Терминал
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 11
И что? Зачем вы спрашивали ФИО и номер телефона? Чтобы теперь и здесь не отвечать? Уже неделя прошла. Где деньги?
- +
- 0
- Ответ банка
- TAScombank
- 24 травня 2020, 18:13
- #
Доброго дня.
Інформуємо, що запитувані дані необхідні для перевірки інформації на якому етапі знаходиться вирішення Вашого питання.
Інформуємо, що запитувані дані необхідні для перевірки інформації на якому етапі знаходиться вирішення Вашого питання.
Так 21 мая я же написал вам ФИО и номер телефона в личные сообщения. Сегодня 25 мая и вы не пишите и не звоните чтобы сказать на каком этапе находится решение вопроса. Вот только что ещё раз в личку написал вам ФИО и номер телефона.
- +
- 0
- Ответ банка
- TAScombank
- 25 травня 2020, 18:17
- #
Доброго дня.
Надана інформація передана до відповідального підрозділу для перевірки.
Після отримання відповіді - Вас додатково проінформуємо.
Надана інформація передана до відповідального підрозділу для перевірки.
Після отримання відповіді - Вас додатково проінформуємо.
Прошло 11 дней с момента первого звонка в «банк» о проблеме. Вы отказываетесь возвращать деньги?
- +
- 0
- Ответ банка
- TAScombank
- 27 травня 2020, 12:24
- #
Доброго дня!
Ваше звернення знаходиться в роботі у відповідального підрозділу Банку. Коли Ваше питання буде вирішено - Вас додатково проінформуємо.
Ваше звернення знаходиться в роботі у відповідального підрозділу Банку. Коли Ваше питання буде вирішено - Вас додатково проінформуємо.
Сколько на это нужно времени?
- +
- 0
- Ответ банка
- TAScombank
- 29 травня 2020, 14:43
- #
Доброго дня!
Звернення розглядається до 30 днів.
Звернення розглядається до 30 днів.
- +
- 0
- Ответ банка
- TAScombank
- 3 червня 2020, 10:57
- #
Доброго дня!
Коли Ваше питання буде вирішено - Вас додатково проінформуємо.
Коли Ваше питання буде вирішено - Вас додатково проінформуємо.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Таскомбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.5 | 43.95 |
USD | 41.7 | 42.25 |
Всі курси банку |
Для перевірки Вашого питання надайте, будь ласка, повністю Ваше ПІП та номер мобільного телефону.