
Курс валютв Таскомбанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 46.05 | 46.45 |
USD | 41.15 | 41.75 |
Всі курси банку |
Відділення Таскомбанку: Київ, Майдан Незалежності, 2
Адреса:
Київ, Майдан Незалежності, 2
Телефон:
+38 (044) 224-74-00, +38 (044) 224-74-01, +38 (044) 224-74-02, +38 (067) 650-44-23
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (каса: 09:00-17:30, обідня перерва "плаваюча"), Сб: 10:00-16:00 (каса: 10:00-15.30), Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Tatna
18 квітня 2025, 17:14
Один из банков, который до сих пор в 90-х и не слышал ничего, что требовать контакты знакомых при оформлении карт незаконно. При чем об этом условии клиент узнает уже при оформлении в последний момент — на сайте официально как бы таких требований нет. Молчу о том, что являюсь клиентом этого банка в части кредитных карт много лет, всегда платила по сроку да и в целом кредитную историю любой банк сейчас может спокойно проверить на спец. сайте. Считаю, что НБУ должен навести порядок в правилах предоставления кредитных карт и лишать лицензии за незаконные и необъявленные официально требования.
Коментарі (6)
Ответ банка

21 квітня 2025, 17:42
Дякуємо за ваш відгук і за проявлену увагу до якості обслуговування в нашому банку.
Повідомляємо, що інформація про контактну особу може запитуватись виключно з метою можливості встановлення зв’язку з клієнтом у випадках, коли самостійно зв’язатися з ним не вдається.
При цьому контактна особа не несе жодної фінансової або юридичної відповідальності.
Ваше побажання щодо відображення відповідної інформації на сайті банку передано до відповідального підрозділу для подальшого розгляду.
У разі виникнення додаткових запитань рекомендуємо звернутися до служби підтримки банку.
Повідомляємо, що інформація про контактну особу може запитуватись виключно з метою можливості встановлення зв’язку з клієнтом у випадках, коли самостійно зв’язатися з ним не вдається.
При цьому контактна особа не несе жодної фінансової або юридичної відповідальності.
Ваше побажання щодо відображення відповідної інформації на сайті банку передано до відповідального підрозділу для подальшого розгляду.
У разі виникнення додаткових запитань рекомендуємо звернутися до служби підтримки банку.
Пишу відгук стосовно обслуговування.Коди зайшла у відділення.Мене привітали з посмішкою, все чудово.Але коли з приводу мого питання сказали не пояснили:«У вас погана кредитна історія, ми вам не допоможемо", то Олексій Володимирович (фахівець)навіть очі не підняв.Я розумію, що просто перестала бути для нього «потрібною».Наче я з проказою прийшла за допомогою.Сказавши йому «Гарного Вам дня», також не підіймаю очей 'дякую', типо того йди не витрачай мій час.Роблю висновок, що їх цікавлять платоспроможні клієнти, а ті які хотіли «перекредитуватись», ну вибачте, ми наоазі в дію зайшли,і все побачили.Але не побачили іншого, що людина платить в нікуди, надалі ьак само платити і буде.Але кого ж це цікавить, що у час війни люди йдуть на дно але роблять можливе щоб з цього вийти, а вже нікому не потрібно крім самою людини.Єдине позитивне, що залишилось.Це дівчина консультант, яка сказвла перелік документів, яких взяти з собою і гарний настрій.На цьому все.
Коментарі (1)
Ответ банка

5 березня 2024, 13:03
Добрий день.
Нам прикро, що Ви не отримали очікуваний рівень сервісу та у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Для здійснення аналізу ситуації, яка виникла при Вашому зверненні у відділення Банку вкажіть, будь ласка, Ваше ПІБ та дату звернення у відділення.
Нам прикро, що Ви не отримали очікуваний рівень сервісу та у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Для здійснення аналізу ситуації, яка виникла при Вашому зверненні у відділення Банку вкажіть, будь ласка, Ваше ПІБ та дату звернення у відділення.