Пропал платёж через TAS2U, при пополнении депозита.
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 2
В банк-донор (А-банк) була подана заявка №421513, 17,01,2020 о спорной транзакции. После обработки получил ответ: проблема не обнаружена, обращайтесь в ТАСкомбанк. Исходя из слов Таскомбанка, подал 24,01,2020 в А-банк повторную заявку №426869. Ответ: на данный момент в работе. Сколько ещё будет этот «футбол» (уже тянется 13 дней)??
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Таскомбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.48 | 43.9 |
USD | 41.65 | 42.2 |
Всі курси банку |
А-Банк списал деньги и ОНИ СНЯТЫ С БЛОКА. Была подана заявка о поиске денег, которая ничего не обнаружила.
Получается, проблема в Таскомбанке, в приложении TAS2U.
Подавала заявку — 1994191, но никаких результатов она не принесла.
Інформуємо, що Вам необхідно звернутися із заявою про спірну транзакцію в банк — емітент карти. Банк — емітент в свою чергу надсилає запит на наш банк, підтверджуючи цим факт списання коштів, і в двосторонньому режимі між банками відбувається розбір спірної транзакції.