Неможливо віддалено закрити картки після переходу з sportbank до ТАСКОМБАНКУ
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 8
Мда уж даже в райфе и то можно онлайн через чат закрыть счета. Если на них 0 то банк сам закроет их спустя 1 или 3 года, главное смотрите чтоб не было абонплаты за обслуживание в минус или за смс
- +
- 0
- Недорого Отзывы
- 17 квітня 2024, 14:02
- #
Только перешел и сразу 1звезда?Или звезда это спорт банку?
1. Я не переходив за власним бажанням (спортбанк закрили, клієнтів перевели таскомбанк
2. Картку спортбанку відкривав електронним шляхом, верифікуючись через Дію
3. Читайте відгук
2. Картку спортбанку відкривав електронним шляхом, верифікуючись через Дію
3. Читайте відгук
- +
- 0
- Недорого Отзывы
- 17 квітня 2024, 15:44
- #
Не знал что спорт банк это таксобанк. Но отзыв выглядит так: Закрылся один банк и перешёл в левый банк. И хочешь чтобы левый банк закрыл счёт в закрытом банке. Как я понял спорт это продукт таксобанка (как моно и приват24)
Банк відповів що «Дійсно, тимчасово закрити картковий рахунок дистанційно не має можливості.» та «Додатково рекомендуємо для закриття рахунку звернутись до Контакт-центру банку через деякий час повторно, орієнтовно з наступного тижня.» і відмітив, що проблема вирішена
Моє розуміння вирішеної проблеми, враховуючи що я вже витратив час на хамську підтримку (тупо ігнорувати >30 хв, після яких я закрив чат я вважаю хамством):
а) Відправити мені заяву на закриття рахунків, отримати підписану мною через КЕП заяву та опрацювати коли «з'явиться можливість»
б) Банально запропонувати відвідати відділення з записом до спеціаліста на якийсь конкретний час, якщо з електронним документообігом та визнанням електронних документів взагалі біда (було б цілком прийнятно для першої інтеракції, не тепер). Я не відвідував жодних відділень для відкриття тих карток і не збираюсь брати відгул, щоб простояти в черзі щоб їх закрити.
а) Відправити мені заяву на закриття рахунків, отримати підписану мною через КЕП заяву та опрацювати коли «з'явиться можливість»
б) Банально запропонувати відвідати відділення з записом до спеціаліста на якийсь конкретний час, якщо з електронним документообігом та визнанням електронних документів взагалі біда (було б цілком прийнятно для першої інтеракції, не тепер). Я не відвідував жодних відділень для відкриття тих карток і не збираюсь брати відгул, щоб простояти в черзі щоб їх закрити.
- +
- +15
- natashaGra
- 30 квітня 2024, 18:41
- #
Этой истории с дистанционным закрытием счета не один месяц. У меня такая ситуация была в феврале , кое-как удалось закрыть счёт. То ли они так клиентов удерживают, то ли специалистов нет, чтоб это сделать в приложении. В любом случае очень неудобно
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Таскомбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.5 | 44.1 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Всі курси банку |
Звернувся до служби підтримки ТАСКОМБАНКУ з проханням віддалено закрити непотрібні картки, щоб не витрачати час на похід у відділення. Пояснив, що рахунки нульові і картки не використовуються. Однак представник банку проігнорував ці деталі і просто повідомив, що закрити картки віддалено неможливо. Наполягав на особистому візиті до відділення, не запропонувавши жодного альтернативного рішення.
Навіть після уточнення, що рахунки нульові, і повторного прохання закрити їх без відвідування відділення, не отримав належної відповіді та допомоги. Представник продовжував ігнорувати мої повідомлення.
Мені відомо, що зазвичай в цьому банку клієнтам відправляють зразок форми-заяви, який просять роздрукувати, заповнити та відправити назад для закриття карток. Тому мені абсолютно незрозуміло, чому в моєму випадку співробітник навіть не запропонував такої можливості і я став якимось винятком.
Розчарований низьким рівнем клієнтського сервісу та небажанням йти назустріч у елементарному питанні після переходу до нового банку.
Нам прикро, що Ви не отримали очікуваний рівень сервісу та у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Дійсно, тимчасово закрити картковий рахунок дистанційно не має можливості.
Спеціалісти Банку займаються вирішенням питання — найближчим часом воно буде врегульовано.
Додатково рекомендуємо для закриття рахунку звернутись до Контакт-центру банку через деякий час повторно, орієнтовно з наступного тижня.
Приносимо вибачення за тимчасові незручності.