Не рекондую використовувати цей банк, а якщо закриваєте рахунок — будьте обережні
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Таскомбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.7 | 44.1 |
USD | 41.15 | 41.7 |
Всі курси банку |
Як фізична особа підприємець і просто фізична особа.
Через незручний веб додаток і кращі умови в іншому банку — вирішив закрити всі свої рахунки в Таскомбанку.
Подзвонив на гарячу лінію банку і повідомив що я маю бажання закрити всі свої рахунки в цьому банку і зважаючи на ситуацію з Covid19 хотів би це зробити віддалено, якщо потрібно то з використанням електронного кваліфікованого цифрового підпису. На що отримав відповідь що рахунок ФОП я можу закрити використовуючи веб портал https://24b.tascombank.ua/, проте для того щоб закрити рахунки фізичної особи мені потрібно підійти на відділення і власноруч написати заяву і поставити підпис.
Мої зауваження на рахунок того що згідно закону України «Про електронно-цифровий підпис» — електронний цифровий підпис за правовим статусом прирівнюється до власноручного підпису (печатки) — на оператора не подіяли, тож стали вирішувати як краще це все зробити.
Оскільки бажання ходити у відділення декілька раз у мене не було, і я мав заплановану зустріч у центрі то я перепитав у оператора чи можу я закрити ВСІ свої рахунки у зручному для себе відділенні а не за тим де я закріплений. На що я отримав позитивну відповідь і невдовзі мені прийшла SMS що я записаний на 03.12.2020 11:00, пл Галицька, 14.
Прийшовши у вказаний день я написав заяву на закриття рахунку фізичної особи і був неприємно здивований тим що рахунки ФОП вони не можуть закрити і я маю це зробити самостійно використовуючи портал https://24b.tascombank.ua/.
Не ставши сперечатись я перепитав як саме це зробити коректно і перепитав що робити якщо в мене на рахунку залишились кошти. Мень описали як зробити це в Меню порталу і сказали що за поточний місяць плата за користування в мене вже знята і на рахунку в мене має бути по нулях. Я перепитав чи залишити мені плату за наступний місяць — на що мені відповіли що якщо нових надходжень на рахунок не буде — то плата не стягнеться і їх лишати не потрібно.
Прийшовши до дому і розрахувавши комісію я перевів залишок коштів на свій рахунок в іншому банку і переконався що на рахунках в таскомбанк в мене по нулям. Пройшовся по меню і сформував заявки на закриття всіх своїх рахунків (гривневий, доларовий), заявки сформувались без помилок — не все ок подумав я, нарешті розібрався.
Сьогодні, 4 лютого 2021 отримую дзвінок з Таскомбанку де мені повідомляють що в мене є борг на особовому рахунку на що я кажу що вони помилились і такого не може бути так як я закрив всі свої рахунки ще в 2020-му році і прошу їх розібратись з ситуацією.
Через деякий час мені перетелефонували і повідомили що помилки не має — я не залишив на рахунку 75 гривень які менаджер відділення мені сказав не залишати і тепер я не можу закрити рахунок поки їх не сплачу.
Мораль в ції історії така:
1) Банк не зручний — ти не можеш закрити рахунок віддалено за допомогою цифрового підпису (не впевнений наскільки це взагалі законно)
2) Я успішно сформував заявки на закриття рахунку і не було ні якої помилки, не було і не має жодного повідомленння/інформування про неуспішне закриття ні на порталі ні тобі SMS ні повідомлення.
Дівчинка з якою ми розмовляли по телефону говорить що я мав зайти на портал і переконатись що рахунки закриті.
Я успішно (як я думав) закрив рахунки, як я можу зайти на портал самообслуговування якщо вже не має що обслуговувати (доступ до порталу також має бути закритий якщо я закрив всі рахунки — це ж ніби логічно).
Висновок — поганий софт, вся відповідальність тільки на клієнті.
3) Немає бажання змінюватись (в кращу сторону).
На моє прохання повідомити IT відділ про вказані недоліки — я отримав відмову (чи в них немає повноважень/чи бюрократія/чи банальна лінь — мені не відомо що саме причина).
Був посланий дзвонити на гарячу лінію. Саме посланий — тому що розказувати це все ще раз, описувати які повідомлення я не отримав, за яких причин — клієнт (який думав що вже не клієнт) не має ні бажання, ні сил.
Викладену Вами інформацію було направлено на підрозділ банку, який відповідає за якість обслуговування Клієнтів у відділеннях ТАСКОМБАНКу для аналізу ситуації, що виникла.
Коли Ваше питання буде розглянуто — Вас додатково проінформуємо в особисті повідомлення.