка, это действительно проблема, выдать новыми, если они есть в наличии?
Викладену Вами інформацію було направлено на підрозділ банку, який відповідає за якість обслуговування Клієнтів у відділеннях ТАСКОМБАНКу для аналізу ситуації, що виникла.
За результатами перевірених даних повідомляємо, що видача коштів в касі Банку здійснюється купюрами, які знаходяться в обігу і відповідають усім нормам.
Інформацію про наявність купюр певного номіналу або ж року введення в експлуатацію касир не має права розголошувати відповідно до вимог чинного законодавства.
Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження під час обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Запевняємо, що команда ТАСКОМБАНКу прикладає максимум зусиль для якісного обслуговування Клієнтів.
Коментарі (3)
Відмова у видачі готівкової валюти після закінчення депозиту
При замовленні валюти повідомляють: «що валюта в банку відсутня і не надходить і не можуть допомогти».
Схоже, що у банку відбувається підготовка до виведення його з ринку.
Інформуємо, що для Вас замовлені кошти в валюті для видачі, на 10.04.2023 року.
Для отримання коштів по депозитному вкладу, Вам необхідно звернутись в Центральне Дніпровське відділення, що знаходиться за адресою вул. Чернишевського, буд. 15.
Каса працює з 9:00 до 17.30 годин.
Коментарі (6)
Мій досвід із ТАС
Перед закінченням строку мені передзвонили та дуже привітно і чемно запросили га відділення. Саме відділення в Дніпрі, на пр. Ярвницького.
Супер команда та їх супер керівник. Не сумніваюсь в їх професіоналізмі, та можу рекомендувати друзям. Так тримати!
Дякуємо Вам за позитивний відгук!
Ми цінуємо думку кожного Клієнта та будемо продовжувати робити все можливе для якісного обслуговування Клієнтів Банку.
Коментарі (1)
Некомпетентність лператорів.
Звертаємо увагу, що СпортБанк працює на ліцензії ТАСКОМБАНКу, але обслуговування в рамках проекту СпортБанк надає окрема служба підтримки – безпосередньо лінія підтримки СпортБанку.
Рекомендуємо звернутись безпосередньо до служби підтримки СпортБанку для детальної консультації.
Коментарі (1)
Помощь
Вкажіть, будь ласка, номер телефону на який отримуєте смс-повідомлення та дзвінки, в особисті повідомлення.
Коментарі (3)
Сбой! Программа лояльности 10,11 марта
Было бы не плохо, чтобы банк решил проблему системно, а не рассматривал каждый запрос индивидуально.
Дійсно, тимчасово спостерігається некоректне нарахування бонусів за здійснені операції картою.
Спеціалісти Банку займаються вирішенням питання — найближчим часом воно буде врегульовано.
Приносимо вибачення за тимчасові незручності.
Написати коментар
Ужасный банк в современной обвертке
Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в Банку.
Запевняємо, що працівники Банку дотримуються найвищих стандартів якості обслуговування Клієнтів, відповідно до внутрішніх документів Банку та загальноприйнятих стандартів етики та поведінки.
Приносимо вибачення за завдані незручності.
Будемо докладати максимум зусиль для покращення роботи вказаного відділення та Банку в цілому.
Написати коментар