Мінфін - Курси валют України

Встановити

СКОТСКОЕ ОТНОШЕНИЕ ТАСКОМБАНКА, ОТДЕЛЕНИЯ № 55 К СВОИМ КЛИЕНТАМ !!!

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
vklad 14 серпня 2021, 12:03
Відділення за адресою: Херсон, вул. Суворова, 22
Херсонское отделение № 55 (начальник отделения Алексеева А.А.) по моему депозиту (договор № ДВ-TAS2U/331469), который нужно быдо возвращать после срока окончания, было замечено СКОТСКОЕ ОТНОШЕНИЕ к своим клиентам как и со строны начальника отделения (открывала мне договор), так и со стороны неадекватного кассира (женщина в очках, правая касса).Начальница еще приписала СМС банкинг к депо договору, который там совершенно не нужен был, и что самое интересное, услуга вообще не была оказана,) Депо возвращал банк ТЯЖЕЛО (несмотря на моии заранее предупреждения), деньги выписали, но в кассе их НЕ ОКАЗАЛОСЬ!!! Выдали всего часть (сказали, что отдали другому клиенту), Из этой части купюры СКВ были надорваны, одна была с большим подозрением на фальшивую (проверял ее в другом банке) с оторванным уголком. Через неделю пришел опять (начальница обещала НАСОБИРАТЬ где-то!) за остальной частью, кассир, тот же неадекватный человек собрала самую срань из возможных и не ликвидных купюр и втулила мне. Купюры все меченные, заляпанные краской, ветхие и грязные в жирных пятнах. Фальшивую купюру евро, выданную ею раньше ОТКАЗАЛАСЬ принимать НАОТРЕЗ. Сделал фото купюр и квитанции от банка. Беспредел к клиентам вкладчикам от начальства отделения и кассира Таскомбанка полный! НЕ РЕКОМЕНДУЮ этот Банк. Потеряете только нервы, время и ДЕНЬГИ. Все УЖАСНО!
Таскомбанк
Відповідь банку
17 серпня 2021, 20:21
Доброго дня!

Викладену Вами інформацію було направлено на підрозділ банку, який відповідає за якість обслуговування Клієнтів у відділеннях ТАСКОМБАНКу для аналізу ситуації, що виникла.

За результатами перевірених даних повідомляємо, що, дійсно, в день Вашого звернення в касі Банку не вистачило коштів у валюті для видачі повної суми по депозитному вкладу.
Додатково рекомендуємо замовляти кошти для виплати за 3 (три) робочі дні до закінчення строку залучення вкладу, звернувшись до Контакт-центру Банку.

Звертаємо увагу, що 10.08.2021 року Херсонське відділення було підкріплено валютою про що Вас було повідомлено співробітником відділення та запрошено для отримання коштів.
Запевняємо Вас, що касир Банку не може видати Клієнту фальшиві купюри, кошти з каси видаються цілі та непошкоджені.

Інформуємо, що касири при здійсненні операції валютообміну діють відповідно до внутрішніх правил Банку та рекомендацій НБУ і мають право відмовити в прийняті купюр на власний розсуд та враховуючи результати перевірки коштів на технічних пристроях.

Повідомляємо, що відповідно до умов пакету послуг «Платівка» (пункт 5.1.) надання інформації по рахунку засобами GSM-банкінгу / PUSH-повідомленнями, за 30 днів, становить 10 грн.
При відсутності оплати, послуга не надається, після надходження коштів на картковий рахунок, послуга буде підключена автоматично.

Ознайомитись з тарифами у Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тобі» — «Картки» — «Обираєте необхідний пакет послуг» — «Тарифи».

Звертаємо увагу, що оформлюючи договір у Вас є можливість ознайомитись з його умовами та тарифами карткового рахунку.

Адже, підписуючи договір Ви берете на себе зобов’язання виконувати його умови.
Відповідно до типової форми Заяви-договору про приєднання до Публічної пропозиції АТ «ТАСКОМБАНК» на укладання Договору про комплексне банківське обслуговування фізичних осіб:

Пункт 17. Зобов’язуюсь самостійно відслідковувати та знайомитись зі змінами та доповненнями до умов Договору, у тому числі до Тарифів, оприлюднених Банком на сайті Банку за наступним посиланням https://tascombank.ua та на інформаційних стендах у приміщеннях відділень регіональної мережі Банку.

Приносимо вибачення за завдані незручності.
Будемо докладати максимум зусиль для покращення роботи Банку.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Таскомбанк 💰 / Відгуки про Таскомбанку 📝 / СКОТСКОЕ ОТНОШЕНИЕ ТАСКОМБАНКА, ОТДЕЛЕНИЯ № 55 К СВОИМ КЛИЕНТАМ !!!