Дуже дивна поведінка служби підтримки Таскомбанку у проблемній ситуації
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 2
- +
- 0
- AlejandroV
- 30 травня 2024, 9:13
- #
Достатньо дивно — адміністрація Мінфіну не підтвердила мій відгук. Тобто описана реальна ситуація. Надані усі дані клієнта банку — моєї рідної доньки, яка не зареєстрована на мінфіні і яка втрапила в описану ситуацію, втім відгук не підтверджено. Сміх та й годі. Бо виходить, що по суті відгука модератор Мінфіну або нічого не зрозумів, або навіть його не читав
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Дійсно, відбувся технічний збій при створенні замовлення.
Звертаємо увагу, що зі сторони служби підтримки банку було здійснено дзвінок до Вас з метою інформування щодо розгляду запиту, але не було встановлено зв'язок.
Найближчим часом повторно з Вами зв’яжемось.