Мінфін - Курси валют України

Встановити

Це просто хамство і жах

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Melnychuk 3 серпня 2020, 20:36
Відділення за адресою: Луцьк, пр-т Волі, 17
Два тижні тому на мобільний телефон банк прислав смс, що в мене і моєї мами ( а їй майже 70 років) закінчується термін дії депозитних карток, і потрібно перезамовити перевипуск нових. Вроді б то нічого складного, але це потрібно було за словами працівників зробити особисто у відділенні ( а це в період карантину), або через персональний кабінет (це точно зробить бабуся в 70 років). Ну якось з горем напополам ми ті картки позамовляли, хоча в інших банках таких вимог не виставляють, і фахівці самі організовують роботу, що було краще клієнтам. Але це не стосується працівників, мабуть, тільки Таскомбанку. Саме головне розпочалося сьогодні, коли я взяв паспорти свій і мами, відпросився з роботи і поїхав отримувати нові злощасні картки. Маючи на руках старі картки і паспорти я попросився до керуючої відділенням ( величати її Олена і вона керуюча відділенням в м. Луцьку, проспект Волі,17). Добавлю, що ми є клієнтами даного відділення років 10-15, а можливо і більше і наш менеджер і мабуть більшість працівників знають мене особисто. На моє прохання вона відмовила, мотивуючи, що і я сам, і моя мама ( а це в період карантину) повинні особисто отримувати картки в касі банку, На питання, а чому вони автоматично не продовжили термін дії на період карантину, як інформував про це НБУ вона відповіла що це її не стосується. Словом ні прохання ні вмовляння не допомогли і закінчилося це великим скандалом. Вона мені пригрозила навіть визвати поліцію, якщо я за піду — це таке відношення до клієнтів. Можливо вона забула, як потрібно спілкуватися з клієнтами згідно корпоративного стилю і за що їй платять зарплату. Я вже трошки старша людина, але піддавати загрозі своїх рідних заради вибаганок когось я не буду. Звичайно, я пообіцяв, що як тільки буде можливо, я заберу всі депозити — і слова свого я дотримаюся. Хочеться вірити, що дана ситуація — це не питання цілого банку, а лише окремих її працівників, на мою думку, лишніх для банку працівників. Сподіваюся до цього не дійде і працівники виправляться. Правда?
Таскомбанк
Відповідь банку
4 серпня 2020, 19:11
Доброго дня.

Дякуємо за Ваше звернення.

Інформуємо, що отримати карту може виключно її власник, звернувшись в касу ТАСКОМБАНКу, маючи при собі паспорт.

Звертаємо Вашу увагу, що ТАСКОМБАНК не буде продовжувати термін дії карт на період карантину.

Додатково викладену Вами інформацію було направлено на підрозділ банку, який відповідає за якісне обслуговування Клієнтів у відділеннях ТАСКОМБАНКу.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися