×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
- Nata131
- 3 серпня 2023, 13:03
- Наталья
Здравствуйте! Нахожусь на временно окуп территории.Оформила 2 депозита в прошлом году.Подскажите как отключить автопролонгацию депозита? Отсутствует украинская мобильная связь.Есть вайбер моего финансового номера с помощью вайбера открывала свои депозиты.Можно ли в таком особом случае связаться с банком и подтвердить свою личность? Можно же как то решить проблему? Пробовала скайп, Не получается так же.
Відповідь банку
3 серпня 2023, 14:07
Добрий день.ТАСКОМБАНК намагається підтримати кожного Клієнта, тому в інтернет-банкінг TAS2U постійно додаються нові функції та можливості. Водночас дійсно, ще не всі заплановані функції наразі реалізовано.Інформуємо, що після закінчення терміну дії депозитного вкладу кошти будуть виплачені на картковий рахунок за умови, що по депозиту немає автопролонгації.У разі, якщо по договору передбачена автопролонгація – договір буде продовжено на той же термін, під відсоткову ставку, яка буде діяти на дату пролонгації депозиту.Ви можете перевірити інформацію: — самостійно в TAS2U в розділі «Депозити» — графа «Автопролонгація депозиту», якщо ідентифікований користувач.Звертаємо увагу, що змінити ознаку лонгації можливо за допомогою коду підтвердження ОТП –пароль, що при ініціюванні операції відправляється виключно на Ваш фінансовий номер мобільного телефону в вигляді смс-повідомлення. Ми розуміємо, що наразі Ви не можете отримати код підтвердження в вигляді смс-повідомлення.Відправка OTP – паролей в месенджер в Банку не реалізована.Для уточнення даної інформації рекомендуємо звернутись до Банку пізніше.
Следить за новыми комментариями
Коментарі - 1
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися