Мінфін - Курси валют України

Встановити

Востановление доступа к приложению

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
valeria574 30 червня 2024, 1:03
Мое приложение было заблокировано, так как неправильно ввела пароль. Для восстановление доступа нужно звонить на горячую линию. На протяжение двух недель, разные периоды времени (даже ночью), не могу дозвониться в поддержку, операторы заняты ожидайте на линии. В телеграм-поддержке мне не могут никак помочь, пишут стандартные отписки. Банк полностью игнорирует клиентов.
Таскомбанк
Відповідь банку
1 липня 2024, 10:08
Добрий день!

Повідомляємо, що відновити доступ в інтернет-банкінг TAS2U у Вас є можливість виключно, зателефонувавши до контакт-центру.

Зателефонувати до контакт-центру банку є можливість наступним чином:
— 0 800 503 580 (безкоштовно на території України);
— 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора зв’язку);
— Через бізнес-чат ТАСКОМБАНКу у Viber, натиснувши на «слухавку» або в сервісі дзвінків Viber набрати номер *7178 (за допомогою клавіатури viber).

Дійсно, можливо при Вашому зверненні не було вільних операторів, що пов’язано з підвищеним навантаженням.
Приносимо вибачення за завдані незручності.
Ви можете звернутись повторно в будь-який зручний час, ми працюємо цілодобово.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися