Не банк , а жалюгідна подоба
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 2
Не вводіть людей в оману !!! В якому місці ви вирішили мое питання ??
Наголошую, рахунок блокнули без будь якого повідомлення , мені самому довелось дізнаватись що трапилось. Запит який прийнятий на розгляд не просунув питання ані трохи. Сказали що потрібно звернутись до банку і все. Я перед цим звертався в підтримку і казав що не маю можливості звернутись до відділення. Сказали писати на пошту. І що ?? А з пошти я чекав 4 дні такої самої відповіді . Ви або клієнтів за д*білів тримаете , або абсолютно некомпетентні . Оберіть що вам більше підходить. Висновок , відносини за банком на рівні господаря і раба. Бо ви не маєте жодної можливості вирішити ваше питання при певних обставинах і нікого це не хвилює . Банк використовує вас і ваші кошти , зловживає положенням . Подумайте 10 разів перш ніж відкривати тут рахунок …
- +
- 0
- Валерка Котовский
- 16 вересня 2024, 10:53
- #
У себя в блоге я расписал как составить иск на банк через электронный суд, пользуйтесь у банка нет прав блокировать средства без порушення закону пвк\фт, а это нужно доказать, а они ничего не делают) обычная олигарховская схема которую скоро присекут через суды)
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Таскомбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.5 | 44.1 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Всі курси банку |
— Сервісу 0
— Регламенту ніякого немає
Блокнули рахунок без жодного повідомлення і без жодних запитів до мене. Чистої води маніпулятивний підхід до клієнта. Я сам повинен здогадуватись що робити, писати, дзвонити, бо виглядало блокування як проста помилка при вході в додаток, ніякої додаткової інформації. Жива підтримка не сприяє у вирішенні питання, потрібно або йти у відділення, що є неможливим у моему випадку, або писати на електронну пошту. Відповіді на лист немає вже 4 дні, більше того немає взагалі ніякої реакції. Підтримка каже очікуйте, завтра, після завтра, рік або два. Не раджу цю контору, ви для них ніхто.
Розуміємо Ваше незадоволення, при цьому зазначаємо, що відповідно до договору про комплексне банківське обслуговування фізичних осіб, пункт 4.4.6 Банк має право обмежити право Клієнта розпоряджатися грошовими коштами, які знаходяться на його рахунку(ах), до моменту надання клієнтом необхідних документів/інформації для належної перевірки.
Звертаємо увагу, що Ваш запит надійшов на електронну адресу банку та прийнятий на розгляд.
Коли Ваше питання буде розглянуто — Вас буде проінформовано.