Глюки в роботі застосунку
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 2
- +
- 0
- Богдан Зінченко
- 27 квітня 2023, 2:05
- #
Надав необхідні дані в особистому повідомленню банку
- +
- 0
- Богдан Зінченко
- 14 травня 2023, 21:36
- #
- Корисний коментар
Банк після детального вивчення обставин повернув комісію на рахунок. Дякую за роботу!
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Випустив в застосунку віртуальні картки по тарифу Платівка в доларах США та євро для зарахування на них валютних депозитів. Одразу після випуску вимкнув через застосунок послугу СМС-інформування, оскільки вона платна. Сьогодні на картку зарахувались кошти в доларах, після чого списались $0.55 з рахунку за вимкнену мною послугу. Оператор колл-центру повідомила що я нібито нічого не вимикав. При цьому перевірили статус послуги картки в євро. В застосунку нібито все вимкнене, а оператор мені розказує що я нічого не вимикав, вимкнула у себе.
Оператор відмовилася реєструвати заявку на повернення коштів, оскільки, на її думку, я нічого не вимикав. Тепер для зняття депозиту не вистачає 5 центів.
Для того, щоб перевірити інформацію надайте, будь ласка, повністю Ваше ПІБ, ІПН та номер Вашого мобільного телефону.