Банк не дотримується своїх цінностей :(
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 4
Какие там ценности в Таскомбанке, они элементарное не могут обеспечить, выдать клиенту валюту со счёта в Славянском отделении , это отделение наверно прокаженное раз в него валюту не доставляют из головного банка, а купить у других банков в регионе они или не умеют или не хотят. Ни в одном банке в Славянске нет такого маразма все выдают валюту после предзаказа, кроме Таскомбанке.
- +
- 0
- Maksym Solomko
- 23 січня 2020, 7:13
- #
Шановний представник банку, запрошену інформацію надав через приватне повідомлення. Дякую за увагу.
- +
- 0
- Maksym Solomko
- 27 січня 2020, 11:06
- #
- Корисний коментар
Дякую ресурсу «Минфин» за чудову можливість мати зв'язок із банком. Проблему з нарахування кешбеку за акцією «ТАСКОМБАНК повертає 100 гривень за платежі та перекази!» швидше вирішили ніж мої звернення через контакт-центр.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Таскомбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 45.2 | 45.55 |
USD | 41.25 | 41.8 |
Всі курси банку |
Платіжну карту «Weekend Card» оформили 7 грудня 2018 року некоректно (нібито через технічний збій), через це я не міг установити свій PIN-код на картці, коли була така можливість. Для вирішення питання мені пропонувати приїхати у столицю з Краматорська… Після вирішення питання дізнався, що немає можливості встановити PIN-код через банкомати інших українських банків О_о Це про «динаміку».
Зробив дві оплати власними коштами 29 червня 2019 року в інтернет-магазині (загальна сума ~3к грн). Але в магазині товару не виявилося та в той же день мені зробили повернення (refaund). Кошти розблокували тільки 1 вересня… Прикро, але представники банку не могли надати чіткої відповіді (кожен оператор щось додавав своє). Це про «розвиток».
У листопаді 2019 року дізнався про акцію «ТАСКОМБАНК повертає 100 гривень за платежі та перекази!», вирішив прийняти в неї участь. Представник на форумі finance.ua розповів про деталі акції (якщо є платіжна картка «Велика 5» аба #PudraCard, то в акції неможна прийняти), які були відсутні на сайті банку й брошурі в відділенні. Навіть заступник директора відділення не знав про ці тонкощі. Виконав умови — отриманої винагороди (кешбек 100 грн) не отримав. Десь у грудні два рази звертався до контакт-центру й обіцяли зв'язатися, уже як місяць пройшов. Це я про «чесність», «відкритість» і «довгострокові відносини».
Щодо цінності «сучасні технології», то онлайн-підтримка на сайті допомагає тільки по загальним питанням, мобільний застосунок немає виписки за рахунком і замовити її дистанційно не вийде. Можливості застосунки дуже обмежені в порівнянні до застосунків ПриватБанку, monobank.
Для більш детального аналізу Вашого питання вкажіть, будь ласка, Ваші контактні дані — ПІП та номер телефону.
Дякуємо!