Розчарування
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Таскомбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.5 | 44.1 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Всі курси банку |
Зателефонувавши до банку, оператор повідомив, що через якісь P2P платежі картка вийшла з пільгового періоду. На моє запитання, які саме платежі та де я можу побачити цю інформацію у додатку, оператор не зміг дати чіткої відповіді, посилаючись на технічні проблеми. Мені порадили дзвонити і дізнаватися самостійно, хоча в додатку все показує, що грейс-період діє.
Я розчарований такою недбалістю та відсутністю прозорості у роботі банку. Вважаю, що подібні технічні проблеми та відсутність доступу до важливої інформації є неприпустимими. Планую негайно припинити користування послугами цього банку і не рекомендую його іншим.
Інформуємо, що пільговий період діє виключно на витратні операції за карткою. Не розповсюджується на операцію зняття готівки в АТМ/касі, Р2Р перекази та СЕП платежі (платежі по реквізитам). При здійсненні даних операцій за рахунок кредитних коштів, — нараховується комісія 4,9% та річний відсоток 54,8% річних з моменту здійснення даної операції.
Оскільки в додатку TAS2U відображається лише сума операцій за попередній місяць, на які розповсюджується дія пільгового періоду, та не враховується сума операцій, на які не діє пільговий період, проте які слід внести, щоб залишитись в пільговому періоді, відповідно до умов Вашої кредитної картки — внесеної суми дійсно могло не вистачити для погашення кредитної заборгованості.
Інформуємо, що Таскомбанк постійно працює над впровадженням нових функцій та можливостей і наші спеціалісти вже працюють над даним функціоналом.
Нам прикро, що Ви не отримали очікуваний рівень сервісу та у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Ми будемо докладати максимум зусиль для покращення роботи банку.