Інформація на сайті ТАС24 Бізнес щодо віддаленого відкриття рахунку для ФОП без походу у відділення не відповідає дійсності
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 1
- +
- +15
- natashaGra
- 16 серпня 2024, 17:49
- #
Почитайте отзывы ниже, возможно к лучшему, что так случилось. Для физ лиц на редкость неорганизованный и неклиентоориентированный банк
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Зайшов на сайт, заповнив опитувальник, підвантажив скани необхідних документів, після чого з’явилось сповіщення, що рахунок відкрито, найблидчим часом спеціаліст зв’яжеться для активації рахунку. Протягом троьох днів зі мною ніхто так і не зв’язався. Після чого вирішив сам сходити у відділення для прискорення процесу.
У відділенні сказали, що зараз нічого онлайн вони не відкривають, а потрібно лише особисто звертатись у відділення. Не зрозуміло тоді, навіщо вводити в оману і писати на сайті абсолютно протилежну інформацію.
Далі виявилось, що моя попередня реєстрація, зроблена на сайті видає помилку і вони не можуть її активувати. Для декативації поданої раніше через сайт заявки знадобився день.
На наступний день знову пішов у відділення, щоб вже відкрити рахунок безпосередньо у відділенні. В процесі реєтрації заявки система не змогла надіслати мені код підтвердження на мобільний, що є обов’язковою процедурою при реєстрації. Звернення співпробітниці у всі внутріші банківські сервісні чати нічого не дали.
Хоча співробітниці відділення робили все можливе, щоб допомогти у вирішенні проблеми, проте, після години проведеної у відділенні, мені повідомили, що не зможуть відкрити рахунок, оскільки окрім СМС-верифікації, іншого способу (дзвінок від банку на номер телефону, Вайбер) в них немає.
Нажаль, на цьому моя співпраця з банком завершилась, так і не розпочавшись.
Розуміємо Ваше незадоволення, при цьому зазначаємо, що дійсно, наразі в банку призупинена можливість дистанційного відкриття рахунків для фізичних осіб підприємців.
Найближчим часом будуть внесені зміни на сайті Таскомбанку.
Звертаємо Вашу увагу, що протягом робочого дня у відділенні банку можуть виникати ситуації, які потребують технічної перерви.
Запевняємо Вас, що під час технічних проблем наші спеціалісти роблять все можливе для максимально швидкого відновлення роботи програми та надання якісного обслуговування.
Нам прикро, що Ви не отримали очікуваний рівень сервісу, приносимо вибачення за спричинені незручності.
Будемо докладати максимум зусиль для покращення роботи банку.