Антиклієнтоорієнтований банк
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 3
- +
- 0
- Недорого Отзывы
- 5 листопада 2024, 11:47
- #
Вроде нигде удаленно нельзя закрыть, кроме котобанка
- +
- 0
- Matrasszvir
- 6 листопада 2024, 13:35
- #
В Приваті закривав, в Райфі дистанційно теж
- +
- 0
- natashaGra
- 5 листопада 2024, 12:08
- #
В глобусе вроде можно
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Таскомбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.5 | 44.1 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Всі курси банку |
Нема. Дзвоню через 2−3 години, бо ліміту немає. Обіцяють два три дні😆
Я за вихідні вирішила всі совї фінансові питання в іншому банку, але вони прокинулись в понеділок, і пишуть що ліміт всиновлено. Мені вже не треба, але заходжу в додаток, а ліміту то нема🤷
Дзвоню — знову те ж саме, яущо нема ліміту — значить вам не погодили.
Пишу в чат, кріплю скрін, де пишуть, що ліміт встановили. Обіцяють розібратись. Проходить ще пів дня і я вирішую не морочити собі голову і закрити карту, і тут починається найцікавіше😆 закрити в чаті не можна, треба дзвонити на гарячу лінію. Дзвоню. Закрити, кажуть, не можна по телефону, якщо карта існує менше року😆 йдіть до відділення.
Але я принципово прийду і будете ви бідні.
Дякуємо за ваш відгук. Ми дуже шкодуємо, що ви мали негативний досвід з нашим банком. Ваші зауваження важливі для нас, і ми прагнемо постійно вдосконалювати наші послуги.
Дійсно якщо вашу карту було відкрито менше року тому, з технічних причин не має можливості закрити рахунок дистанційно та потрібно звертатись до відділення банку.
Нам прикро, що ви зіткнулися з тимчасовими проблемами з відображенням балансу. Це була технічна несправність, яку ми вже усунули, про що Вас було проінформовано, і зараз все має працювати без проблем.
Ваша підтримка дуже важлива для нас і мотивує працювати ще краще. Також, звертаємо Вашу увагу, у разі повторення помилки – прохання
звернутись до служби підтримки за тел.:0 800 503 580 (безкоштовно на території України),
в банківський чат (https://tascombank.ua/) або на info@tascombank.com.ua