Неадекватна оцінка ризиків при зміні кредитного ліміту до шалених 3000 грн.)))
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Таскомбанку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49.1 | 49.45 |
| USD | 42.05 | 42.35 |
| Всі курси банку | ||
В УБКІ після цього кредитний рейтинг значно піднявся до 564 балів з 700
УБКІ це характеризує так:
'Дуже високий
Дуже високий показник рейтингу свідчить про бездоганну кредитну репутацію позичальника, та дозволяє розраховувати на найкращі умови кредитування у будь-якого кредитора.
Середнє значення кредитного рейтингу в Україні — 411.
Рейтинг вище, ніж у 91% українців."
Ну власне після того, як я сам знизив собі ліміт, декілька днів банк телефонував (точніше це був робот від банку) де говорилось, як через додаток можна підвищити собі кредитний ліміт.
І от сьогодні знадобилось мені по цій картці підвищити ліміт до 3000 грн., Карл, до такої шаленої суми!
І приходить від банку відповідь, що мені відмовлено…
Тож я прийшов до висновку, що у банка, щось не те з бізнес-процесом оцінки ризиків при погодженні кредитного ліміту. Напевно вони сприйняли різку зміну кредитних лімітів, як негативний сигнал, в той час як насправді негативних змін, які можуть впливати на моє платоспроможність не відбулось (а ще і такої шаленої суми))).
Короче, це не додає плюсів банку, але для себе жирну галочку навпроти банку я поставив ;)
P. S. І на додачу, ще один несподіваний неприємний момент: у них є окремі тарифи на переказ з картки загалом і в їх дотатку, і якщо просто на переказах нульовий тариф, то в дотатку це скількись коштує (чи може навпаки, вже не пам’ятаю, як вони пояснювали), але при здійсненні операції додаток показує, що комісії нема, а фактично вона знімається. Влітку підтримка казала, що працюють над цією проблемою, але не впевнений, що вирішили, мені здалося, що це банком було зроблено спеціально, так би мовити не баг, а фіча.
Щодо комісії при переказах — у разі, якщо при оформленні операції в застосунку було вказано, що комісія відсутня, але вона була списана, перепрошуємо за цю ситуацію. Відомо, що в окремих випадках вона може не відображатися через технічні обмеження — дійсно, цей процес наразі на етапі вдосконалення.
Якщо виникають питання щодо конкретної транзакції чи заявки — звертайтесь до контакт-центру:
📞 0 800 503 580 або 044 393 25 90.