Мінфін - Курси валют України

Встановити

заморозили кошти

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
maria1977 18 липня 2024, 2:45
Відділення за адресою: Луцьк, пр-т Волі, 17
користуюсь банком два місяці, спочатку користувалась спортбанком через який не було ніколи проблем. таскомбанк ніби нормальний банк, хоча при переказі дуже величезні відсотки і я не знаю стільки я витратила за цей період, але точно більше десятка тисяч.
так склалось що я з початку лютого живу лише на кредитні кошти і постійно беру\гашу\беру\гашу. у мене дуже великий оборот по карті, але власних коштів фактично немає.
таскомбанк заблокував мені мої кошти котрі були на кредитну оплату і єдине рішення це пояснити джерело цих коштів. усі довідки про кредити у мене є, але приїхати на відділення у мене немає модливості, тому що я живу в місті де немає банку і працюю кожен день з ранку до ночі, аби з цього виплутатись.

попросила закрити рахунок, так потрібно лише їхати на відділення, переказати кошти на свій іниший рахунок не дають також. виходу немає. так ще до цього, картку заблокувала, взяла кредит і атм була приєднана карта з таскомбанку і вони надійшли на карту КОТРА ЗАБЛОКОВАНА. як це узагалі можливо.

будь ласка, вирішить моє питання, тому що я кожен день на великих нервах і зараз час — мій основний ресурс, тому що я кожен день лише живу на величезні відсотки.
Таскомбанк
Відповідь банку
19 липня 2024, 14:20
Добрий день.

Інформуємо, що відповідно до договору про комплексне банківське обслуговування фізичних осіб, пункт 4.4.6 — Банк має право обмежити право Клієнта розпоряджатися грошовими коштами, які знаходяться на його рахунку(ах), до моменту надання клієнтом необхідних документів/інформації для належної перевірки та/або актуалізації даних згідно з чинним законодавством з питань фінансового моніторингу, у разі якщо Клієнт у встановлені строки або на вимогу банку не надав документи/інформацію, з подальшим поновленням надання банківських послуг після усунення підстав щодо обмеження розпоряджатися грошовими коштами.

Звертаємо увагу, що Ваше звернення надійшло на електронну адресу банку та було передано в роботу відповідному підрозділу.
Коли Ваше питання буде розглянуто — Вас додатково проінформуємо.

Коментарі - 5

+
0
maria1977
maria1977
18 липня 2024, 16:23
#
Можна почути відповідь від банку? зазвичай тут кожен день у той самий день відповідє
+
0
maria1977
maria1977
19 липня 2024, 8:42
#
Ну, дайте відповідь, прошу. у мене лише час до сьогодні
+
0
maria1977
maria1977
19 липня 2024, 8:43
#
Я не хочу користуватись більше банком, я хочу забрати свої кошти і закрити кредит, аби не платити відсотки. кожен день очіуквання для мене це тисяча грн
+
0
natashaGra
natashaGra
22 липня 2024, 16:27
#
Для вас день это расход денег , для банка прибыль. И ещё тут писал сам банк, что если будет разрыв отношений по инициативе банка могут со всех ваших средств взять комиссию. Если не удастся решить проблему — консультируйтесь с юристом
+
0
maria1977
maria1977
23 липня 2024, 4:59
#
Я читала про 20 відсотків. банки ведуть себе так ніби в країні немає війни і гірше ніж країна проти якої ми боремось.
якби ви брали 0 грн за комісії і перекази, я б погодилась на ці 20 відсотків.
але я оплатила більше десятка тисяч за кожен переказ чи оплату з картки. це нахальство, при тому що я перейшла з спортбанку і умови повинні бути такими ж
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися