Обслуговування клієнтів знизилося до рівня «УЖАСНО»
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 1
Київ, інше зазначено у моєму листі (дивиться на початку листа).
Сподіваюсь за адресою знайдете своє відділення.
В цій ситуації не лише співробітник винен, а і сам банк.
Також наперед зазначу, що на прохання вашого співробітника дату отримання зазначив 13.02.2019 замість дійсної дати 19.09.2019, тобто вчора.
Сподіваюсь за адресою знайдете своє відділення.
В цій ситуації не лише співробітник винен, а і сам банк.
Також наперед зазначу, що на прохання вашого співробітника дату отримання зазначив 13.02.2019 замість дійсної дати 19.09.2019, тобто вчора.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Таскомбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.6 | 44.05 |
USD | 41.15 | 41.7 |
Всі курси банку |
Довідку не надали, але зобов'язали сперва заплатити за довідку.
Заплатив, але з'ясувалося, що мою заяву знайти їм не вдалося.
Прийшлось написати другу заяву.
Обіцяли позвонят коли довідка буде готова.
Не звонили більше 3-х тижнів.
Зателефонував до відділення сам, але жодний із телефонів зазначений на сайті декілька днів ніхто не брав.
Прийшлось дзвонити до центрального відділення банку, туда теж довго дозвонится не міг.
Записали мій телефон, пообіцяли що з відділення мені перезвонят.
Перезвонили, довго не могли надати що із моєю довідкою.
Пообіцяли наступного дня такі вона буде і коли буде мені перезвонят.
Чекав, чекав не дочекався, поїхав сам і нарешті через півтора месяца отримав таку чекану і дорогу довідку.
Я так розумію, що у банка якийсь проблеми, раніше було все на хорошему рахунку.
Буду мабуть закінчувати співпрацювати з цім банком.
Приносимо вибачення за незручності, що склалися.
Уточніть, будь ласка, до якого відділення Банку Ви зверталися?
Буде проведена робота зі співробітниками відділення.
Сподіваємося, що подібних ситуацій не повторюватиметься в майбутньому, та якість обслуговування Клієнтів буде покращено.
Дякуємо Вам за відгук.