заморозили кошти
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Таскомбанку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49.1 | 49.45 |
| USD | 42.05 | 42.35 |
| Всі курси банку | ||
так склалось що я з початку лютого живу лише на кредитні кошти і постійно беру\гашу\беру\гашу. у мене дуже великий оборот по карті, але власних коштів фактично немає.
таскомбанк заблокував мені мої кошти котрі були на кредитну оплату і єдине рішення це пояснити джерело цих коштів. усі довідки про кредити у мене є, але приїхати на відділення у мене немає модливості, тому що я живу в місті де немає банку і працюю кожен день з ранку до ночі, аби з цього виплутатись.
попросила закрити рахунок, так потрібно лише їхати на відділення, переказати кошти на свій іниший рахунок не дають також. виходу немає. так ще до цього, картку заблокувала, взяла кредит і атм була приєднана карта з таскомбанку і вони надійшли на карту КОТРА ЗАБЛОКОВАНА. як це узагалі можливо.
будь ласка, вирішить моє питання, тому що я кожен день на великих нервах і зараз час — мій основний ресурс, тому що я кожен день лише живу на величезні відсотки.
Інформуємо, що відповідно до договору про комплексне банківське обслуговування фізичних осіб, пункт 4.4.6 — Банк має право обмежити право Клієнта розпоряджатися грошовими коштами, які знаходяться на його рахунку(ах), до моменту надання клієнтом необхідних документів/інформації для належної перевірки та/або актуалізації даних згідно з чинним законодавством з питань фінансового моніторингу, у разі якщо Клієнт у встановлені строки або на вимогу банку не надав документи/інформацію, з подальшим поновленням надання банківських послуг після усунення підстав щодо обмеження розпоряджатися грошовими коштами.
Звертаємо увагу, що Ваше звернення надійшло на електронну адресу банку та було передано в роботу відповідному підрозділу.
Коли Ваше питання буде розглянуто — Вас додатково проінформуємо.