Мінфін - Курси валют України

Встановити

Гірше вже немає куди

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
ukrmegaleon 12 вересня 2022, 18:06
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Д. Яворницького, 105
12.09.2022 р. закінчився мій депозит у цьому банку, пішов знімати, і на тобі виявляється з картки в касі зняти кошти неможливо, треба йти до операціоніста, що б він надав касовий ордер, а у операціоніста черга, як завжди в цьому відділенні. Добре все зробив, отримав кошти, посварився з заступником начальника відділення, яка зовсім некометентна у вирішенні питань, а також не слідкує за обслуговуванням фізичних осіб у відділенні. Створили чергу до операціоніста із 7 чоловік, дехто взагалі приходив бачив чергу і покидав відділення, так як це не робота відділення, а знущання. Взагалі то заступник начальника повинна була сісти і почати обслуговування клієнтів, а не сидіти на морозі і робити вигляд, що все добре. Поки сиділи в черзі, у операціоніста обслуговувалась літня людина, яку операціоніст заставила дзвонити на гарячу лінію, і у присутності всх 7 чоловік на гучному зв*язку всі чули його конфеденційні дані, а саме ПІП, число місяць рік народження, 4 останні цифри картки, кодове слово, серію та номер паспорту. Я просто підійшов до заступниці начальника і зробив зауваження, що до конфеденційності даних 3-х осіб, при цьому заступник начаьника відділення взагалі не сприймає ніяк інформацію, постійно щось вигадує, говорить про якісь регламенти, таку нісенітницю починає нести, як її взагалі допустили до такої посади?.. Вибачте це дія ваших працівників, це ваш працівник сказав телефонувати на гарячу лінія, вона бачила, що сидить дідусь який на милицях прийшов у відділення, і це в кометенції ваших працівників вирішувати такі питання, а не перекладати свою відповідальність на гарячу лінію. Гаряча лінія — це дистанційне керування і доступ до даних. Людина прйшла за послугою у відділення, і вона повинна у відділенні отримати послугу. Обслуговування у відділенні виключно російською мовою, на моє запитання чом всі працівники розмовляють російською мовою, отримав приголомшеву відповідь — у нас так. І це мені відповіла заступник началька відділення Щербак Б.І. Доречі один з співробітників хотіла допомогти у вирішенні питання, але начальник відділення сказала їй робити свою роботу, і не зважати на фізичних осіб і чергу, яка утворилась у відділенні банку. Я обслуговувався у різних банках, але гіршого відношення до клієнтів має тільки ще банк Альянс, вони мабудь співпрацюють один з одним по компетентності і клієнтоорієнтовності. Я не рекомендую відділення 77 в м. Дніпрі, там працюють некомпетентні співробітники, які не знають, що таке клієнтоорієнтованість, вічливість, конфединційнсть, натомість вони знають що таке сидіти з відмороженим обличчям, гратись у телефоні, і створювати величезні черги та не виконувати статтю 30 Закону про мову.
Таскомбанк
Відповідь банку
16 вересня 2022, 15:38
Доброго дня.

Ваше звернення було передано до підрозділу, що відповідає за якість обслуговування Клієнтів у відділеннях Банку.

Якщо сума видачі з рахунку перевищує 50 000 грн. — необхідно зробити видатковий документ у менеджера відділення Банку, касир має право видати суму до 50 000 грн.

Звертаємо увагу, що обслуговування Клієнтів здійснюється в порядку черги у відділенні Банку.

Під час Вашого звернення у відділення Банку, до менеджера була черга. Після того, як менеджер звільнився, Вам була надана консультація по Вашому питанню.

Інформуємо, що працівники Банку дотримуються найвищих стандартів якості обслуговування Клієнтів, відповідно до внутрішніх документів Банку та загальноприйнятих стандартів етики та поведінки.

Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження під час обслуговування в ТАСКОМБАНКу.

Запевняємо, що команда ТАСКОМБАНКу прикладає максимум зусиль для якісного обслуговування Клієнтів.

Коментарі - 1

+
0
ukrmegaleon
ukrmegaleon
21 грудня 2022, 21:41
#
Хочу додати, що проблема не вирішена, і вона в цьому недобанку ніколи не вирішується. Я є клієнтом, А Банку, Райффайзен банку Аваль і є з чим порівнювати. Це не банк, а просто жах. Так мені телефонували з кол центру з вибаченнями, але причому тут кол центр? В мене претензія була до співробітників конкретного відділення, а не до працівників кол центру. Я не рекомендую цей банк, тим паче, що на ринку є більш клієнтоорієнтовані банки з більш лояльним відношенням, класними додатками, миттєвими переказами, а також з приємними співробітниками, які зацікавлені, що б клієнт повернувся до банку і був задоволений. Читаючи коментарі про ТАСКомбанк в мене відчуття, що ніхто нічого не робить, відчув на власному досвіді. Прості відписки банку, ні про що.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися