×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Следить за новыми комментариями
Коментарі - 5
Хочу подякувати команді Мінфіна за оперативне сприяння в отриманні (на протязі 3 годин) листа-відповіді на мої заяви до АТ ТАСКЛМБАНК .
В листі повідомляється, а саме:
«Шановний Миколо Миколайовичу!
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО „ТАСКОМБАНК“, надалі - „Банк“, висловлює Вам свою повагу та у відповідь на Ваші звернення повідомляє про наступне.
Щодо порушеного Вами питання інформуємо, що станом на дату надання відповіді відновлення доступу до особистого кабінету системи дистанційного банківського обслуговування TAS2U можливе лише у випадку коли фінансовий номер телефону
обслуговується українськими операторами зв’язку. Також зазначаємо, що переказ коштів
через Контакт-центр Банку можливий лише між рахунками, відкритими у Банку на ім'я
одного Клієнта.
Наразі Банком розглядаються можливі шляхи врегулювання зазначеного питання.
У випадку виникнення питань щодо обслуговування у Банку Ви завжди маєте можливість звертатися за тел.: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора).
З повагою
Директор Контакт-центру
АТ „ТАСКОМБАНК“
Микола ЖЕЛЕВСЬКИЙ
(виконавець Ісайченкова Анна 044−3932590)».
Одразу видно, що відповідь готувалась поспіхом.
1.Лист-відповідь уповноваженою особою (Директор Контакт-центру
АТ «ТАСКОМБАНК» пан
М.ЖЕЛЕВСЬКИЙ) не підписаний.
2.Другий файл, який надійшов на пошту взагалі не відкрився, про що я повідомив виконавця листа.
(Цей тип файлу не підтримується) Незрозуміло, що в ньому.
Далі в наступному коментарі
3.В листі-відповіді відсутнє посилання на те, що мої звернення взагалі були зареєстровані канцелярією установи.
4.Жодного натяку на Закон та нормативно-правові акти, які б обмежили мої права в онлайн-управлінні моїми коштами під час воєнного стану та пандемії.
5.Штучно створена проблема IT-підрозділом АТ «ТАСКОМБАНК» взагалі не розглядалась. Шляхи врегулювання зазначеного питання будуть шукатись лише наразі, тобто зараз, на данной момент, а не коли від надходження звернення минуло 34дні. Незрозуміло як довго ці шляхи будуть шукатись та розглядатись?
6.Цинічна ввічливість повідомляє- «у випадку виникнення питань щодо обслуговування у Банку Ви завжди маєте можливість звертатися за телефонами українських операторів зв’язку»,
знаючи, що на окупованих територіях вони не працюють.
7.Своїми діями (бездіяльністю) уповноважені посадові особи банку наносять мені моральну та матеріальну шкоду починаючи з 28.10.2022р.
Прошу представника АТ «ТАСКОМБАНК» — уповноважену особу з розгляду питань на сайті «Мінфін» довести інформацію до керівництва АТ «ТАСКОМБАНК», надати на них відповідь та повідомити коли будуть повернуті мені кошти для придбання ліків та погашення боргів. Питання життя людини та її здоров’я.
Відповідь прошу не затримувати.
День не добрий, а дуже поганий для сервісів АТ «ТАСКОМБАНК», створених для спілкування зі своїми клієнтами. Своєю відповіддю ви цю службу намагаєтесь остаточно поховати?
IT-підрозділом АТ «ТАСКОМБАНК» штучно створена технічна перешкода з упраління власними коштами в додатку TAS2U.
34дні розглядали моє звернення пани Дубєй В.В., Желевський М., пані Ісайченкова А. та листом повідомили, що «наразі розглядаються шляхи врегулювання зазначеного питання.»
10 днів ви вивчали моє питання та два коментарі-додатки до нього. Вам доведені факти порушення законодавства України, посадових зловживань уповноваженими особами банку, їх службової бездіяльності.
Під час воєнного стану в АТ «ТАСКОМБАНК» створені реальні умови та схеми для злочинних дій з привласнення коштів клієнтів банку, які знаходяться на тимчасово окупаваній території та за відсутності мобільного зв’язку.
Грубо порушені права і свободи людини, своїми діями ви знущаєтесь з інваліда 2 групи з дитинства.
Ваша відповідь — взагалі не відповідає по-суті на мої питання та вимоги. Це лише ваші бажання виправдати незграбний IT-сервіс.
Питання до банку залишились:
1. Коли штучно створена проблема IT-підрозділом АТ «ТАСКОМБАНК» щодо доступу мене до TAS2U буде усунута?
2. Коли мені будуть повернуті мої кошти для придбання ліків та буде надада можливість погасити життєві борги?
Наразі стоїть питання життя людини та її здоров’я.
(продовження в наступному коментарі).
3. У відповіді прошу надати посилання на статті Законів України та нормативно-правових актів, які обмежують мої права в онлайн-управлінні моїми коштами під час воєнного стану та пандемії.
4. Кому з керівників банку Ви особисто доповіли про проблему створену банком, яка не вирішується тривалий час?
З відповіддю прошу не зволікати, враховуючи, що питання Ви вже вивчали.
- +
- 0
- Ответ банка
- TAScombank
- 28 листопада 2022, 13:47
- #
Добрий день.
Розуміємо Ваше незадоволення, намагаємось зробити все можливе для того, щоб допомогти вирішити Ваше питання.
Повідомляємо, що запит знаходиться в роботі відповідного підрозділу Банку, його вирішення може зайняти більше часу. Зі сторони Банку розглядаються можливі шляхи врегулювання зазначеного Вами питання.
Сподіваємось на Ваше взаєморозуміння.
Розуміємо Ваше незадоволення, намагаємось зробити все можливе для того, щоб допомогти вирішити Ваше питання.
Повідомляємо, що запит знаходиться в роботі відповідного підрозділу Банку, його вирішення може зайняти більше часу. Зі сторони Банку розглядаються можливі шляхи врегулювання зазначеного Вами питання.
Сподіваємось на Ваше взаєморозуміння.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Таскомбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.95 | 44.33 |
USD | 41.7 | 42.25 |
Всі курси банку |
Зі своєї пенсії відкрив депозит в ТАСКОМБАНКу. У мене смартфона нема. Фахівець банку зробила мій фінансовий номер телефону, встановив мою SIM-карту на смартфон мого брата, також клієнта цього банку.
У лютому 2022р. почалася війна. Бердянськ в окупації. Відділення банку закрито. Пропав мобільний зв'язок українських операторів, інтернет поки є. ТАСКОМБАНК вводить додаткові вимоги до входу в додаток TAS2U, з SMS-підтвердженням.
При вході в TAS2U необхідно:
«Підтвердіть вхід в додаток на новому пристрої. Налаштування пристроїв доступні в розділі: Профіль_Довірені пристрої. Введите код підтверждення, надісланий на ваш телефон в SMS-повідомленні.»
SMS-підтвердження не надходять, бо нема мобільного зв'язку.
Мої пристрої: смартфон та ноутбук мого брата, який опікує мене.
28.10.2022р. сплив термін депозитного Договору.
Звернення до пана Дубєя В.В. від 06.10.2022р. та 28.10.2022р., направлених на е-mail info@tascombank.com.ua, залишаються без відповіді.
Я просив:
1.виправити штучно створену технічну перешкоду в управлінні
своїми грошовими коштами;
2. перевести всі мої грошові кошти на картку мого рідного брата. (у нього вхід до TAS2U без SMS-підтвердження).
Я повідомив пану Дубєю В.В., що у зв'язку з порушенням моїх прав з управління своїми рахунками, підтримку ділових відносин вважаю недоцільним.
Інтернет-комунікації банку (представники Анна 8737 в чаті Телеграмм та e-mail info@tascombank.com.ua) пишуть, що мої звернення прийняті до розгляду «відповідним» підрозділом банку, але не надають реєстраційні номери цих звернень, порушуючи законодавство України.
Сьогодні 08.11.2022р., відповіді нема, законодавчий термін розгляду эвернення від 06.10.2022р. минув, вхід в TAS2U не доступний.
Прошу повернули мої кошти згідно заяви від 28.10.2022р на картку мого брата для придбання ліків (хворію на запалення легень) та погашення боргів на життєві потреби.