Ніколи не зв'язуйтесь з «TASKOMBANK»
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 5
СМС можно отключить, ничего сложного нет.
Что значит не возвращают депозит? Поподробней можно разъяснить.
Что значит не возвращают депозит? Поподробней можно разъяснить.
Вказана мною інформація — ПОВНІСТЮ ВІДПОВІДАЄ дійсності. Про рекет і «кидки» цього банку пишу не тільки я, а й маса інших обурених клієнтів. Ще раз — адреса відділення TASKOMBANK: м.Одеса, вул.Грецька, 14. Відділення № 25. Керівник — невідомий, інформація схована. Висновок — всіх треба розігнати, а TASKOMBANK (C.Тігіпка) — ПОЗБАВИТИ БАНКІВСЬКОЇ ЛІЦЕНЗІЇ. Буду звертатися до НБУ та до Комітету Верховної Ради України з питань банківської діяльності. Мій № тлф.(093) 556-11-22. Сергій.
19АLEX62 Лично Вы и те кто Вас нанял писать коментарии в защиту банка еще больше отпугиваите или отваживаете как хотите людей.После Ваших ценичных и брехливых коментариев в сторону банка смотреть стремно нетошто деньги нести туда. Особенно Ваши /шутки/ которые читают люди не глупее чем Вы, должны прочитать Ваши работодатели, и после отправить в отставку. ШО ВЫ ПИШИТЕ!!!
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Приклад: м.Одеса, вул.Грецька,14. Відділення № 25.
• Депозити не повертають (тягнуть «резину»), «надо писать заявление, а мы рассмотрим».
• Не видають гроші як банк-агент по ФГВФО («Євробанк») — знову «надо писать заявление, через неделю, через 2»…
• Примушують силою укладати депозит на гроші, які призначені ФГВФО для виплати по «Євробанку». («Иначе вообще ничего не получите»).
• Списують щомісячно з рахунків клієнтів (без їх відома) гроші за якісь міфічні SMS (про які ніхто не просив) — 120 грн.
• Чекати прийому треба по 2-3 год. (На весь банк — рівно одна та, що приймає, і 1 касир (а може і взагалі не бути).
• В касі (якщо діждешся) треба стояти не менше 1/2 год., щоб одержати свої гроші.
• Одним словом — У.Ж.А.С. и К.О.Ш.М.А.Р.!
• Ніколи не зв'язуйтесь з «TASKOMBANK», тікайте від нього, як від ЧУМИ, бо ніколи не побачите своїх грошей!
Указанная Вами информация не соответствует реальной работе ТАСКОБМАНКа.
• Заявление на досрочное расторжение вклада действительно необходимо подавать за 3 банковских дня до желаемой даты возвращения средств, что предусмотрено Договором о комплексном обслуживании физических лиц (п. 2.15.). Для получения средств в день завершения действия договора вклада писать заявление не нужно;
• Временные трудности с выплатами по неплатежеспособным банкам наблюдались в первые дни выплат, что было обусловлено повышенным ажиотажем. На данный момент ситуация стабилизирована;
• Стоимость услуги СМС-информирования составляет 10 грн. в месяц. 120 грн., о которых Вы упомянули, это, скорее всего, стоимость бесконтактной карты, оформление которой невозможно без подписания соответствующего договора;
Для более детального изучения Вашего обращения, уточните, пожалуйста, Ваши контактные данные, а также адрес отделения, в которое Вы обращались, нам в личных сообщениях. Мы проверим информацию.